Top/Flopspelers

Reactiescore
103
Deze wereld gaat een triest einde kennen denk ik. Volgens mij ondertussen 95% Flop en degene die Top zijn gebruiken alles rondom het spel om te kunnen winnen (Geen verwijt aan Tides, gebeurt over de hele wereld, zowel bij 24/7 - AT - EVO - Tides - .....). Jammer dat mensen nog altijd alles gebruiken om te kunnen winnen, maar het spel spelen zoals het hoort is hier dikwijls niet meer bij.
 
Reactiescore
1.226
Deze wereld gaat een triest einde kennen denk ik. Volgens mij ondertussen 95% Flop en degene die Top zijn gebruiken alles rondom het spel om te kunnen winnen (Geen verwijt aan Tides, gebeurt over de hele wereld, zowel bij 24/7 - AT - EVO - Tides - .....). Jammer dat mensen nog altijd alles gebruiken om te kunnen winnen, maar het spel spelen zoals het hoort is hier dikwijls niet meer bij.

Wat weet jij dat wij niet weten? :eek2:
 
Reactiescore
786
Deze wereld gaat een triest einde kennen denk ik. Volgens mij ondertussen 95% Flop en degene die Top zijn gebruiken alles rondom het spel om te kunnen winnen (Geen verwijt aan Tides, gebeurt over de hele wereld, zowel bij 24/7 - AT - EVO - Tides - .....). Jammer dat mensen nog altijd alles gebruiken om te kunnen winnen, maar het spel spelen zoals het hoort is hier dikwijls niet meer bij.

Ik neem aan dat deze comment betrekking heeft omtrent Heer Waldemar 89? Dat is namelijk de enige zichtbare waarneming die ik kan noteren.
 
Reactiescore
1.226
Ik weet niet meer als jij (jullie) denk ik, maar je voelt toch even goed aan wat er gebeurt zeker?

Kun je dan even wat concreter benoemen waarom mensen flop en top zijn volgens jou en hoe het spel gespeeld moet worden "zoals het hoort"? Misschien dat ik dan weet waar je op doelt.
 
Reactiescore
103
Kun je dan even wat concreter benoemen waarom mensen flop en top zijn volgens jou en hoe het spel gespeeld moet worden "zoals het hoort"? Misschien dat ik dan weet waar je op doelt.

Ik ga ervanuit dat ik de handleiding van TW niet moet doorsturen zodat je weet hoe je TW speelt "zoals het hoort"?

Wat ik flop of top vind is persoonlijke interpretatie. Dat geeft eindeloze discussies om te benoemen en gaan we niet doen. Ik benoem dan ook niemand voor alle duidelijkheid.
 
Reactiescore
1.226
Ik ga ervanuit dat ik de handleiding van TW niet moet doorsturen zodat je weet hoe je TW speelt "zoals het hoort"?

Wat ik flop of top vind is persoonlijke interpretatie. Dat geeft eindeloze discussies om te benoemen en gaan we niet doen. Ik benoem dan ook niemand voor alle duidelijkheid.

In dat geval is het een vrij leeg statement. Je benoemt dingen en neemt stelling in maar je wilt niet zeggen waarom je dingen benoemt.
 
Reactiescore
103
Ik neem aan dat deze comment betrekking heeft omtrent Heer Waldemar 89? Dat is namelijk de enige zichtbare waarneming die ik kan noteren.

Nee hoor, niet echt. Mijn comment doelt op de geschiedenis van de laatste maand op w75.
Kijk bijv. naar activiteit op het AF, zegt genoeg over hoe deze wereld evolueert lijkt me.
 
Reactiescore
786
Nee hoor, niet echt. Mijn comment doelt op de geschiedenis van de laatste maand op w75.
Kijk bijv. naar activiteit op het AF, zegt genoeg over hoe deze wereld evolueert lijkt me.

De activiteit van het AF kan je gaan linken aan de gang van zaken op de wereld. Maar deze zaken hangen zeker niet vast aan elkaar. Dit heeft vooral te maken met het aantal actieve gezichten op het AF en in welke kampen deze zetelen. De meesten zitten binnen kamp Tides, die dit medium gebruiken en we kunnen moeilijk tegen elkaar gaan praten. Dan blijft er nog maar 1 kamp over, door de 1 vs 1, en dat is 24/7 die gezanten kan sturen naar het af. Als daar de interesse niet is zich op het af te begeven krijg je een dood af. Is geen verwijt overigens maar Tides leden kunnen moeilijk met elkaar in dialoog gaan, terwijl ze dit al hele dagen in de stamserver doen.

Daarnaast is de activiteit vanaf de start al bedroevend laag hier op wereld 75. Dit heeft weer als factor dat de meeste spelers en accounts die deze wereld bespelen de weg naar het forum niet gebruiken. Dit heeft weinig met de ontwikkelingen en gebeurtenissen te maken op de wereld. Wel konden we een piek waarnemen als er iets gebeurde op de wereld en er een discussie plaats vond. Desalniettemin is het w75 AF een saaie boel en valt er al vanaf de start weinig te beleven.
 
Reactiescore
54
@TheFarmersLife grootste flop sowiso!!!!!

zo mooi dat jullie nog ontkende toen ht mij opviel met je stam OS fucking KNEUSJES!

jaja iedereen @TheFarmersLife zijn de echte stabbers! die spelen voor 6 weken je stam vriendje tot de interns klaar zijn en er nog weinig stam info is om door te spelen, dan stappen ze over! #tuigVanDeRiggel!
 
Reactiescore
17
@TheFarmersLife grootste flop sowiso!!!!!

zo mooi dat jullie nog ontkende toen ht mij opviel met je stam OS fucking KNEUSJES!

jaja iedereen @TheFarmersLife zijn de echte stabbers! die spelen voor 6 weken je stam vriendje tot de interns klaar zijn en er nog weinig stam info is om door te spelen, dan stappen ze over! #tuigVanDeRiggel!

Waar haal jij 6 weken vandaan? Dat maakt me toch wel nieuwsgierig.

De rest is al ontkracht door TFL volgensmij.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
TFL flop
 
Reactiescore
1.647
Waar haal jij 6 weken vandaan? Dat maakt me toch wel nieuwsgierig.

De rest is al ontkracht door TFL volgensmij.

Meerdere mensen uit (of die zaten in) Tides zeiden dat het al 6 weken rond was tot de overstap naar Tides. Zou betekenen account 2 weken in 24/7 zat terwijl al wist over te stappen. In die periode zijn ook nog veel dorpen geinternt. Ook zou dat betekenen dat manier van leaven extra kwalijk was hoe het stam zo mede in chaos stortte met afscheidspost terwijl leider er niet was op dat moment door RL omstandigheden. Dit maakte ook zoveel emotie daarom los binnen de stam. Er was enkel 0 bewijs voor waardoor dus niks meer dan geruchten bleken te zijn.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.380
Meerdere mensen uit (of die zaten in) Tides zeiden dat het al 6 weken rond was tot de overstap naar Tides. Zou betekenen account 2 weken in 24/7 zat terwijl al wist over te stappen. In die periode zijn ook nog veel dorpen geinternt. Ook zou dat betekenen dat manier van leaven extra kwalijk was hoe het stam zo mede in chaos stortte met afscheidspost terwijl leider er niet was op dat moment door RL omstandigheden. Dit maakte ook zoveel emotie daarom los binnen de stam

Tip voor volgende keer ga niet alleen baasje spelen. Dan waren die wereldafspraken er ook al veel eerder. en daarmee ook al dat gezeik niet althans stuk minder dus kijk in de spiegel en leer ervan voor je volgende wereld als die er nog komt.
 
Reactiescore
1.647
Tip voor volgende keer ga niet alleen baasje spelen. Dan waren die wereldafspraken er ook al veel eerder. en daarmee ook al dat gezeik niet althans stuk minder dus kijk in de spiegel en leer ervan voor je volgende wereld als die er nog komt.

Ik was niet alleen leider, nooit de bedoeling ook. Als iemand spiegel kijkt ben ik het en als je echt wist hoe zaken hier gingen had je dit niet gezegd.
 
Reactiescore
5.686
Inge is gewoon een boefje
 
Bovenaan