Top/Flopspelers

Reactiescore
5.603
Aangezien er nog geen complimententopic is, wil ik via deze weg Jekkeuh complimenteren met het deffen, ondanks het aantal cfs dat het account al heeft. Respect voor het feit dat er verdedigd is ondanks de vrij moeilijke situatie.

Het leek voor ons in het begin op een redelijke blok ok, maar de moeite van ons werd toch beloond met enkele dorpen winst. Het was een interessante dag, waarvoor dank aan aanvallende en verdedigende partij.
 
Reactiescore
68
Ik wil iedereen bedanken die meegeholpen heeft aan de gehele massa, dit bevestigd wel het niveau van w75. Hoe slecht kan je zijn
 
Reactiescore
5.603
Graag gedaan grtz
 
Reactiescore
244
Aangezien er nog geen complimententopic is, wil ik via deze weg Jekkeuh complimenteren met het deffen, ondanks het aantal cfs dat het account al heeft. Respect voor het feit dat er verdedigd is ondanks de vrij moeilijke situatie.

Het leek voor ons in het begin op een redelijke blok ok, maar de moeite van ons werd toch beloond met enkele dorpen winst. Het was een interessante dag, waarvoor dank aan aanvallende en verdedigende partij.


Vandaag hebben beide stammen laten zien dat w75 nog steeds niet gedaan is. 24/7 heeft terug wat hernieuwde moed gevonden om er samen met Tides toch nog een fijne eindstrijd van te maken en ik hoop oprecht dat we deze trend verder kunnen zetten.

Congratz aan degene die de massa op poten hebben gezet want deze stond toch weer goed op punt. Het account Jekkeuh verdient ook meer dan een pluim om toch de moed te blijven vinden om met die giga CF's te blijven deffen. We weten allemaal hoe kut het is als er edelspam komt uit zo'n dorpen en toch blijven ze hun kop ervoor gooien!

Up to the next one ;)
 
Reactiescore
5.603
Noobs
 
Reactiescore
2.369
ik ook
 
Bovenaan