Top/Flopspelers

Reactiescore
1.918
Neen sem geef nou maar toe dat je die katapulten gemaakt hebt zodat Walter hoofdgebouwen kan katapulteren van 21 naar 20
 
Reactiescore
3.540
ode aan Aletheias Signaalvuur



conspiracy warning:
1ed0fd36e9748cef4b945743156fe815.jpg
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
En ik maar denken aan het top account van w63 ??
 
Reactiescore
2.064
Reactiescore
1.478
Katapulten en rammen lopen even snel, echter bieden katapulten nog enige defensieve waarde en rammen niet.
Je kan ook rammen maken en normale def sturen met 1 ram. :rolleyes:
Echt eerlijke spelers bouwen uit voorzorg geen kata's, zodat ze nooit per ongeluk iets doen waar ze later spijt van krijgen.
 
Reactiescore
3.540
Je kan ook rammen maken en normale def sturen met 1 ram. :rolleyes:
Echt eerlijke spelers bouwen uit voorzorg geen kata's, zodat ze nooit per ongeluk iets doen waar ze later spijt van krijgen.

Dus je bent geen echt eerlijke speler als je 5 kata's in een defdorp hebt zitten? Dat vind ik wel een beetje zwart wit, het is duidelijk dat je geen kata oorlog gaat kunnen winnen met 5 kata's per defdorp.

Bovendien wil je minstens 5 van die eenheid hebben, mocht je meerdere keren uit hetzelfde dorp willen snipen, dus 1 ram zal nooit volstaan.
 
Reactiescore
3.540
ja wij ook, naast snipen op ramsnelheid gebruiken we het voor niks anders behalve barbshapen en enemyshapen
 
Reactiescore
7.931
Oh? Wij hebben gewoon kata's voor het geval iemand debiel doet. Kunnen we snel en effectief het hele account in puin leggen. Niet om de feiten heen draaien jongens, ouwe moraalridders. Ik zit al met smacht te wachten tot Sem zijn kakaka gevoelens omhoog borrelen zodat we stukken steen naar elkaars harses kunnen gooien. DAT HOOFDGEBOUW SLOPEN WAS GEEN FOUTJE, JE OERDRANG KOMT NAAR BOVEN.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Uit goede bron heb ik inderdaad vernomen dat Sem terug zin heeft in KaKaKa, misschien nog niet te laat deze wereld?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Wel w63 stijl en niet de 67 pussy way
 
Bovenaan