Top/Flopspelers

Reactiescore
3.583
Jij speelt met Jannes dan? Dan moet je oppassen, die schijnt bots te gebruiken als iedereen slaapt.

Niemand speelt met mij, ik laat niet met mij spelen. Oppassen moet je zeker wel doen, heb mensen voor minder laten 'verdwijnen'. Die bewuste nacht zijn er 200 farms gestuurd, moet wel de aller slechtste bot ooit geweest zijn. Denk dat mensen die Tom noemen en daar dan maar 'lord' voorzetten zelfs instaat zijn beter te doen.
 
Reactiescore
5.687
Niemand speelt met mij, ik laat niet met mij spelen. Oppassen moet je zeker wel doen, heb mensen voor minder laten 'verdwijnen'. Die bewuste nacht zijn er 200 farms gestuurd, moet wel de aller slechtste bot ooit geweest zijn. Denk dat mensen die Tom noemen en daar dan maar 'lord' voorzetten zelfs instaat zijn beter te doen.
Ik roep mijn hulplijn in, @Serenity , klopt hetgeen dat Jannus hier probeert te verkopen?
 
Reactiescore
2.303
Noire ook want ging op bb wegens 15 boost accounts te hebben gebruikt in de start. Dus ik stel eigenlijk vast wij beide verloren in de stam Angels, en jij daarna nog eens extra verloor. 2-1 voor mij.
Gebanned door w50. Niet door onkunde omdat je er was snachts wanneer je geblitst werd en plots weg was ?
 
Bovenaan