Top/Flopspelers

Reactiescore
786
Reactiescore
5.591
Bjorn en Martijn terug herenigd, Buurman en Buurman.
 
Reactiescore
5.591
Ik vind martijn voortaan een toffe gozer hoor!
De prive situatie bij mij is verbeterd dus ik spring niet meer voor elk hakkefietje uit mn slof.
Vandaar dat ik weer rustig begonnen ben.
Goed om te horen dat het privé beter gaat Bjorn!
 

Deleted User - 487973071

Guest
Altijd grappig als iemand het opneemt voor mensen die vals spelen... jij bent er zeker ook bij betrokken?
Welkom op het AF waar een groepje ‘elite’ elkaar de rug krabben, zeuren over het niveau op tw maar tegelijkertijd elke wereld elkaar weer opzoekt en elke vorm van objectiviteit slechts hypothetisch is... Niet voor niets ligt TW al een aantal jaren op zijn sterfbed.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
34
Gestopt ?
Denk het niet hoor,wel jammer dat jullie zitten te kata'en...

En @thescorpion lijkt mij weer een onervaren stamleider /stabber als hij zijn stamgenoot binnen de 2 dagen wil wegwerken...✌

Ik zeg @thescorpion dikke flop !
@cyclopswarrior flop voor kata
@Nikolai. Flop voor kata
Speciaal voor @Brainsick omdat hij wil dat zijn stamgenoten bewijzen moeten posten :engel: <3

scorp1.JPG

scorp2.JPG

scorp3.JPG

scorp4.JPG

scorp5.JPG

scorp6.JPG

Alsnog ben ik wel benieuwd wat @thescorpion hier zelf over heeft te vertellen ... :rolleyes:
 
Reactiescore
2.478
Jullie weten toch dat dit soort dingen via support moeten en het forum geen draaglast heeft. Dit is alleen voor discussies en P&P
 
Reactiescore
1.237
Jullie weten toch dat dit soort dingen via support moeten en het forum geen draaglast heeft. Dit is alleen voor discussies en P&P

als er stevig gewezen wordt naar vuil spel en onderbouwd mag een mod best op onderzoek uit gaan als het zaakje idd stinkt. politie kijkt ook op dumpert mee om een voorbeeld te geven.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.770
Jullie weten toch dat dit soort dingen via support moeten en het forum geen draaglast heeft. Dit is alleen voor discussies en P&P

gamemods hebben toch de bevoegdheid om op eigen goeddunken onderzoek te doen naar bepaalde spelers als zij daar reden toe zien? Als jij politieman bent en hoort waaien dat jouw buurman wel eens seriemoordenaar zou kunnen zijn ga je ook ff aanbellen of niet?
 
Reactiescore
2.478
Ik heb jullie de weg gewezen. Jullie mogen kiezen wat jullie ermee doen ;)
 
Reactiescore
278
gamemods hebben toch de bevoegdheid om op eigen goeddunken onderzoek te doen naar bepaalde spelers als zij daar reden toe zien? Als jij politieman bent en hoort waaien dat jouw buurman wel eens seriemoordenaar zou kunnen zijn ga je ook ff aanbellen of niet?
Dan hoop ik dat hij mij ook vermoordt.
 
Reactiescore
743
TekaShi dikke flop.

Ondanks 2x vermeld te hebben dat ik voor zijn stamgenoot .Gotta Catch em all werk als du zodat ik intussen pp kan farmen. Heb hem dan gezegd dat ik geen troepen zal maken en alles vol in gebouwen ging steken voor hem. Helaas heb je dan zo een egoïstische stamgenoot.
 
Reactiescore
2.478
wat een complete afkeer van verantwoordelijkheidszin regeert er tegenwoordig in het modteam?? jezus

Er zit een verschil tussen een forum en een gamemod, we hebben niet dezelfde tools/kennis + screens kunnen fake zijn. Support kan de gehele en onbewerkte PM lezen. Het is logisch dat dit op deze manier gaat. Hiernaast heeft support een reden nodig om PM's te kunnen lezen (privacy) en een argument op het AF is niet genoeg reden, er moet een officiële melding van spelbedref/overtreding worden gemaakt en dit kan allen via support. Gelukkig mag je afkeer hebben voor het systeem, maar helaas moeten wij ons hier wel aan houden. Je bal licht bij jou, geef hem voor of schiet hem uit.
 
Bovenaan