Top/Flopspelers

Reactiescore
201
amai amai, heeft die koekenbakker van een Pronestabs weer wat uitgespookt op deze wereld.
wat een janker is die man toch.

Hoop dat die snel van deze wereld geramd wordt, want buiten internen, stabben, en kata's gooien kan die drol niet veel.

adios
 
Reactiescore
1.647
amai amai, heeft die koekenbakker van een Pronestabs weer wat uitgespookt op deze wereld.
wat een janker is die man toch.

Hoop dat die snel van deze wereld geramd wordt, want buiten internen, stabben, en kata's gooien kan die drol niet veel.

adios

Dacht jullie wel maatjes zouden zijn dan
 
Reactiescore
290
amai amai, heeft die koekenbakker van een Pronestabs weer wat uitgespookt op deze wereld.
wat een janker is die man toch.

Hoop dat die snel van deze wereld geramd wordt, want buiten internen, stabben, en kata's gooien kan die drol niet veel.

adios
Ten eerste heb ik nog nooit maar dan werkelijk nooit kata’s gegooid.
Ben ook zeker benieuwd naar wie en wat ik gestabd zou hebben hoop dat je je nader kan verklaren want heb überhaupt geen jdee wie je bent
 
Reactiescore
54
hahahaha die kennen we wel hoest maat?
 
Reactiescore
24
tis dat het lockdown is anders had ik jullie uitgelachen zulke lange posten te maken

Aan de andere kant ze nemen wel de moeite en snap ze ook wel.. tw is ook een uitlaat klep maar dan zonder vuisten. Ieder zijn ding toch

En Björn no surrender met je ex en kids, veel belangrijker dan tw ❤️
 
Reactiescore
290
Chapeau man, dat lees/zie je niet vaak. De hoofdrolspeler die zen eigen scene objectief kan beoordelen en klasseren onder de noemer “gezeik”
Ik ben van alle markten thuis. Maar ja ik vind heel deze discussie of hoe je het ook wilt noemen vrij nutteloos (“gezeik”).
Maarja... wat moet ik dan? Iedereen maar continu over mij laten zeiken en mijn prive erbij laten betrekken zonder dat het wederzijds kan?

Het is ook lekker makkelijk he, met heel het AF tegen één iemand “zeiken..
 
Reactiescore
1.226
als laatste wil ik nog eventjes aankaarten dat RSAM inderdaad een 'slurf' dorpen heeft door het front heen van AT/Rose, ik zelf had dit niet verwacht, ten eerste omdat ik er vanuit ging dat bravehart mee zou gaan edelen, en ten tweede omdat wij een lijn hadden afgesproken met kaas tot waar beide mochten edelen en ik verwacht had dat kaas daar rekening mee ging houden. maar blijkbaar als er massa op een stam wordt gedaan door een andere stam dan is dat een reden om te zeggen ja wij zagen dat C-S dorpen verloor en aangezien het ook een vijand van ons was mochten wij daarop verder edelen vonden wij zelf.


Ik was niet van plan om op de TLDR's in te gaan maar aangezien je er een stukje uithaalt wat betrekking heeft op onze oude stam wil ik toch even hier op in gaan. Er was een lijn getrokken om aan te geven tot waar we BB's konden pakken van beide stammen uit, zodat we niet voor verassingen en discutabele situaties kwamen te staan. Hier is opzich goed gehoor aan gegeven op een klein foutje van @Finis Amarum. na, de 2 dorpjes die hij over de lijn pakte. Is gewoon naar wens opgelost, dus zou eigenlijk het noemen niet waard zijn normaal gesproken.

Nu wil jij stellen dat de lijn er is gekomen om in zijn geheel niet overheen te edelen, wat natuurlijk onzin is, en dat weet jij ook. We hadden namelijk de lijn tussen AT en Kaas getrokken om dus de BB's eerlijk te verdelen, deze lijn is namelijk nog een paar keer gewijzigd in de onderhandelingen. Als de lijn zo zou werken zoals jij schetst, dan zouden we de overige regels van de NAP ook niet kunnen waarmaken, namelijk: "Indien een speler langer dan 24u uit de vijandige stam is, mag men deze aanvallen zonder restricties." Deze speler zou in jou theorie nooit aangevallen kunnen worden aangezien hij onder de afgesproken lijn lag.

Nu is er een 3e partij in het spel waar de lijn doorheen liep, de stam C~S. De betreffende speler wordt volledig gecleared door RSAM en zou vervolgens niet over die lijn mogen edelen? Deze partij is helemaal niet betrokken bij de NAP afspraken en ook nooit genoemd, derhalve ga jij nu over tot eigen interpretatie die voor jullie gunstig uitpakt.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.728
Zo is het helemaal niet gegaan en in mijn *hele lap tekst* of ervoor of erna ik zit niet meer in de groep dus kan het niet terug kijken heb ik gewoon antwoord gegeven op Jarno zijn vraag.
Dus wanneer kom je nu gewoon eens met een normaal iets waar je echt normaal en serieus antwoord op wil. Want je bent hier nu gewoon met zand in je bilnaad onzin aan het verkopen en daar word ik langzaam echt moe van.
Het nogal exlosief en dom wat ik gedaan heb zoals jij het noemt.
Was JIJZELF JOEY 100% de reden van en dat snap je he? Dat jij jezelf graag aflaat blaffen en als een hond behandeld laat worden vind ik prima maar ik niet.

-Ja na de eerste leave heb ik contact gezocht met 24/7 Maar ook de keuze te maken ondanks wat andere wouden terug te gaan naar Rose na goede gesprekken.
-Ja er is gesproken en er zijn ook dingen afgesproken en gezegd waar verandering in moest komen.
-hahahahaahah hahahaahha hahahahahah Nu maak jij het helemaal klaar he, dat jij dit hier oprecht zo neer gaat zetten je weet dat het verhaal helemaal anders in elkaar steekt dus zeg dan gewoon de waarheid Joey.

Na de afspraken werden wij weer door 4 spelers uit het Cluster van Sjaak bestookt met kata's en weer sneuvelde onze boeren.
Er werd nog steeds nergens een oplossing voor gemaakt en gezocht.
Er werd nog steeds overal over geklaagd en Eric van addison rae was de dag na dat we terug kwamen uit zijn slof geschoten omdat iemand begon over een intern van Psyclone *niet wij van prone*.

En als ik ruim van te voren aangeef een dagje weg te gaan met de vrouw waar ik onwijs van houd dat ik een dag niet gestoord wil worden. Ik met haar eerder langere tijd een relatie gehad heb en dit mede door mijn situatie omtrent mijn dochter en mijn ex *rechtszaken* etc etc. En mijn gedachtes daarvoor vol in games* te stoppen zoals TW(w71). Is dat toen fout gelopen vgm was iedereen daarvan op de hoogte en is dat toen de reden geweest van mijn stoppen op 71. Wij zijn daarna weer samen gekomen maar hadden een Moeilijke nieuwe start maar het ging langzaam beter. vorig week besloten wij 1 dagje Luxemburg te gaan met zijn 2e zonder gestoord te worden over alles konden praten en een nieuwe start te kunnen maken samen.
Zelfs 24/7 was hiervan op de hoogte en zelfs aan hun had ik het gemeld op discord @Wow Who kan dat bevestigen want hij zat zelf in die gesprekken ;)
Ik zit in het buitenland *geen radio dus* dus zet lekker spotify aan Groepen staan op stil dus kan niet lastig gevallen worden (denk je) Totdat mensen ineens alles privé beginnen te sturen *fijn een dagje geen tw* Waardoor steeds de muziek stop en mn vriendin al een paar keer zegt/vraagt of ik het wel echt serieus wil en serieus een gesprek wil voeren. Vervolgens worden er nieuwe groepsapps aangemaakt waar mensen vol gaan spammen etc en tot slot word ik ook nog gebeld. Mijn nu ex wou daarop na alles per direct naar huis want ik kon niet eens 1 dag serieus zijn en een leuk dagje weg met haar gaan. Daarom heb ik toen ik haar thuis afgezegd heb een flinke uitbrander in de groep gegeven van Rose/at en heb ik tegen mijn team gezegd als jullie rose wil blijven prima maar dan quit ik bij deze wereld 75.
Dus jij kan wel heel mooi verklaren hoe dingen gegaan zijn joey maar vertel dan gewoon alles.
Ik heb toen 1x een screenshot gemaakt van me telefoonscherm met gespreken etc etc en deze naar Eric gestuurd maar ik verwijderde deze meteen omdat ik dit niet naar hem maar naar een IRL vriend Eric wou sturen. Ik heb daarna alles van rose verwijderd... Alle groepen en alle gesprekken met mensen uit rose, Discords op 2 channels na omdat ik nog afscheid wou nemen etc.

Ik heb daarna mijn excuus voor mijn uitbrander gegeven alles uitlegt, en ook gezegd dat gepaard met de eerste leave, er in die dagen daarna niks gebeurde en de spams van zaterdag ochtend de gezichten zo scheef gegroeit zijn er niks meer aan te doen is.
Dat ik mensen respecteer en het er gezellig mee kan hebben maar dat we Spel gerelateerd er anders over denken heb dit gesprek daarna ook prive met Erwin gehad en die melden hetzelfde.

Dat jullie als leiding of als spelers van rose nu er geen fuck van geloofde en mij prive lekekr aan willen vallen vind ik prima maar ga dan niet buiten de stam lopen verkondingen hoen grote *klotezak* en *leugenaar* ik zou zijn als er 90% van wat je zegt niks klopt.


Vraag aub aan eloy het gesprek met mij en lees hoe hij doet.... Ik wil je dit gesprek met alle liefde sturen hoor dat je dan je oordeel kan hebben.

Jij hebt je prioriteiten ook niet helemaal op orde.

Wat sneu.
 

Deleted User - 487973510

Guest
we zouden eens een woordenboek moeten maken, met alternatieve spellingen gemaakt door gebruikers van het Tribalwars Algemeen Forum. Als ik dan een titel moet kiezen zal het deze worden:

"DE CHANANTE (Gênante) SPELLING VAN HET AF"
 
Bovenaan