Top/Flopspelers

Deleted User - 487924308

Guest
Altijd grappig als iemand het opneemt voor mensen die vals spelen... jij bent er zeker ook bij betrokken?
Als je zo gaat denken is ongeveer elk top acc in de laatste 10 werelden betrokken. Iedereen krijgt een ban dan? Ik blijf er trouwens bij dat er 0% kans is dat Jannes ooit een illegaal script zou aansteken, helaas is de schade nu al gedaan en zijn wij als .Fly een paar topspelers kwijt.

PS; Soms helpt het eens de omstandigheden en uitleg van de daders te lezen ipv je blind te staren op hun schuld.
 
Reactiescore
2.181
Altijd grappig als iemand het opneemt voor mensen die vals spelen... jij bent er zeker ook bij betrokken?

Nee, speel heel ergens anders.
Gaat er over dat je anoniem blind aan het bashen bent zonder maar te lezen naar een ander. Je snapt dan ook wel dat je niet serieus genomen word.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.457
Dat serenitiet zo reageert op mijn topic zegt al genoeg. 100% schuldig en 101% flop.
Wereld 66 zullen ze ook wel illegale scripts gebruikt hebben.
Ja klopt,ik ben nalatig geweest door niet 1 keer te loggen op w75 ,daar staat ook al een ban op tegenwoordig : 0
 
Reactiescore
34
Reactiescore
290
Nieuwe flop speler gespot!

wdfv deze eerlijke jongen uit onze mooie nr 1 stam van de wereld. Zit mensen PM’s te sturen of ze voor pp andere mensen zijn dorpen willen scoute.
Wat een geweldige eerlijke acties!

B.
 
Reactiescore
244
Nieuwe flop speler gespot!

wdfv deze eerlijke jongen uit onze mooie nr 1 stam van de wereld. Zit mensen PM’s te sturen of ze voor pp andere mensen zijn dorpen willen scoute.
Wat een geweldige eerlijke acties!

B.

Is hier ook bewijs van?
 

DeletedUser79704

Guest
Nieuwe flop speler gespot!

wdfv deze eerlijke jongen uit onze mooie nr 1 stam van de wereld. Zit mensen PM’s te sturen of ze voor pp andere mensen zijn dorpen willen scoute.
Wat een geweldige eerlijke acties!

B.
is gewoon strafbaar dit
 
Bovenaan