Top/Flopspelers

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.152
Mwah ik vind katas in de begin fase anders als in latere fases

Demon is in zijn regio een opkomende speler dus een risico als hij die backtimed en daarmee zn stammies ook snap ik wel dat die daarna wat platgooit om zelf die regio te domineren


Is het netjes voor de een wel en de ander nie

wat is dan het verschil tussen deze fase en de latere fase
 

DeletedUser81766

Guest
Valt van alles over te zeggen, maar in tegenstelling tot later in het spel heb je in het begin (meeste niet) een adelshoeve. En zelfs al heb je een adelshoeve, kan je lang niet zo snel al de spelers op edelen.

Moet je dan dus maar je eigen clear de hele tijd stuk lopen op een speler zijn burgerwacht die verder zijn troepen continue dodged? Hem verder laten groeien dat middels je hem kan edelen weeral hem moet zien te clearen of hij zelfs jou kan edelen?

Ergens zuur maar theoretisch, heb je een edel op dat moment zou het voor zo een speler ook gewoon klaar zijn. Als je geveegd word en niks meer hebt, vervelend, maar je bent dan wel zo klaar als een klontje.

Overigens vind ik dit niet echt relevant voor ‘nieuwe’ spelers, die weten niet eens hoe ze moeten backtimen. Middels een speler kan snipen, backtimen en dergelijke vind ik al niet meer dat je hem tot een nieuwe speler kan beschouwen. Dan heeft de speler enige ervaring opgedaan en tijd ingestoken in het leren spelen van tribalwars.

Dit is niet persé van toepassing op de huidige situatie maar ik wou wel even in het algemeen inhaken op kata gebruik in het begin.

PS: Het shapen van een inactieve speler bestaat niet. De gebouwen worden niet uitgebouwd zoals een bb dorp. Dan ben je alleen maar een versnelde 1:20 regel aan het ‘shapen’.
 
Reactiescore
1.363
wat is dan het verschil tussen deze fase en de latere fase
Ben je serieus zo dom.
Die lage spelers zijn gewoon f****ing slecht en doen er niet om toe.
Latere fase heb je meer capabele spelers die er wel tot toe doen..
 
Reactiescore
319
Ben je serieus zo dom.
Die lage spelers zijn gewoon f****ing slecht en doen er niet om toe.
Latere fase heb je meer capabele spelers die er wel tot toe doen..
Niet te stoer! Je weet dat René je altijd carried. xx
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Ik denk dat het maar eens tijd wordt om voor een derde keer met KaKaKa te starten om idioten zoals Chris te kataen
 
Reactiescore
2.062
Ik denk dat het maar eens tijd wordt om voor een derde keer met KaKaKa te starten om idioten zoals Chris te kataen

Mag ik jou schuilplaats kataen?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Nee grr
 
Reactiescore
1.363
Duidelijk, kata's op we like hot chicks gewoon toegestaan dus
Mag ik dus ook al jouw co's/stamleden kataën?
Aangezien ze van mij verloren hebben, zijn zij dus nog slechter dan dat ik ben :)
 
Reactiescore
2.039
Mag ik dus ook al jouw co's/stamleden kataën?
Aangezien ze van mij verloren hebben, zijn zij dus nog slechter dan dat ik ben :)
Neuh, denk eerder dat je je stamgenoten een bedankje mag sturen voor de carry. Je hebt trouwens nog lang niet gewonnen hè?
 
Reactiescore
1.363
Neuh, denk eerder dat je je stamgenoten een bedankje mag sturen voor de carry. Je hebt trouwens nog lang niet gewonnen hè?
Jawel hoor. Makkelijk :).
Ik vraag Mats wel, dan ga je weer op delete bij de eertse incomming hoorde ik :).
 
Reactiescore
3.537
wanneer richt jij jou partij op dan jannes?

Al over nagedacht, heb zelfs al een naam voor deze partij. Wie weet over een jaar of 10 zie je me op de stembus staan!

Partij voor de hamburgers?
Zet zich in dat alle snackbars in een straal van 30 km rond het huis van Jannes 24/7 open moeten blijven + gratis bezorging.

Als je meer van zulke briljanten ideeën hebt, kan je een minister post van mij krijgen. En mag je zetelen in de partijtop.
 
Reactiescore
208
Al overna gedacht, heb zelfs al een naam voor deze partij. Wie weet over een jaar of 10 zie je me op de stembus staan!



Als je meer van zulke briljanten ideeën hebt, kan je een minister post van mij krijgen. En mag je zetelen in de partijtop.
De breedste zetel dan voor jou ?
 
Bovenaan