Top/Flopspelers

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Tja, het is maar hoe je wilt winnen he. Hoofdgebouw, kazerne, boerderij en muur allemaal katapulten, dan ben je wel van het laagste niveau. Zeker als je dat in deze fase van het spel doet.
Wel fijn dat je het eens bent dat hij een flop is ;)

Drop eens een rapportje dan?
 

Deleted User - 487957763

Guest
Tja, het is maar hoe je wilt winnen he. Hoofdgebouw, kazerne, boerderij en muur allemaal katapulten, dan ben je wel van het laagste niveau. Zeker als je dat in deze fase van het spel doet.
Wel fijn dat je het eens bent dat hij een flop is ;)
Dat heet gewoon farm shapen nerd
 
Reactiescore
286
Tja, het is maar hoe je wilt winnen he. Hoofdgebouw, kazerne, boerderij en muur allemaal katapulten, dan ben je wel van het laagste niveau. Zeker als je dat in deze fase van het spel doet.
Wel fijn dat je het eens bent dat hij een flop is ;)
Weet je hoe irritant het kan zijn als iemand constant BW aanzet en boer uppt. BW is ook irritant, daar moet je gewoon actie op ondernemen
 
Reactiescore
73
Dat heet gewoon farm shapen nerd
Houd je beledigingen voor je, beetje triest gedrag.

Daarnaast is farm shapen iets wat je inderdaad met BB's doet, of met kleine spelers om het farmen wat makkelijker te maken. Als reactie op dat je lc gecleared werd (omdat je de stam aanvalt). Duidelijk verschil lijkt mij, waar genoeg mensen een mening over hebben. Enkele citaten voor je:

Farmshapen sure.
Kom er dan ook gewoon voor uit dat je niet zonder katas kan spelen of winnen.
Clear boeit me niet, maar kata’s op boer is laag.
Begrijp me niet verkeerd, ik snap heel goed dat TW Kata's gemaakt heeft, ik vind het gewoon waanzinnig zwak om dit te gebruiken. zeker voor een "topper"

1) We willen allemaal meer TW leden, farmshapen is een net woord voor het nog zwakker maken van beginners... Nu gaan mensen reageren met farmen is hetzelfde, daar ben ik het niet mee eens. En mocht je dit zwakke excuus wel willen gebruiken, waar trekken we dan de grens?
2) Elke wereld is er gezeik over en door "toppers" over het gebruik van kata's, kap er dan gewoon mee.
3) Kata is waanzinnig demotiverend voor iedereen. Ja het geeft je een voordeel op die wereld, is dat de moeite en het gezeik waard?
4) Kata's zijn voor noobs
Ben ik de enige die boerderijen kata'en nou niet echt bij ''shapen' vind horen? Muren oke, maar actieve spelers hun boer kata'en vind ik niet oke.

Je kan ook even de desbetreffende topics lezen. Genoeg meningen waarvan het grootste deel toch echt het een getuigenis van zwakte vind. Zwakte, flop, mja, komt wel enigszins overeen toch?

Drop eens een rapportje dan?

Zie attachments. Overigens nog even de benadrukking. Farm shapen? Dat doe je niet op deze manier. Getuigt van enorm laag niveau.

Weet je hoe irritant het kan zijn als iemand constant BW aanzet en boer uppt. BW is ook irritant, daar moet je gewoon actie op ondernemen
Bij een farm, ja. Dit waren de aller eerste aanvallen, omdat hij het niet zo leuk vond dat wij als stam iets tegen zijn clear deden. Tot zijn aanvallen van gisteren is er geen enkele keer BW of iets aangezet. Is hij niet eens even op de koffie gekomen. Dit was puur zwakte omdat hij er niet tegen kon dat hij bij een aanval op ons, ook een aanval terug kon verwachten.
 

Bijlagen

  • Screen Shot 2020-09-11 at 14.40.24.png
    Screen Shot 2020-09-11 at 14.40.24.png
    129,2 KB · Weergaven: 93
  • Screen Shot 2020-09-11 at 14.40.46.png
    Screen Shot 2020-09-11 at 14.40.46.png
    81,7 KB · Weergaven: 89
  • Screen Shot 2020-09-11 at 14.41.02.png
    Screen Shot 2020-09-11 at 14.41.02.png
    121,9 KB · Weergaven: 73
  • Screen Shot 2020-09-11 at 14.41.13.png
    Screen Shot 2020-09-11 at 14.41.13.png
    89,2 KB · Weergaven: 69
  • Screen Shot 2020-09-11 at 14.41.30.png
    Screen Shot 2020-09-11 at 14.41.30.png
    67,7 KB · Weergaven: 65
  • Screen Shot 2020-09-11 at 14.41.49.png
    Screen Shot 2020-09-11 at 14.41.49.png
    121,9 KB · Weergaven: 60
  • Screen Shot 2020-09-11 at 14.41.59.png
    Screen Shot 2020-09-11 at 14.41.59.png
    123,5 KB · Weergaven: 56
  • Screen Shot 2020-09-11 at 14.42.10.png
    Screen Shot 2020-09-11 at 14.42.10.png
    122,8 KB · Weergaven: 56
  • Screen Shot 2020-09-11 at 14.42.20.png
    Screen Shot 2020-09-11 at 14.42.20.png
    135 KB · Weergaven: 53

Deleted User - 487957763

Guest
Je wordt gewoon goed geshaped. Zie hier geen probleem in hoor. Wat betreft de mening van die 4 spelers kunnen ze vinden ja. Zou er zelf nie wakker van liggen.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Houd je beledigingen voor je, beetje triest gedrag.

Daarnaast is farm shapen iets wat je inderdaad met BB's doet, of met kleine spelers om het farmen wat makkelijker te maken. Als reactie op dat je lc gecleared werd (omdat je de stam aanvalt). Duidelijk verschil lijkt mij, waar genoeg mensen een mening over hebben. Enkele citaten voor je:


Je kan ook even de desbetreffende topics lezen. Genoeg meningen waarvan het grootste deel toch echt het een getuigenis van zwakte vind. Zwakte, flop, mja, komt wel enigszins overeen toch?



Zie attachments. Overigens nog even de benadrukking. Farm shapen? Dat doe je niet op deze manier. Getuigt van enorm laag niveau.


Bij een farm, ja. Dit waren de aller eerste aanvallen, omdat hij het niet zo leuk vond dat wij als stam iets tegen zijn clear deden. Tot zijn aanvallen van gisteren is er geen enkele keer BW of iets aangezet. Is hij niet eens even op de koffie gekomen. Dit was puur zwakte omdat hij er niet tegen kon dat hij bij een aanval op ons, ook een aanval terug kon verwachten.

Je wordt inderdaad gewoon geshaped. Hij breekt je gebouwen af zodat je geen pp kan verkopen, troepen kan maken of burgerwacht kan activeren. Als je slim bent dan bouw je je schuilplaats uit.

Wil je vervelend zijn dan moet je je mijnen gaan afbreken ;).
 
Reactiescore
73
Shapen als reactie op dat je aangevallen wordt?
Klinkt mij toch meer in de oren als "ik ben me lc kwijt, nu ben ik boos en krijg je kata's op je dak."

Sure, als hij door het clearen er voor heeft gezorgd dat de desbetreffende speler stopt, ga je gang. Dan is het een farm. Maar shapen als aanvalstactiek, dat is geen shapen. Dat is gewoon volop kata'en omdat je het anders niet kan winnen.
 
Reactiescore
1.016
*mijn
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ja dit is gewoon kata’en uit frustratie en daardoor onethisch spel. Heeft Inevitable wel Flyhigh gecleared of dat ook niet?
 
Reactiescore
571
Zal 1x reageren op deze clown.

Dit is er gebeurt. Een random speler stuurt ons bericht of wij hem kunnen helpen omdat hij geedeld word. Wij hebben hem geholpen door de aanvaller (edelaar) te back timen. Hij is zijn volledige clear en gekochte edel kwijt geraakt.

unknown.png


Vervolgens krijgt onze LC dus een backtime van Flyhigh. Fairplay, dat hoort nu eenmaal erbij.

unknown.png


Mja dit was enkel onze LC. Niet eens alles ervan. Dus nu was het onze beurt weer om langs te gaan bij Flyhigh.

unknown.png


Eindstand zijn er dus 2 spelers zonder enige troepen. Helemaal niks meer over om te farmen of roven. Wij hebben onze rooftroepen, bijl, deel lc, ram en kata nog. Dus wij gaan niet stil zitten en maken van het kleinste dorp ons farm dorp. Kaz en stal meteen naar 0 gehaald. Daarna boer gedaan. HQ volgende zodat hij niet zelf zijn GS kan afbreken. Voor de rest houden we alles netjes in tact.

Neem liever actie ingame. I.P.V. hier te komen huilen. Jouw kleine dorp gaan we voorlopig nog lang niet edelen. Vandaar dat wij ervoor gekozen hebben om er een farm dorp van te maken.

Succes verder.
 
Reactiescore
941
Kata's maken deel uit van het spel. Als je wil dat er geen kata's gebruikt worden dan moet je proberen met je tegenstander tot een overeenkomst te komen. Indien dit niet lukt heb je gewoon pech en moet je accepteren dat ze deel uitmaken van het spel. Trek er je lessen uit en zorg ervoor dat je niet gefarmd wordt.
 
Reactiescore
225
Damn dat is veel werk wat je in die post hebt gestoken Nepp95, dat zal ik ff met respect gaan beantwoorden ;p

Ik begrijp je frustratie, heb dat zelf ook gehad op w73 en het is niet bepaald leuk :)


Van mij mogen de kata's een beperking krijgen van TW zodat ze niet alle gebouwen kunnen beschadigen zoals met de schuilplaats nu het geval is.
Ze zouden er een ridder systeem van kunnen maken, dat je gebouwen beschadigen kan "unlocken" naarmate je vordert in het spel.
Volledig zonder kata's spelen zou veel eindspel variaties en strategieën die ook gewoon leuk kunnen zijn voor beide partijen minder leuk maken (bedenk het universiteit eindspel bijvoorbeeld).

Dit zou goed zijn voor de nieuwe beginnelingen op het spel omdat die niet in de eerste 2 weken worden gekata'd en TW links laten liggen.
Dit zou early game farmshapen (ik ben het eens met dat het gewoon synoniem is voor het zwakker maken van de minder punten hebbende spelers) drastisch verminderen. Desalniettemin vind ik niet dat het op dit moment niet gebruikt mag worden, het is nog steeds onderdeel van dit oorlog spel.

Later als je tegen grotere tegenstanders speelt en betere stamvormingen hebt maken de meeste spelers afspraken met elkaar om geen kata's te gebruiken voor een leuke strijd. Dit is imo een andere situatie dan dat het nu is tussen jullie stam en mijn account.

Al erken ik je volle recht extreem pissed te zijn op mij natuurlijk (;
 
Reactiescore
286
Beide, gewoon een farmshape ervan maken. Als je BW inzet is het schijt irritant, dan kata je alles dood. Zo gaat dat met 1 dorp.
 
Reactiescore
225
Shapen als reactie op dat je aangevallen wordt?
Klinkt mij toch meer in de oren als "ik ben me lc kwijt, nu ben ik boos en krijg je kata's op je dak."

Sure, als hij door het clearen er voor heeft gezorgd dat de desbetreffende speler stopt, ga je gang. Dan is het een farm. Maar shapen als aanvalstactiek, dat is geen shapen. Dat is gewoon volop kata'en omdat je het anders niet kan winnen.

Jup heb volop kata's gegooid omdat we niet kunnen winnen van een 1400 punten dorp ;P

Nee alle gekheid ff op een stokkie, Het was gewoon handig om je te clearen aangezien je actief je stamgenoot helpt (Kudos voor dat!). Daarna was het onze keus een farm dorp van je te maken ipv als edeltarget te houden omdat je dorp simpelweg niet waardevol genoeg was voor een early game edelman maar wel leuke gs lvls had/heeft :)
 
Bovenaan