Top/Flopspelers

Reactiescore
1.365
Klopt ik ben de hypocriet hier :redface: :redface: :redface: Waarom was jij alweer maandenlang geband?
Omdat jullie niet tegen n leuk hard grapje kunnen, terwijl jullie zelf Martijn constant belachelijk maken en voor alles uitmaken? 1x terug en jullie gaan de huiliehuilie janknoob uithangen.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik denk dat jij dat laatste bent die over zulke dingen moet beginnen Martijn.
Meest recente werelden gewoon gedaan wat nodig was. Dus qua deffen, offen, spelers regelen voor de stam of middels vv accounts rechtzetten. Ook een verschil of je dat met of zonder hoog van de toren blaten, vooraf, doet. Dus alsof jij de te kloppen team bent en dan niet eens thuis geven wanneer het moet zoals bijv Imago op 73.
 

DeletedUser69389

Guest
Vreemd dat je dit zegt over iemand waar je een tijd lang geobsedeerd door was, je kon me namelijk niet gerust laten? Is het de afwijzing die je 180 graden deed keren?
Nja je was op 59 absoluut een aangename speler binnen Vinage en later Vix-V. Maar ik kan niet ontkennen dat je steeds idioter bent gaan gedragen en in die zin niet onder doet voor bepaalde spelers die door jou of je kliekje worden uitgekotst.
 
Reactiescore
2.039
Meest recente werelden gewoon gedaan wat nodig was. Dus qua deffen, offen, spelers regelen voor de stam of middels vv accounts rechtzetten. Ook een verschil of je dat met of zonder hoog van de toren blaten, vooraf, doet. Dus alsof jij de te kloppen team bent en dan niet eens thuis geven wanneer het moet zoals bijv Imago op 73.
Nja maar Martijn tis wel elke wereld wat met jou hè?
 
Reactiescore
1.365
dus katta's mogen enkel in de start wanneer

martijn maakt zichzelf belachelijk bedoel je.
Begin je ookal kerel xd.
Je weet toch ook wel dat dat zo is. Die lui kunnen niks hebben man, je lult 1x wat terug en ze "negeren" je. Die lui stellen 0 voor man.
 
Reactiescore
1.892
Pas maar op dat je daar geen mensen mee kwetst. Je toont weer goed dat je soms met twee maten meet en hypocriet bent af en toe.
Jij bent echt de laatste hier die het woord hypocriet in de mond mag nemen, Martijn. Verbazingwekkend dat je nog steeds het lef hebt om openlijk dergelijke uitlatingen te doen. Iets met een pot en een ketel.
 

DeletedUser81766

Guest
Jij bent echt de laatste hier die het woord hypocriet in de mond mag nemen, Martijn. Verbazingwekkend dat je nog steeds het lef hebt om openlijk dergelijke uitlatingen te doen. Iets met een pot en een ketel.

Op elke pot past een ketel? :redface: :p
 
Reactiescore
1.365
kunnen we niet allemaal vriendjes zijn?
Nee :(.
Jij bent echt de laatste hier die het woord hypocriet in de mond mag nemen, Martijn. Verbazingwekkend dat je nog steeds het lef hebt om openlijk dergelijke uitlatingen te doen. Iets met een pot en een ketel.
Niet zo janken kerel, nergens voor nodig.
 
Reactiescore
7.931
Goed, de bijeenkomst van downies is weer klaar nu. Terug ontopic, welke top 20 speler zien jullie falen?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356

DeletedUser69389

Guest
Nja maar Martijn tis wel elke wereld wat met jou hè?
Valt dus reuze mee. Het is voor een deel juist de beeldvorming.


De genoemde accounts die met boost accounts zijn gestart vormen voor mij de grootste flops. Vooral omdat een deel daarvan het absoluut niet nodig hebben.
 
Reactiescore
2.064
The Night Pharmacy als ik W73 zo zie

Ja dat denk ik ook. Misschien ook wel een Supergirl?

Denk ook dat Nobelus en Interdictum het zwaar gaan krijgen tbh, ben benieuwd naar hoe het gaat lopen
 

DeletedUser81766

Guest
Ja dat denk ik ook. Misschien ook wel een Supergirl?

Denk ook dat Nobelus en Interdictum het zwaar gaan krijgen tbh, ben benieuwd naar hoe het gaat lopen

Opzich geen schokkende ligging voor Interdictum., we zien wel wat op ons pad komt en of je gelijk zal krijgen :)

De vraag gaat om de huidige top 20 spelers waarvan ik er veel nog eerst uit zie vallen voor we werkelijk bij de uiteindelijke top 20 komen. Ik heb het gevoel dat er nog best wat onbekende tussen zitten of oude landrotten die menige ervaring ontbreken als het aankomt op de nieuwe manieren van spelen, waaronder edelspam.

PS; @Theo Walcott. Ik ben wel benieuwd vanwaar je keuze. Is het wegens de ligging en start zonder connecties of heb je twijfels bij het team?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487694086

Guest
Het is je al 100 keer uitgelegd en je was toen ook te dom om het te begrijpen dus waarom zou het nu wel lukken? Voor de verandering eens iets gesnoven waar je slimmer ipv dommer van wordt?
Goede uitleg heb ik niet gezien, die bestaat dan ook niet. Zegt ook wel genoeg hoe salty iedereen reageert, gewoon frustratie over een wereld verliezen, dan maar de tegenstanders stabber noemen.
 

DeletedUser81766

Guest
Kunnen die nieuwen ook op 73 loggen? Of zeg ik nu hele gekke dingen.

Er zijn denk ik maar zelden spelers gemotiveerd om op een nieuw account te komen spelen en in een verliezende situatie nog zo lang mogelijk stand te houden. Een positie in Imago/Pit 73 zou wel goed zijn voor nieuwe tw spelers die goed willen leren deffen. Zou een uitgelegen kans zijn zonder echt harde consequenties denk ik dan.
 
Bovenaan