Top/Flopspelers

Reactiescore
1.363
nee eigenlijk niet. Heeft gewoon zelf beslist om uit de stam te stappen.

En het is geen rekrutering van iemand. Rekrutering zou zijn als de oude stam nog blijft bestaan maar dat is niet het geval.
Is dus een fusie omdat beide stammen niet veel spelers hadden en moeilijk aan de kwantiteit kwamen om kunnen tegen te vechten + door de regel dat je enkel in de stam kan ondersteunen kan je ook niet bondgenoot worden en elkaar helpen.
Lander? :eek:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Is het om ter minst ODA in de top 3 ofzo??

(Noire, Der Stolz, Qui Intus)
 
Reactiescore
241
Is het om ter minst ODA in de top 3 ofzo??

(Noire, Der Stolz, Qui Intus)

Je kan het ook koppelen aan slimmer spelen dan de rest. Geen onnodige verliezen.

Laten we nu even eerlijk zijn... Ben jij liever Noire met 130K punten en 35K ODA of rivendal met 7K punten en 185K ODA?
 
Reactiescore
942
Als je in het begin al je dorpen internt of van boosters krijgt word je account niet getest en dan is de kans op falen in een later stadium van het spel veel groter. Volledig eens dus met Dream Team. en Dutchgangster.
 
Reactiescore
7.918
Als je in het begin al je dorpen internt of van boosters krijgt word je account niet getest en dan is de kans op falen in een later stadium van het spel veel groter. Volledig eens dus met Dream Team. en Dutchgangster.

Lijkt me heel erg onwaarschijnlijk, accounts hebben vaak spelers erop die al langere tijd meedraaien. Het is niet, omdat het een nieuwe wereld is, de spelers plotsklap de skills niet meer hebben en zich, lijkt mij, prima in later stadium kunnen verweren. Als je op je de vorige wereld massa's op miljoenenaccounts hebt weten te deffen, dan lukt 150k ook prima.
 
Reactiescore
942
Lijkt me heel erg onwaarschijnlijk, accounts hebben vaak spelers erop die al langere tijd meedraaien. Het is niet, omdat het een nieuwe wereld is, de spelers plotsklap de skills niet meer hebben en zich, lijkt mij, prima in later stadium kunnen verweren. Als je op je de vorige wereld massa's op miljoenenaccounts hebt weten te deffen, dan lukt 150k ook prima.

Ik heb het niet over de individuele kwaliteit op het account, ik heb het over al samen met je team/co's aangevallen en verdedigd hebben. Ik heb al veel werelden gezien waar ze pas in de latere fase uitgedaagd werden en plots gingen ze allemaal gaan lopen. Beter dan om al vroeg hier en daar een aanval op te zetten en te zien wie van het team waar welke verantwoordelijkheden neemt. Ik weet nu wel dat je gaat zeggen dat die teams elkaar al vele werelden kennen, maar meestal is de compositie van elk team toch niet 100% gelijk. Veel accounts smijten gewoon 3-4 (tegenwoordig misschien zelfs 6-8) toppers samen en denken dat het wel goed komt. Dat lijkt ook meestal zo, tot er oorlog is en iedereen naar elkaar zit te kijken.

Verder vind ik het een heel jammerlijke evolutie dat iedereen tegenwoordig 4 moraalbrekers en 8 boostaccounts heeft en dat bijgevolg drie kwart van de top spelers amper ODA hebben, maar goed als zij er plezier in hebben om op deze manier te spelen dan moeten zij dat maar weten. Je kunt het allemaal "tactiek" en dergelijke noemen maar ik sta liever een paar rangen lager met enkele dorpen minder. met tenminste een beetje strijd hier en daar, dan gewoon edels timen achter de clear van mijn moraalbreker/dorpenuitbouwer/neckbeardslaaf en heel de dag door met 8 man op A of B drukken. Maar goed dat is mijn mening natuurlijk.
 
Reactiescore
241
Als je in het begin al je dorpen internt of van boosters krijgt word je account niet getest en dan is de kans op falen in een later stadium van het spel veel groter. Volledig eens dus met Dream Team. en Dutchgangster.

Ik heb het gevoel dat het IQ van sommige mensen lager ligt dan een goudvis...

Precies of zulke accounts niet spelen met spelers die geen ervaring hebben met dit soort zaken...

Ik zeg altijd: jaloezie is een lelijk beestje.

Dit is exact wat hier rondhangt... Jammer boys (& girls)
 
Reactiescore
241
Ik heb het niet over de individuele kwaliteit op het account, ik heb het over al samen met je team/co's aangevallen en verdedigd hebben. Ik heb al veel werelden gezien waar ze pas in de latere fase uitgedaagd werden en plots gingen ze allemaal gaan lopen. Beter dan om al vroeg hier en daar een aanval op te zetten en te zien wie van het team waar welke verantwoordelijkheden neemt. Ik weet nu wel dat je gaat zeggen dat die teams elkaar al vele werelden kennen, maar meestal is de compositie van elk team toch niet 100% gelijk. Veel accounts smijten gewoon 3-4 (tegenwoordig misschien zelfs 6-8) toppers samen en denken dat het wel goed komt. Dat lijkt ook meestal zo, tot er oorlog is en iedereen naar elkaar zit te kijken.

Verder vind ik het een heel jammerlijke evolutie dat iedereen tegenwoordig 4 moraalbrekers en 8 boostaccounts heeft en dat bijgevolg drie kwart van de top spelers amper ODA hebben, maar goed als zij er plezier in hebben om op deze manier te spelen dan moeten zij dat maar weten.

Dan zou ik eens nagaan wie er op Noire speelt. Gewoon heel het team van W73 + aanvulling... lol
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Ah we zijn jaloers. Bedankt nu weet ik dat ook?
 
Reactiescore
942
Ik heb het gevoel dat het IQ van sommige mensen lager ligt dan een goudvis...

Precies of zulke accounts niet spelen met spelers die geen ervaring hebben met dit soort zaken...

Ik zeg altijd: jaloezie is een lelijk beestje.

Dit is exact wat hier rondhangt... Jammer boys (& girls)

Misschien moet je eens mijn post hierboven lezen voor je nonsens opmerkingen over IQ gaat geven. :wink:
 
Reactiescore
1.853
Ik heb het gevoel dat het IQ van sommige mensen lager ligt dan een goudvis...

Precies of zulke accounts niet spelen met spelers die geen ervaring hebben met dit soort zaken...

Ik zeg altijd: jaloezie is een lelijk beestje.

Dit is exact wat hier rondhangt... Jammer boys (& girls)
Op wie doel je?
 
Bovenaan