Top/Flopspelers

Reactiescore
2.062
De ‘samenwerking’ (premade) van elko komt op gang!
 
Reactiescore
983
Het internen en schooien voor interns moet wel echt eens gaan stoppen,... Kreeg net deze pm binnen, uit respect voor privacy heb ik de accountnaam niet zichtbaar gemaakt.

6761edcdbb68e3ac851ab6f32b45f8ad.png
Geef ook gewoon toe dat die simpel is: we hebben waarschijnlijk veel geluk gehad met ligging, rooftochten en mensen die een cancelsnipe misten of dat gewoonweg niet kunnen. Maar boostdorpen is geen sprake van geweest. ^^

HAHAHAHHAHA exposed much, rekt
 
Reactiescore
983
Mijn nonchalante comment ter zijde gehouden weet ik dat een soortgelijke pm van schedel op 73 een tijdje terug enorm zwaar veroordeeld werd door verschillende huidige stamgenoten van Noire, benieuwd hoe ze nu gaan reageren maar denk dat ik daar het antwoord wel op weet.
 
Reactiescore
7.918
Mijn nonchalante comment ter zijde gehouden weet ik dat een soortgelijke pm van schedel op 73 een tijdje terug enorm zwaar veroordeeld werd door verschillende huidige stamgenoten van Noire, benieuwd hoe ze nu gaan reageren maar denk dat ik daar het antwoord wel op weet.

Ze reageren er niet op omdat het ontzettend nep is en ik niet begrijpen kan hoe je dat niet ziet.
 
Reactiescore
2.062
Echt team van @lord-toms die weer zulke streken uithaalt! Katas zijn omw!
 
Reactiescore
1.148
Are you serious ? booster confimerd?
 
Bovenaan