Top/Flopspelers

Reactiescore
2.064
95% heeft echt geen moeite met interns, 5% wel. Laten we het zo stellen dat het grootste gross het met beide handen aanpakt, myself included. Als je nou Salt of wereld winnaar Tyrant bent, maakt niet uit.

Amen
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
@kingsdorp het is ook wel te wijten aan de snelheid van het edelen waardoor er zoveel in 20:1 gevallen is en er extra veel geïnternd wordt op de wereld of beter gezegd er massaal BBs geedeld worden.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
@kingsdorp het is ook wel te wijten aan de snelheid van het edelen waardoor er zoveel in 20:1 gevallen is en er extra veel geïnternd wordt op de wereld of beter gezegd er massaal BBs geedeld worden.

Dit slaat wel de spijker op zijn kop.

We hebben eigenlijk ook (buiten de classics) niet echt een wereld om mee te vergelijken. De laatste wereld waar deze combinatie van algemene snelheid (2) en troepensnelheid 1 was, was op wereld 19. Een wereld zonder premium functies: zelfs bouwtijden halveren was daar geen ding! Geen 1:20, geen reductie bouwkosten, geen premiumbeurs, geen vlaggen: laat dat allemaal even bezinken. Wereld 76 is echt een wereld op zichzelf, die natuurlijk in vergelijking dichtbij komt bij wereld die een 2/0,5 instelling hadden: maar zelfs dan zit je nog met feit dat een 2/1 wereld gewoon vélen malen sneller zal zijn, vanwege die kortere duur waar troepen lopen.

Verder, wat betreft het onderwerp van internen: ik vind dit zelf altijd een lastige thema op het Algemeen Forum. Wat kun je voor P&P gebruiken, wat niet?
Het probleem van internen is: het overkomt uiteindelijk iedereen wel eens. De een internt meer dan de ander, dat sowieso. Ook zijn situaties nooit met elkaar vergelijkbaar. Waarom internt iemand? Is het vanwege het feit dat een account verhuist? Stopt een account ermee, en wat doe je ermee dan? Laat je het account liggen? Alsof je vijand gewoon wacht totdat je gaat internen.
In feite is internen iets wat altijd gebeurt, op iedere wereld en in iedere stam. Hoe kun je dus in godsnaam iemand verwijten dat hij internt, als het elke wereld een gegeven is wat altijd zal gebeuren?

Er zijn een aantal onderwerpen waar je naar mijn mening gewoonweg nooit over kunt P&P'en. Tuurlijk, je kunt het aanhalen: maar kun je iemand echt verwijten omdat die internt? Zelfde geldt ook voor het maken van bepaalde rekruteringen, tenzij daar daadwerkelijk natuurlijk aanspraken over gemaakt zijn, of overeenstemmingen over geweest zijn.

Enige waar je naar mijn idee echt over kunt discussiëren zijn stabs, en de oorlog in het algemeen. Internen is niks nieuws, maar zal nooit de doorslaggevende factor zijn op een wereld. Die schermutselingen tussen Salt en Tyrant zeggen nog niks: we gaan zien wat de toekomst ons gaat brengen. In ieder geval, moge de beste stam winnen. :)
 
Reactiescore
3.540
STATEMENT VANUIT TEAM CACTURNE

Beste forumgangers,

Vandaag op 19 november 2020 is er een ernstig incident gebeurd in het noorden van onze mooie wereld. Het begon allemaal met een geniepig plan van heer Walter, een speler van de nachtploeg van Team Cacturne. Walter kwam met een ingenieus blitzvoorstel en we konden niet wachten om hem dit meesterplan uit te laten voeren. Hij voegde al snel daad bij woord, en dus is er in de ochtend rond 7 uur een prachtig diep dorpje gepakt. Dit dorpje is veel te diep om snel def bij te krijgen, dus Walter had besloten om de laatste edel vanuit een defdorp te sturen. Geniaal, nog nooit eerder vertoond.

Dit is waar het allemaal mis ging. Tot onze grote schrik zagen we een extra lijn tekst bij de laatste aanval die niemand had zien aankomen. Katapultbeschietingen. Walter belde mij direct persoonlijk wakker en met een trillende stem legde hij uit wat er is gebeurd. "Sem, je moet nu online komen. Er is iets gebeurd en ik vrees dat het grote gevolgen gaat hebben voor deze wereld." Hij kon zijn tranen amper onderdrukken, ik probeerde Walter nog te kalmeren, maar sinds hij het gesprek heeft opgehangen hebben we niks meer van Walter vernomen. Wij bidden voor zijn veiligheid en hopen snel weer contact met Walter te kunnen leggen.

1605791727387.png

Na uitgebreid onderzoek in hoe dit heeft kunnen gebeuren, hebben we de volgende conclusies kunnen trekken:
- De aanval kwam uit een defdorp. Wij hebben een klein aantal katapulten in ons defsjabloon zitten om te kunnen snipen op ramsnelheid.
- Dit is onze eerste aanval op deze wereld waar katapulten bij zitten, waardoor deze nog standaard op hoofdgebouw stonden gemikt.
- Walter heeft zich niet gerealiseerd dat er katapulten mee liepen, aangezien die niet in onze offense dorpen staan.
- Aangezien het de laatste aanval was, sloopten we dus het dorp dat we zelf net overnamen.
- Hoofdgebouw ging van het prachtige standaard level 21 naar een ranzig onlogisch level 20.

Logischerwijs krijgen wij vrijwel direct een boze leiding op ons dak, dat Melvin vanuit Tyrant kwam klagen over het breken van de kataregels van Team Cacturne. Wij hebben hier natuurlijk significant de winkansen van Tyrant doen kelderen, en zijn bereid hier de gevolgen voor te dragen. Melvin kwam zelf met een voorstel voor een NAP op heel Tyrant, maar na nog even op de regels te zijn gewezen is dit gekelderd tot slechts een NAP voor het benadeelde account. Team Cacturne zal de situatie evalueren, en zullen gepaste interne actie ondernemen. Ook overwegen we nog om Cacturne op delete te zetten na deze wanvertoning, om zo het speelveld eerlijk te houden nadat we zoveel voordeel hebben gepakt door misselijkmakende acties.

Met betreurende groeten,

Team Cacturne
 
Reactiescore
447
Naar mannetje die walter
 
Reactiescore
3.540
Graag wil ik allen vragen om persoonlijke aanvallen naar Walter even in te houden, hij heeft het hier al zwaar genoeg mee. Bij voorbaat dank.
 
Reactiescore
260
Eerlijk gezegd vond ik die Walter altijd al een naar mannetje!!

Gezien de uitkomsten van onze wekelijkse functionering gesprekken binnen de tweeling voorzie ik dat Wouter dit immense gat op gaat vullen (zoals hij wel vaker gaatjes lijkt op te vullen recentelijk), om zo zijn persoonlijk gestelde SMART doelen te behalen.

RIP CF 19-11-2020 never forgetti!
 
Reactiescore
1.918
Ik vind het persoonlijk niet zo fijn dat hier zo zwart wordt gepraat over mijn quasi naamgenoot terwijl hij dit allemaal niet zo bedoelde. Aangezien Walter zich niet vertoont op het AF en zich dus ook niet kan verdedigen, vraag ik jullie om met respect over hem te praten. Hierbij ook excuses in zijn naam.


Eerlijk gezegd vond ik die Walter altijd al een naar mannetje!!

Gezien de uitkomsten van onze wekelijkse functionering gesprekken binnen de tweeling voorzie ik dat Wouter dit immense gat op gaat vullen (zoals hij wel vaker gaatjes lijkt op te vullen recentelijk), om zo zijn persoonlijk gestelde SMART doelen te behalen.

RIP CF 19-11-2020 never forgetti!

We zullen deze tool zeker gebruiken om de toekomstige doelstelling op te stellen en te controleren. Bedankt hiervoor.


gegroet
 
Reactiescore
5.686
Eens met Elko.
 
Reactiescore
263
Voor een ieder die de spoiler nog moet openen adviseer ik om dit niet in het bijzijn van een ander te doen, denk aan de medemens.
Mijn dank aan team @Cacturne om er de wel bekende waarschuwing "18+ ONLY" erbij te vermelden. Ik hoop dat ik dit walgelijke beeld nog van mijn netvlies af kan krijgen.

* De dikgedrukte woorden zijn voor @Coruscant zodat hij mijn bericht ook kan lezen.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
STATEMENT VANUIT TEAM CACTURNE

Beste forumgangers,

Vandaag op 19 november 2020 is er een ernstig incident gebeurd in het noorden van onze mooie wereld. Het begon allemaal met een geniepig plan van heer Walter, een speler van de nachtploeg van Team Cacturne. Walter kwam met een ingenieus blitzvoorstel en we konden niet wachten om hem dit meesterplan uit te laten voeren. Hij voegde al snel daad bij woord, en dus is er in de ochtend rond 7 uur een prachtig diep dorpje gepakt. Dit dorpje is veel te diep om snel def bij te krijgen, dus Walter had besloten om de laatste edel vanuit een defdorp te sturen. Geniaal, nog nooit eerder vertoond.

Dit is waar het allemaal mis ging. Tot onze grote schrik zagen we een extra lijn tekst bij de laatste aanval die niemand had zien aankomen. Katapultbeschietingen. Walter belde mij direct persoonlijk wakker en met een trillende stem legde hij uit wat er is gebeurd. "Sem, je moet nu online komen. Er is iets gebeurd en ik vrees dat het grote gevolgen gaat hebben voor deze wereld." Hij kon zijn tranen amper onderdrukken, ik probeerde Walter nog te kalmeren, maar sinds hij het gesprek heeft opgehangen hebben we niks meer van Walter vernomen. Wij bidden voor zijn veiligheid en hopen snel weer contact met Walter te kunnen leggen.


Na uitgebreid onderzoek in hoe dit heeft kunnen gebeuren, hebben we de volgende conclusies kunnen trekken:
- De aanval kwam uit een defdorp. Wij hebben een klein aantal katapulten in ons defsjabloon zitten om te kunnen snipen op ramsnelheid.
- Dit is onze eerste aanval op deze wereld waar katapulten bij zitten, waardoor deze nog standaard op hoofdgebouw stonden gemikt.
- Walter heeft zich niet gerealiseerd dat er katapulten mee liepen, aangezien die niet in onze offense dorpen staan.
- Aangezien het de laatste aanval was, sloopten we dus het dorp dat we zelf net overnamen.
- Hoofdgebouw ging van het prachtige standaard level 21 naar een ranzig onlogisch level 20.

Logischerwijs krijgen wij vrijwel direct een boze leiding op ons dak, dat Melvin vanuit Tyrant kwam klagen over het breken van de kataregels van Team Cacturne. Wij hebben hier natuurlijk significant de winkansen van Tyrant doen kelderen, en zijn bereid hier de gevolgen voor te dragen. Melvin kwam zelf met een voorstel voor een NAP op heel Tyrant, maar na nog even op de regels te zijn gewezen is dit gekelderd tot slechts een NAP voor het benadeelde account. Team Cacturne zal de situatie evalueren, en zullen gepaste interne actie ondernemen. Ook overwegen we nog om Cacturne op delete te zetten na deze wanvertoning, om zo het speelveld eerlijk te houden nadat we zoveel voordeel hebben gepakt door misselijkmakende acties.

Met betreurende groeten,

Team Cacturne

Hahaha mooi man, ik moest lachen :tongue:
 
Bovenaan