Top/Flopspelers

Reactiescore
306
Er moet gewoon als een speler start een leuke uitlegmededing komen met een verwijzing naar het af, waar gewoon alle uitleg staat wat je moet weten. Ook bijv voor scripts, wat allemaal wel en niet mag enzo :).

Als jij die gaat schrijven wil ik hem wel lezen.
Anders, meh x
 
Reactiescore
1.730
Helemaal mee eens man,
Er moet gewoon als een speler start een leuke uitlegmededing komen met een verwijzing naar het af, waar gewoon alle uitleg staat wat je moet weten. Ook bijv voor scripts, wat allemaal wel en niet mag enzo :).

Dit kan nog best een goede optie zijn. Zo kreeg ik het spelletje in mijn begin jaren ook door.
 
Reactiescore
2.303
Maar uh, mogen we nu kataen ?
 
Reactiescore
2.064

Deleted User - 487694086

Guest
Omdat ik al 20x uitgelegd heb waarom, en jij te debiel bent om dat te begrijpen. Bovendien is dit ook gewoon niet de plek ervoor.
Er is nooit uitgelegd waarom het een stab is, omdat er nooit een stab is geweest, alleen een leave en ruim een maand later de vijand gejoind. Daarentegen hebben jullie ons acc wel gekaapt toen het op delete stond, wat dus wel een stab is. Kom eens met inhoud, alleen maar mensen debiel noemen staat niet echt goed.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Mats doe niet retarded en ga gewoon weg
 

Deleted User - 487694086

Guest
Nou zie hier maar weer het niveau. Paar mensen die elkaar blijven vertellen dat het een stab was, maar als het uitgelegd moet worden komen ze niet echt heel ver. Een leave is dan ook geen stab en dat moge duidelijk zijn.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Het is je al 100 keer uitgelegd en je was toen ook te dom om het te begrijpen dus waarom zou het nu wel lukken? Voor de verandering eens iets gesnoven waar je slimmer ipv dommer van wordt?
 

DeletedUser69389

Guest
Het is je al 100 keer uitgelegd en je was toen ook te dom om het te begrijpen dus waarom zou het nu wel lukken? Voor de verandering eens iets gesnoven waar je slimmer ipv dommer van wordt?
Pas maar op dat je daar geen mensen mee kwetst. Je toont weer goed dat je soms met twee maten meet en hypocriet bent af en toe.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Neen en ik weet waar je op doelt dus nogmaals neen je bent fout zoals altijd
 

DeletedUser69389

Guest
Neen en ik weet waar je op doelt dus nogmaals neen je bent fout zoals altijd
Jij bent hypocriet zoals zovaak. Anderen beschuldigen van zaken en dingen verwijten, maar wel zelf enigszins gerelateerde zaken doen. Mats heeft wat dat betreft gewoon valide punten in zijn discussie.
 
Reactiescore
1.365
Jij bent hypocriet zoals zovaak. Anderen beschuldigen van zaken en dingen verwijten, maar wel zelf enigszins gerelateerde zaken doen. Mats heeft wat dat betreft gewoon valide punten in zijn discussie.
Achjoh tis een vieze katastabber met 0 inhoud die toch gaat "quitten" RUNNEN KUCH PROEST.
 

DeletedUser69389

Guest
Achjoh tis een vieze katastabber met 0 inhoud die toch gaat "quitten" RUNNEN KUCH PROEST.
Veel praten en weinig daden en inhoud bedoel je? Zoals half Imago? Daar is Robbert wel een toonbeeld van ja. Toch wel schrijnend om te zien dat juist het spectrum der uitdaging voor de rest van 73 weinig uitdaging bleek te zijn. Het zal met die premade op 76 wel weer hetzelfde eindigen onder aan de streep.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Jij bent hypocriet zoals zovaak. Anderen beschuldigen van zaken en dingen verwijten, maar wel zelf enigszins gerelateerde zaken doen.
Ik heb geen zin om nog langer deel uit te maken van deze gemeenschap waar het uitschelden met ziektes, het toewensen van ziektes, doodsbedreigingen uitten richting anderen en diens familieleden, het stalken van personen, het chanteren met vergaarde privé gevoelige informatie en het zeggen dat het overlijden van mensen hun naasten voor diegene verdiend is.
Klopt ik ben de hypocriet hier :redface: :redface: :redface: Waarom was jij alweer maandenlang geband?
 
Reactiescore
1.365
Reactiescore
2.039
Veel praten en weinig daden en inhoud bedoel je? Zoals half Imago? Daar is Robbert wel een toonbeeld van ja. Toch wel schrijnend om te zien dat juist het spectrum der uitdaging voor de rest van 73 weinig uitdaging bleek te zijn. Het zal met die premade op 76 wel weer hetzelfde eindigen onder aan de streep.
Ik denk dat jij dat laatste bent die over zulke dingen moet beginnen Martijn.
 

DeletedUser69389

Guest
Klopt ik ben de hypocriet hier :redface: :redface: :redface: Waarom was jij alweer maandenlang geband?
Ik heb niet zulke uitlatingen geuit. Dus daar zit je al fout. Alleen wil jij en anderen zulke dingem erbij aansmeren. Daarnaast betrof het geen maanden en betrof die ban voor het reageren met dit acc terwijl dat andere acc een ban had, van een week. Verder nog iets?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Veel praten en weinig daden en inhoud bedoel je? Zoals half Imago? Daar is Robbert wel een toonbeeld van ja.
Vreemd dat je dit zegt over iemand waar je een tijd lang geobsedeerd door was, je kon me namelijk niet gerust laten? Is het de afwijzing die je 180 graden deed keren?
 
Reactiescore
1.730
Ik heb niet zulke uitlatingen geuit. Dus daar zit je al fout. Alleen wil jij en anderen zulke dingem erbij aansmeren. Daarnaast betrof het geen maanden en betrof die ban voor het reageren met dit acc terwijl dat andere acc een ban had, van een week. Verder nog iets?

Ja daar krijg je 6 maanden ban voor.
 
Bovenaan