Top/Flopspelers

Deleted User - 487955892

Guest
Als je eens je belgeschiedenis toon geloof ik je met plezier.

Eloy kennende probeert hij je gewoon op de kast te jagen dus ga geen pms uit context halen meisje!

Hey Jarne,

Je kent me al zie ik!

Denk je dat het gelukt is?
 

Deleted User - 487955892

Guest
Hoezo ken ik jou niet! Denk dat ik toch wel geld zou willen geven om zijn reacties te zien in discord :p

Haha Bjorn word denk overal wel belachelijk gemaakt.. Maar wat wil je als je zo een persoon bent.. Je eigen regeltjes opstelt, graag doet alsof je alles te zeggen hebt omdat je door een PP abuse op Nr1 terecht bent gekomen.. Tis jammer want er zitten echt geweldige spelers op dat account waar ik een goed gesprek mee kan voeren..

Tussendoor staat de block nogsteeds omdat mister Bjorn op ze pikkie is getrapt..

Groetjes!
 
Reactiescore
138
Haha Bjorn word denk overal wel belachelijk gemaakt.. Maar wat wil je als je zo een persoon bent.. Je eigen regeltjes opstelt, graag doet alsof je alles te zeggen hebt omdat je door een PP abuse op Nr1 terecht bent gekomen.. Tis jammer want er zitten echt geweldige spelers op dat account waar ik een goed gesprek mee kan voeren..

Tussendoor staat de block nogsteeds omdat mister Bjorn op ze pikkie is getrapt..

Groetjes!

Eloy kan jij beter niet zwijgen , zielig ventje :D
 

Deleted User - 487955892

Guest
Eloy kan jij beter niet zwijgen , zielig ventje :D

Waarom zou ik zwegen? Omdat ik eerlijk ben en vind dat de hele wereld moet weten hoe het zit ;) doen jullie toch ook als er een scheet gelaten word?
 
Reactiescore
228
Waarom zou ik zwegen? Omdat ik eerlijk ben en vind dat de hele wereld moet weten hoe het zit ;) doen jullie toch ook als er een scheet gelaten word?
oei nee, ik durf dat nooit toegeven :O
 

Deleted User - 487955892

Guest
Ahh moet je doen volgende keer! Word gewaardeerd hier! Liefst met geluidsopname hoor!
 
Reactiescore
290
Haha Bjorn word denk overal wel belachelijk gemaakt.. Maar wat wil je als je zo een persoon bent.. Je eigen regeltjes opstelt, graag doet alsof je alles te zeggen hebt omdat je door een PP abuse op Nr1 terecht bent gekomen.. Tis jammer want er zitten echt geweldige spelers op dat account waar ik een goed gesprek mee kan voeren..

Tussendoor staat de block nogsteeds omdat mister Bjorn op ze pikkie is getrapt..

Groetjes!
Oke dus nu ga je hier maar een hoop bullshit verkopen? En een beetje de werkelijkheid verdraaien? Ben trots op je jezelf..
 
Bovenaan