Top/Flopspelers

Reactiescore
208
Vanwaar de nieuwsgierigheid? Zijn jullie bang ingehaald te worden?
Wees daar maar niet al te bang voor met hoe gratis jullie aan jullie dorpen komen.
Zoals Jordi al zei, ik heb geen flauw idee wie je bent, dus puur nieuwsgierig. Natuurlijk bekijk je accie's die vanboven draaien dusja, ik ken het account niet of de bespelers.
 
Reactiescore
5.598
Stiekem zijn jullie gewoon op zoek naar de volgende intern ;)
Nu al die boost dorpen binnenkort niet meer beschikbaar zijn ivm de 1:20 moet er toch naar een alternatief gezocht worden.
Over wie gaat dit?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Support is al geopend
 
Reactiescore
1.139
Nog geen 1 boost dorpjes hoor :eek2:
Soms breken ze hun dorp zelfs nog snel ff af van 7 naar 4k :(
Waarom de troepen dan wel weer gedodged werden vragen wij ons ook af :oops:

Daarnaast snap ik dat het zo lijkt met die oda :tongue:
Maar heb genoeg pm's voorbij zien komen van boze targets of over hun gefaalde snipes of dat ze uit zichzelf ineens vlak voor aankomst zeiden ik dodge is toch kansloos.
Nu je kunt die pm's natuurlijk faken maar feit dat bij alle targets de muur plat ging en de farm stats zwaar tegen vallen omdat er telkens met de troepen ge-edeld werd lijkt me dat het niet om boosts gaat :)
 
Reactiescore
3.536
Het is duidelijk dat Noire hun 'targets' (interns) de opdracht geeft om een boze pm te sturen, troepen zijn toevallig roven. GS'n doen ze op in OFF/def troepen naargelang Noire meedeelde het dorp OFF of def zou worden. Een kleine muur nog omlaag halen maakt de geloofwaardigheid compleet.

Goed gespeeld van Noire, ze doen tenminste wel moeite voor hun interns. Je kan ze ook zonder enige vorm van schaamte overnemen, maar nee zo is Noire niet, hun spelen het eerlijk.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Ja ik boost altijd. Sta daarom ook bekend als 1 vd beste starters op .nl
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.150
Ja ik doneer altijd. Sta daarom ook bekend als 1 vd beste simps op .nl
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Stiekem zijn jullie gewoon op zoek naar de volgende intern ;)
Nu al die boost dorpen binnenkort niet meer beschikbaar zijn ivm de 1:20 moet er toch naar een alternatief gezocht worden.

Lol, dit bericht is zo hard geschreven uit onmacht. :biggrin:
Wat wil je nu hiermee bereiken? Je roept maar wat in de rondte zonder bewijzen, en het klopt ook nog eens van geen kant. Geen enkele van onze targets waren boostaccounts. Wat doe je nu buiten je geloofwaardigheid naar beneden knallen? Misschien is enkel tijdverdrijf te benoemen?
 
Reactiescore
438
Lol, dit bericht is zo hard geschreven uit onmacht. :biggrin:
Wat wil je nu hiermee bereiken? Je roept maar wat in de rondte zonder bewijzen, en het klopt ook nog eens van geen kant. Geen enkele van onze targets waren boostaccounts. Wat doe je nu buiten je geloofwaardigheid naar beneden knallen? Misschien is enkel tijdverdrijf te benoemen?

Relaaaaax, ik was enkel wat aan het shitposten joh :O
 
Reactiescore
301
Lol, dit bericht is zo hard geschreven uit onmacht. :biggrin:
Wat wil je nu hiermee bereiken? Je roept maar wat in de rondte zonder bewijzen, en het klopt ook nog eens van geen kant. Geen enkele van onze targets waren boostaccounts. Wat doe je nu buiten je geloofwaardigheid naar beneden knallen? Misschien is enkel tijdverdrijf te benoemen?

Rustaaaaagh! Je springt hier wel heel makkelijk op, terwjl je moet toegeven dat jullie ODA schrijnend is tegenover het aantal punten. Puur toeval? Dat kan! En dan hebben jullie massief veel geluk gehad! Maar ik zou al bijna gewoon random mensen gaan aanvallen om die ODA omhoog te krikken :p
 
Reactiescore
438
Rustaaaaagh! Je springt hier wel heel makkelijk op, terwjl je moet toegeven dat jullie ODA schrijnend is tegenover het aantal punten. Puur toeval? Dat kan! En dan hebben jullie massief veel geluk gehad! Maar ik zou al bijna gewoon random mensen gaan aanvallen om die ODA omhoog te krikken :p

Ik denk dat het gewoon een gevoelig onderwerp is. Kan ik ook wel begrijpen, heel de tijd kritiek krijgen is nu eenmaal niet leuk. Ik had wellicht wat duidelijker in mijn post moeten maken dat het enkel sarcasme was uit verveling.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Rustaaaaagh! Je springt hier wel heel makkelijk op, terwjl je moet toegeven dat jullie ODA schrijnend is tegenover het aantal punten. Puur toeval? Dat kan! En dan hebben jullie massief veel geluk gehad! Maar ik zou al bijna gewoon random mensen gaan aanvallen om die ODA omhoog te krikken :p

Er wordt toch wel degelijk iets gepost op het Algemeen Forum. Shitposten bestaat hier niet! :biggrin:

We hebben ook erg veel geluk gehad, met name de eerste dorpen zagen we dat onze targets veelal hun defftroepen op rooftocht ver weg gestuurd hadden. Ik meen dat ons 3e of 4e dorp bij de veroverings erbij stond dat er bijna 2k/2k buiten stond. Dat had makkelijk onze eerste edel kunnen killen, laat staan 3 met een goede cancel-snipe.

In ieder geval weet ik zeker dat karma me hiervoor gaat terugpakken. Dit kan niet zo door blijven gaan. :confused2:
 
Bovenaan