Top/Flopspelers

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Dit kan gewoon echt niet jongens klaar.

Hmmm nog eens goed teruggelezen. Was eerst in de veronderstelling hoe het er stond dat het kata's uit frustratie waren, maar desbetreffende speler is wel eerst gewoon zelf gecleard.

Vind het nog steeds een wat grijs gebie om echt actieve spelers helemaal weg te katapulteren. Wel opzich iets om afspraken over te maken.
 
Reactiescore
225
Clearen fine, hoort erbij, daarnaast was dat ook een reactie op dat je LC gecleard werd dus alsmaar logischer. Om vervolgens er binnen een uur al een lading kata's op ALLE mogelijke gebouwen te gooien. Niet enkel degene die hier boven ergens genoemd werd, nee ALLE gebouwen. Dat is toch een heel ander idee. Dat komt nogal angstig over, want ja; 1400 punten. Maar je was wel even in 1 aanval al meer dan de helft van je troepen (boerderij) kwijt, dus dat had toch met gemak wat meer kunnen worden, of misschien wel jouw einde.

Yess had meer troepen kunnen zijn die je kon clearen want er waren nog genoeg over bij ons ;p
Maar 'had gekund' heeft nooit bestaan dus daar al ik je toch wijzen op een drogreden.

Uhm jaa je had nadat al je troepen dood waren ook kunnen herstarten, Meestal is het wel duidelijk dat als iemand je volledig cleart met 2,5x zoveel punten dan dat jij zelf hebt je niet meer door hoeft te spelen. Je koos ervoor wel door te spelen dus heb ik besloten je nog wat meer aan te moedigen in een herstart door met kata's langs te komen.

Nu zijn er genoeg meningsverschillen in überhaupt het gebruik van kata's, waar de lijn zich bevind verschilt van speler tot speler en daar staan we duidelijk niet gelijk in. Dat respecteer ik en ik zal dan ook niet proberen mijn acties 'goed' te praten voor je want in jouw perspectief zijn die niet correct. Understandable.

Waarom de enige mogelijke reden voor mijn acties zou kunnen zijn dat ik angstig ben begrijp ik niet helemaal. De emoties die ik had waren eerder verbaasd en verveeld dat je toch nog probeert door te gaan na 100% van je troepen kwijt te zijn ;p
 
Reactiescore
972
Hmmm nog eens goed teruggelezen. Was eerst in de veronderstelling hoe het er stond dat het kata's uit frustratie waren, maar desbetreffende speler is wel eerst gewoon zelf gecleard.

Vind het nog steeds een wat grijs gebie om echt actieve spelers helemaal weg te katapulteren. Wel opzich iets om afspraken over te maken.

Tja, het is dat @nepp95 de weg naar het AF heeft gevonden en dus in de mogelijkheid is dit aan de kaak te stellen. Het zou me niets verbazen als veel meer spelers dit doen, en daarmee het spelplezier voor veel beginnende spelers verpesten. En dat is een zeer kwalijke zaak lijkt me.
 
Reactiescore
3.452
Uhm jaa je had nadat al je troepen dood waren ook kunnen herstarten, Meestal is het wel duidelijk dat als iemand je volledig cleart met 2,5x zoveel punten dan dat jij zelf hebt je niet meer door hoeft te spelen. Je koos ervoor wel door te spelen dus heb ik besloten je nog wat meer aan te moedigen in een herstart door met kata's langs te komen.
Dus al de gedupeerde met zijn backtime al jullie troepen had gekilled had je het gewoon sportief opgenomen als hij jullie daarna helemaal kapot had gekataat?:rolleyes:
 
Reactiescore
225
Dus al de gedupeerde met zijn backtime al jullie troepen had gekilled had je het gewoon sportief opgenomen als hij jullie daarna helemaal kapot had gekataat?:rolleyes:

In mijn ogen is sportief zijn, wanneer je volgens de opgestelde regels verliest, de ander de hand geven en zeggen 'goed gedaan' en ondertussen van jezelf balen dat je het zelf niet beter hebt gedaan.
In dat geval ja dan pakte ik het sportief op
 
Reactiescore
73
Yess had meer troepen kunnen zijn die je kon clearen want er waren nog genoeg over bij ons ;p
Maar 'had gekund' heeft nooit bestaan dus daar al ik je toch wijzen op een drogreden.

Uhm jaa je had nadat al je troepen dood waren ook kunnen herstarten, Meestal is het wel duidelijk dat als iemand je volledig cleart met 2,5x zoveel punten dan dat jij zelf hebt je niet meer door hoeft te spelen. Je koos ervoor wel door te spelen dus heb ik besloten je nog wat meer aan te moedigen in een herstart door met kata's langs te komen.

Nu zijn er genoeg meningsverschillen in überhaupt het gebruik van kata's, waar de lijn zich bevind verschilt van speler tot speler en daar staan we duidelijk niet gelijk in. Dat respecteer ik en ik zal dan ook niet proberen mijn acties 'goed' te praten voor je want in jouw perspectief zijn die niet correct. Understandable.

Waarom de enige mogelijke reden voor mijn acties zou kunnen zijn dat ik angstig ben begrijp ik niet helemaal. De emoties die ik had waren eerder verbaasd en verveeld dat je toch nog probeert door te gaan na 100% van je troepen kwijt te zijn ;p
Ik vind het wel mooi dat je zegt; "Besluit om door te spelen"
Je stuurde kata's GELIJK na de clear. Er was niet eens tijd voor een besluit, jij nam die voor de desbetreffende speler.

Kom op zeg; wees gewoon eens even eerlijk, want hier klopt gewoon geen cent van. Je probeert je acties recht te trekken, maar met leugens kom je er niet. Dat werkt enkel tegen je.

- Toevoeging -
Ja. In het geval dat het gewoon bij die clear bleef en het dorp niet met de grond gelijk gemaakt werd. Sure. Eerlijke strijd. Well played. Maar dit laat gewoon de andere kant van de munt zien.
 
Reactiescore
225
Ik vind het wel mooi dat je zegt; "Besluit om door te spelen"
Je stuurde kata's GELIJK na de clear. Er was niet eens tijd voor een besluit, jij nam die voor de desbetreffende speler.

Kom op zeg; wees gewoon eens even eerlijk, want hier klopt gewoon geen cent van. Je probeert je acties recht te trekken, maar met leugens kom je er niet. Dat werkt enkel tegen je.

Ik probeer niks recht te trekken hoor. Nergens ontken ik dat het in sommige ogen onethisch zou kunnen zijn wat ik gedaan heb. Ik geef alleen mijn beweegredenen en de motivatie die daar achter zat. Wat je conclusie daar op is mag je zelf bepalen we leven in een vrije wereld hier in Nederland (;
 
Reactiescore
73
Ik probeer niks recht te trekken hoor. Nergens ontken ik dat het in sommige ogen onethisch zou kunnen zijn wat ik gedaan heb. Ik geef alleen mijn beweegredenen en de motivatie die daar achter zat. Wat je conclusie daar op is mag je zelf bepalen we leven in een vrije wereld hier in Nederland (;
Houd de leugens dan ook voor je en vertel dan de waarheid. In plaats van de vervormde versie ervan die "toevallig" in jouw voordeel is.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
In mijn ogen is sportief zijn, wanneer je volgens de opgestelde regels verliest, de ander de hand geven en zeggen 'goed gedaan' en ondertussen van jezelf balen dat je het zelf niet beter hebt gedaan.
In dat geval ja dan pakte ik het sportief op

Als je bij een potje knokken iemand op de grond slaat en dan op hem in gaat trappen om nog meer te slopen ben je niet bepaald sportief bezig.
 
Reactiescore
3.452
In mijn ogen is sportief zijn, wanneer je volgens de opgestelde regels verliest, de ander de hand geven en zeggen 'goed gedaan' en ondertussen van jezelf balen dat je het zelf niet beter hebt gedaan.
Hij had zo te zien een perfecte backtime gedaan?
En jullie ook,dus kunnen we stellen dat jullie beide “even goed een backtime hebben verstuurd”
Dat jij vervolgens besluit om degene plat te gaan kata-en is een nogal lage aktie.
 
Reactiescore
73
Ach maar daar blijft het niet bij.
Zoals door hem zelf uitgelegd (of co?) was de aanval van Flyhigh een reactie op dat hij een stamgenoot van ons clearde. Maar goed, nu Flyhigh zijn dorp met de grond gelijk gemaakt is, gaat hij vandaag gewoon vrolijk verder met dan ook maar de kata's naar de ander te sturen.

Nieuwe tactiek? Kata's rushen?
Maar goed; punt is duidelijk volgens mij. Blijkbaar zijn kata's dus geen probleem voor meneer; dus zal hij het ook niet erg vinden om deze zelf massaal te ontvangen.

- EDIT -

Rapportje toegevoegd.
 

Bijlagen

  • Screen Shot 2020-09-11 at 17.16.31.png
    Screen Shot 2020-09-11 at 17.16.31.png
    147,5 KB · Weergaven: 67
Reactiescore
451
Mwah ik vind katas in de begin fase anders als in latere fases

Demon is in zijn regio een opkomende speler dus een risico als hij die backtimed en daarmee zn stammies ook snap ik wel dat die daarna wat platgooit om zelf die regio te domineren


Is het netjes voor de een wel en de ander nie
 
Bovenaan