Top/Flopspelers

Reactiescore
1.690
ik krijg nu zelfs incomings vanaf de andere kant van de wereld van ene nagelgespuis.
wat is hier nou weer het nut van behalve wraak nemen op mijn krachtige spel tegen rose?
 
Reactiescore
2.386
Mijn vraag is dan eigenlijk, wie is er wél leiding binnen Rose.? Als er op het AF wordt gebashed op een stam, lijkt het me toch logisch dat de leider van die stam toch zo snel mogelijk met een duidelijke post komt antwoorden? De enige die ik zie antwoorden van Rose zijn Phone en hunt you down. We gaan eerlijk zijn: niet de beste P&P personen, toch? :wink:
 
Reactiescore
561
Mijn vraag is dan eigenlijk, wie is er wél leiding binnen Rose.? Als er op het AF wordt gebashed op een stam, lijkt het me toch logisch dat de leider van die stam toch zo snel mogelijk met een duidelijke post komt antwoorden? De enige die ik zie antwoorden van Rose zijn Phone en hunt you down. We gaan eerlijk zijn: niet de beste P&P personen, toch? :wink:

Inderdaad vreemd dat de 2 stam-analfabeten naar het forum worden gestuurd.
 

Deleted User - 487808526

Guest
En jullie vinden het gek dat Phone zo loopt te happen hahaha. Los van het feit dat ik het eens ben met veel dingen is Phone wel een van de weinige spelers binnen Rose die wel degelijk respect heeft? De mensen die dit niet hebben durven zich niet op het forum te laten zien.... Heel begrijpelijk overigens.
 
Reactiescore
438
Je vergeet dat een groot deel het AF gewoon niet leuk vind.

Ik reageer ook zeer selectief en enorm sarcastisch op de meeste dingen. Dit omdat het eeuwige gezanik gewoon verveeld.

Het AF is deel van het spel, zal ik nooit ontkennen, maar net zoals PP gebruik kun je bewust kiezen om er wel of niet deel van uit te maken. En ook in welke mate.

In mijn ogen is niemand verplicht om te reageren. Kijkende vanuit het perspectief van Rose zullen ze zich van weinig dingen aantrekken; in de ogen van andere doen ze toch alles fout. Ze hebben deze wereld al vaak genoeg gezeur over zich heen gekregen tenslotte.
 

Deleted User - 487808526

Guest
Eens, ik reageer ook heel selectief. Vind het vooral wel lache om mee te lezen met alle (oh zo leuke) discussies. Weet alleen wel dat ik bijvoorbeeld een puntzak zeker wel is heb zien reageren. Beetje jammer dat de spelers van Rose zich door Phone laten verdedigen... Hierdoor word in mijn ogen namelijk iemand in een slecht daglicht gezet, (naar mijn idee niet eerlijk).

Voor de rest wil ik het acc dat kayo en mij een week aan een stuk door heeft latend deffen niet teveel de hemel inprijzen ofc:p Maar heel AF tegen 1 speler is ook weer zo wat, toch?
 

Deleted User - 487969643

Guest
als je moeiteloos de namen van de laatste 10 nieuwe champs kan opnoemen zonder te googlen ben je anno 2020
als je dat niet kan ben je een old gen
Ik kan ze denk ik wel opnoemen maar speel al sinds s3. Iemand die gecarried moet worden?
 
Bovenaan