Top/Flopspelers

Reactiescore
2.478
Pas maar op, een ban licht in een klein hoekje ;)
 
Reactiescore
1.238
beetje naar om die ene teelbeel van simeco weer aan te halen. die is daar al zo eenzaam?
 
Reactiescore
94
TekaShi dikke flop.

Ondanks 2x vermeld te hebben dat ik voor zijn stamgenoot .Gotta Catch em all werk als du zodat ik intussen pp kan farmen. Heb hem dan gezegd dat ik geen troepen zal maken en alles vol in gebouwen ging steken voor hem. Helaas heb je dan zo een egoïstische stamgenoot.

Onze hele stam is flop
 
Reactiescore
399
TekaShi dikke flop.

Ondanks 2x vermeld te hebben dat ik voor zijn stamgenoot .Gotta Catch em all werk als du zodat ik intussen pp kan farmen. Heb hem dan gezegd dat ik geen troepen zal maken en alles vol in gebouwen ging steken voor hem. Helaas heb je dan zo een egoïstische stamgenoot.

Geef maar weer aan de zijn stamgenoot Enemy with a Purpose de goede keus heeft gemaakt door ze te verlaten.
 

Deleted User - 697374

Guest
Ja klopt,ik ben nalatig geweest door niet 1 keer te loggen op w75 ,daar staat ook al een ban op tegenwoordig : 0
Hey jij ook al of is de combi van ons bijde niet te loggen die de ban veroorzaakte?
 
Reactiescore
786
Ik heb even gemist dat je in je post aangaf de ondersteuningsrang niet mee te rekenen. dit is mijn fout dan.

Geen probleem, je haalde een goed punt aan en als ik verder in de wereld nog eens met een lijstje van deze soort kom, zal de ondersteuningsrang zeker een quotering zijn die er dan bij zal komen.
 
Reactiescore
94
Wat is een acceptabele hoeveelheid aan MB`s, DU`s en andere slaafjes tegenwoordig?
Uiteraard wordt het puntenaantal van het baasje best mee gerekend omdat het moraal een invloed kan hebben op dit aantal.

Ik ben echt benieuwd aangezien ik blijkbaar ook op dit vlak outdated ben.
Starten zonder MB`s en tegen midgame 1 trouwe MB waarmee je je cluster opschoont en waarmee je samenwerkt tot het einde is blijkbaar niet meer van doen?
 
Reactiescore
1.226
Wat is een acceptabele hoeveelheid aan MB`s, DU`s en andere slaafjes tegenwoordig?
Uiteraard wordt het puntenaantal van het baasje best mee gerekend omdat het moraal een invloed kan hebben op dit aantal.

Ik ben echt benieuwd aangezien ik blijkbaar ook op dit vlak outdated ben.
Starten zonder MB`s en tegen midgame 1 trouwe MB waarmee je je cluster opschoont en waarmee je samenwerkt tot het einde is blijkbaar niet meer van doen?

Wat was "vroeger" volgens jou een acceptabel aantal?
 
Reactiescore
94
een acceptabel aantal is natuurlijk subjectief.
Zoals ik al aanhaal geef ik nog altijd de voorkeur aan 1 MB tegen dat je aan de midfase komt en die MB blijf je trouw tot de eindfase.
Maar er waren toen ook al spelers met meerdere MB`s, al kwam dat meestal door de gigantisch grote accounts.
Als je 2-3 MB`s hebt gehad tegen dat je de eindfase nadert vind ik acceptabel.

Tegenwoordig zie ik accounts waarbij het puntenaantal van hun slaafjes hun eigen puntenaantal overtreft.
Of hele stammen die eigenlijk samengesteld zijn uit 1 tot 3 accounts en hun slaafjes.
Ik vroeg me af of dit normaal is tegenwoordig.

In de lijstjes zijn er namelijk een hoop accounts die worden beoordeelt op basis van hun ODA.
Maar als deze spelers alles door anderen laten clearen en toch zelf nog een hoge ODA ranking hebben vraag ik me af waar ze die ODA dan mee hebben behaald. Zijn dit gratis verkenners die ze clearen om hun ODA te boosten? Of lopen ze hun eigen troepen ergens dood terwijl er andere gratis dorpen voor in de plaats worden geëdeld.

Ik ken de huidige mentaliteit van TW niet.
 
Reactiescore
1.647
Wat is een acceptabele hoeveelheid aan MB`s, DU`s en andere slaafjes tegenwoordig?
Uiteraard wordt het puntenaantal van het baasje best mee gerekend omdat het moraal een invloed kan hebben op dit aantal.

Ik ben echt benieuwd aangezien ik blijkbaar ook op dit vlak outdated ben.
Starten zonder MB`s en tegen midgame 1 trouwe MB waarmee je je cluster opschoont en waarmee je samenwerkt tot het einde is blijkbaar niet meer van doen?

Vind dat je totale grote van MB's niet boven de 1/3e van jouw punten moet zijn.
 
Reactiescore
1.226
Tegenwoordig zie ik accounts waarbij het puntenaantal van hun slaafjes hun eigen puntenaantal overtreft.

Heb je hier voorbeelden van?

Of hele stammen die eigenlijk samengesteld zijn uit 1 tot 3 accounts en hun slaafjes.

Dit komt vooral voort uit het feit dat je alleen maar stamgenoten kan ondersteunen. Als MH kun je dus moeilijk je MB van deff voorzien op het moment dat hij/zij niet bij je in de stam zit.
 

DeletedUser79704

Guest
ik zou liever 1 actieve, goede MB hebben dan een aantal die op een lager pitje spelen. DU's vind ikzelf nogal nuteloos daar je gewoon AM hebt die hetzelfde kan doen terwijl je troepen maakt in het dorp
 
Reactiescore
5.603
DU’s zijn vooral handig wanneer je nog een vrij klein edellimiet hebt. DU bouwt rustig kleine dorpjes uit terwijl jij je dure edellimiet gebruikt voor grotere dorpen. Wanneer je edellimiet groter is, kun je de - toch inmiddels vrij uitgebouwde dorpen - overnemen. DU’s zijn meer een kwestie van gemak en niet per se noodzaak zou je zeggen. Nu met de 20:1 regel hebben DU’s wel iets meer nut dan vroeger.

MB’s zijn meer een kwestie van noodzaak. Normaal hanteren wij 1 a 2 MB’s.
 

DeletedUser79704

Guest
DU’s zijn vooral handig wanneer je nog een vrij klein edellimiet hebt. DU bouwt rustig kleine dorpjes uit terwijl jij je dure edellimiet gebruikt voor grotere dorpen. Wanneer je edellimiet groter is, kun je de - toch inmiddels vrij uitgebouwde dorpen - overnemen. DU’s zijn meer een kwestie van gemak en niet per se noodzaak zou je zeggen. Nu met de 20:1 regel hebben DU’s wel iets meer nut dan vroeger.

MB’s zijn meer een kwestie van noodzaak. Normaal hanteren wij 1 a 2 MB’s.
in het huidige tw heb je toch weinig last van gebrek aan edels?
 
Reactiescore
5.603
in het huidige tw heb je toch weinig last van gebrek aan edels?
Ligt eraan. Met events en dergelijke kun je voor een relatief klein bedrag pakketjes en vlaggenboosters scoren. Alleen als je hier niet of weinig gebruikt van maakt kamp je alsnog regelmatig met een klein edellimiet, zeker omdat je buren het wel doen.
 
Bovenaan