Top/Flopspelers

Reactiescore
3.540
15 dorpen en het equivalent van ongeveer 1000 speervechters aan ODA. Ofwel ze hebben ontzettend veel geluk gehad, of ze clearen geen drol zelf en hebben een aantal interndorpjes gehad. Nou ben ik dus even gaan graven en heb wat spelers benaderd die ze geedeld hebben om te kijken hoe de vork in de steel zit. Tot mijn grote verbazing kreeg ik ineens een bericht van team Noire zelf waar ik een beetje van schrok:

1600510688734.png
 
Reactiescore
3.541
Ik vind het van weinig niveau spreken je PM's gaat vervalsen van in dit geval Noire. Iedereen zijn stijl natuurlijk.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
15 dorpen en het equivalent van ongeveer 1000 speervechters aan ODA. Ofwel ze hebben ontzettend veel geluk gehad, of ze clearen geen drol zelf en hebben een aantal interndorpjes gehad. Nou ben ik dus even gaan graven en heb wat spelers benaderd die ze geedeld hebben om te kijken hoe de vork in de steel zit. Tot mijn grote verbazing kreeg ik ineens een bericht van team Noire zelf waar ik een beetje van schrok:

Als KaKaKa'er weet jij je weg wel in het wereldje van pm's vervalsen. Maar deze pm is gewoon echt, kut noire.
 
Reactiescore
2.062
Zo te zien houd de 'samenwerking' wel van een Pmtje vervalsen! Maar we worden er toch allemaal uitgefarmed gister, en vandaag al helemaal sjongejonge!
 
Reactiescore
5.603
Zo te zien houd de 'samenwerking' wel van een Pmtje vervalsen! Maar we worden er toch allemaal uitgefarmed gister, en vandaag al helemaal sjongejonge!
Elkoalitie*
 
Reactiescore
3.540
Bij deze is de uitnodiging teruggetrokken

speel niet van de domme, ik ben je MB


Mooi lettertype ook,kan je hele leuke pf’s van maken:eek:

weet niet waar je het over
151039_large
 
Reactiescore
2.062
Het schijnt dat de 'samenwerking' van elkoalitie en Melvin squad, zelfs clown bassie al hebben gerekruut!
 
Reactiescore
1.659
ik wil graag een post wijden aan de speler
ledge1234

hij kan niet lezen nog schrijven.
heb hem al meermaals verteld dat ik zijn voormalig farm ben in deze wereld. mijn dorp heet zelfs zo, maar hij blijft me maar lastig vallen en reageert niet op mijn pm's.
erg asociaal gedrag en daarom vind ik hem een flopspeler.

met vriendelijke groet,

Anthraxxol
 
Reactiescore
1.018
Als hij niet kan lezen noch schrijven is het wel lullig dat je dit achter zijn rug om doet dan!
 
Bovenaan