Top/Flopspelers

Reactiescore
68
Er zijn denk ik maar zelden spelers gemotiveerd om op een nieuw account te komen spelen en in een verliezende situatie nog zo lang mogelijk stand te houden. Een positie in Imago/Pit 73 zou wel goed zijn voor nieuwe tw spelers die goed willen leren deffen. Zou een uitgelegen kans zijn zonder echt harde consequenties denk ik dan.

Ik heb dit vroeger heel vaak gedaan haha, kwam er weer een oproep in 1 van de Skype groepen dat een account was achtergelaten vanwege een massa en dan als ik tijd had ging ik op dat account spelen xD is altijd leuk om een beetje te kl*ten met de aanvallers :p
 
Reactiescore
983
Ik mag hopen voor The Night Pharmacy dat ze versterking hebben gehaald ja :p

Dat terzijde denk ik dat dit een heel interessante wereld gaat worden met heel wat bekende teams, waarvan sommige enorm dicht op elkaar liggen. Kijk uit naar wat het gaat brengen!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Wat is dit, Mathieu met een AF plaatje?
 
Reactiescore
2.062
Opzich geen schokkende ligging voor Interdictum., we zien wel wat op ons pad komt en of je gelijk zal krijgen :)

De vraag gaat om de huidige top 20 spelers waarvan ik er veel nog eerst uit zie vallen voor we werkelijk bij de uiteindelijke top 20 komen. Ik heb het gevoel dat er nog best wat onbekende tussen zitten of oude landrotten die menige ervaring ontbreken als het aankomt op de nieuwe manieren van spelen, waaronder edelspam.

PS; @Theo Walcott. Ik ben wel benieuwd vanwaar je keuze. Is het wegens de ligging en start zonder connecties of heb je twijfels bij het team?

Nee zeker geen reden om het team, 100% vertrouwen in jullie team. Jullie ligging is lastig met top accounts die samenwerken om jullie heen! Geen idee wat het gaat brengen, ben oprecht erg benieuwd naar jullie account.
 
Reactiescore
2.039
Goede uitleg heb ik niet gezien, die bestaat dan ook niet. Zegt ook wel genoeg hoe salty iedereen reageert, gewoon frustratie over een wereld verliezen, dan maar de tegenstanders stabber noemen.
Dan heb jij het cl22/23 forum niet goed gelezen. Frustratie over de wereld verliezen is het trouwens totaal niet, dat heb ik allang achter mij gelaten. Gelukkig zit degene door wie jullie gewonnen hebben nu bij ons dus dat scheelt.
 

DeletedUser81766

Guest
Nee zeker geen reden om het team, 100% vertrouwen in jullie team. Jullie ligging is lastig met top accounts die samenwerken om jullie heen! Geen idee wat het gaat brengen, ben oprecht erg benieuwd naar jullie account.

Klopt, zo een dergelijk antwoord had ik wel verwacht en ook terecht. Dat is onder andere het risico wat je neemt als je besluit om zonder connecties te starten, zullen nu met de consequenties moeten verder spelen en kijken hoe het loopt.
 
Reactiescore
973
Gelukkig zit degene door wie jullie gewonnen hebben nu bij ons dus dat scheelt.

Ik vermoed dat je suggereert naar Bas? Bas heeft uiteraard een belangrijke rol gespeeld in de stam en aan het front tegen Danny Archer. Al dan niet dat Naccer het belangrijkste front account was van n00bs dat door Mats en Jan werd beheert. n00bs werkte zeer goed samen, er is daarom ook niet specifiek één persoon aan te wijzen die voor de overwinning heeft gezorgd. Desondanks zijn er meerdere mensen die een sleutelrol hebben gespeeld, bagatelliseren dat Mats of Jan daar niet één van zijn is de grootste onzin die je kan vermelden. Beseffend dat ze het lastigste frontaccount hadden binnen n00bs.

Tis allemaal fijn dat je hoop spelers niet mag, maar raaskallen dat diegene geen cruciale rol hebben gespeeld in het winnen is de grootste bullshit die je kan vermelden. ;)
 
Reactiescore
2.039
Ik vermoed dat je suggereert naar Bas? Bas heeft uiteraard een belangrijke rol gespeeld in de stam en aan het front tegen Danny Archer. Al dan niet dat Naccer het belangrijkste front account was van n00bs dat door Mats en Jan werd beheert. n00bs werkte zeer goed samen, er is daarom ook niet specifiek één persoon aan te wijzen die voor de overwinning heeft gezorgd. Desondanks zijn er meerdere mensen die een sleutelrol hebben gespeeld, bagatelliseren dat Mats of Jan daar niet één van zijn is de grootste onzin die je kan vermelden. Beseffend dat ze het lastigste frontaccount hadden binnen n00bs.

Tis allemaal fijn dat je hoop spelers niet mag, maar raaskallen dat diegene geen cruciale rol hebben gespeeld in het winnen is de grootste bullshit die je kan vermelden. ;)
Fijne avond Patrick. ;)
 
Reactiescore
973

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Vraag me af bij wie het meest, want de discussie werd gestuurd door Mats die zichzelf nogmaals als onschuldig wou neerzetten :redface:
 
Bovenaan