Top/Flopspelers

Reactiescore
3.576
Als getuige kan ik dit gesprek ook bevestigen

Zelfs jij Rick??? Ik had wel verwacht dat iemand zoals Ruben met een zwakbegaafd karakter zich voor de kar van een ander zou laten spannen maar ook jij???? Ik weet niet wat ze je beloofd heeft maar ik geef je het dubbele om de waarheid (mijn waarheid) te komen verkondigen!
 

DeletedUser81766

Guest
Zelfs jij Rick??? Ik had wel verwacht dat iemand zoals Ruben met een zwakbegaafd karakter zich voor de kar van een ander zou laten spannen maar ook jij???? Ik weet niet wat ze je beloofd heeft maar ik geef je het dubbele om de waarheid (mijn waarheid) te komen verkondigen!

Deze omkoperij voelt in een zeer slecht vertrouwen aan. Ik zou hier van af zien en de eer aan jezelf houden.
 
Reactiescore
3.457
Zelfs jij Rick??? Ik had wel verwacht dat iemand zoals Ruben met een zwakbegaafd karakter zich voor de kar van een ander zou laten spannen maar ook jij???? Ik weet niet wat ze je beloofd heeft maar ik geef je het dubbele om de waarheid (mijn waarheid) te komen verkondigen!
Ik heb een legaal rondje farm aangeboden zonder bots,nu jij
 
Reactiescore
2.303
Reactiescore
1.164
Niels is bankier en verdient gewoon mokerveel geld aan Vanquisher?

Haha, dat zou wat geweest zijn. Gewoon letterlijk slapend rijk worden! Heerlijk
 
Reactiescore
2.303
Haha, dat zou wat geweest zijn. Gewoon letterlijk slapend rijk worden! Heerlijk
Niels, in congo ben je misschien rijk met 4k euro maar in NL niet hoor... T'is gvd 3 euro vo pisbier?
 
Reactiescore
1.016
Vieze noobs!
 
Bovenaan