Top/flopspelers

Reactiescore
983
Aanpassing:
Zo worden er momenteel aanvallen uitgevoerd door Schedel op Curio blijkbaar, onder het mom dat 'Mac Duck' afspraken heeft geschonden. Alles behalve dat is waar. Danooontje heeft ruim 7 keer de afspraken geschonden indirect of direct. Wij niet, behalve 1 scout aanval

Ik vraag me echt wel af waar je dit haalt. Als iemand van N00bs dit gezegd heeft is dat heel dom en fout van die persoon. Wij vallen Curio niét aan omdat jullie de afspraken geschonden hebben, wij vallen Curio aan omdat zij gewoon niet tot die afkoelperiode horen (anders moest Lions ze hier maar in opnemen). Curio is NOOIT ter sprake gekomen tijdens de afspraken dus wij hebben gewoon alle recht om hen aan te vallen, dit heb ik vanaf het begin aan jullie goede vriendje Pedik zo aangegeven. (als je echt wilt kan ik je de screen tonen maar hij kan dit ook bevestigen)

Jij die denkt of mensen die zeggen dat wij dit doen omdat jullie afspraken schenden is complete bullsh*t, dat is niet de reden dat wij de aanvallen uitvoeren.

Of jullie die afspraken verbroken hebben of niet heb ik niet echt gevolgd en boeit me om helemaal eerlijk te zijn niet veel, het is een hele hoop drama voor wat dorpen waar jij eigenlijk niks te zoeken had behalve als je de boel wat wilt opjutten (wat je dus duidelijk met je forumpost nu ook wilt doen).

Je doet wat je wilt maar hou ons er buiten aub :)

Laten we overigens nou gewoon lekker gaan strijden in plaats van al dit gezeik... Jesus zeg
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
983
Ik heb schedel meermaals verteld hoe wij het graag zouden zien, maar die heeft blijkbaar een plank voor z’n kop. Daarmee valt amper te communiceren.

Daarbij vind ik het wel weer typisch dat je in de eerste alinea aangeeft dat wij en Lions niet te vergelijken zijn wbt afspraken en in de tweede alinea haal je een voorbeeld van een speler uit Lions aan om je punt te bewijzen. Heb je ‘m door?

En ja, de 24e was idd de bedoeling, maarja, schedel he :redface:

Ik zie nu pas je reactie. "niet mee te communiceren".. Zegt de keyboard warrior die niet kon stoppen met klagen via pm. Nadat ik je hier op block gegooid heb ga je mij toch nog opzoeken op discord om me daar privé weer te komen storen (waar ik je ook geblockt heb). Ik wil inderdaad niet met je communiceren want alles is gezegd wat er te zeggen valt en het enige wat jij deed waren persoonlijke aanvallen. Ik ben niet van plan hier weer verder te discussiëren en als het moet gooi ik je hier ook gewoon op block. Maar laat ik het nog 1 keer kort voor je uitleggen.

Jij kan er gewoon niet tegen dat hoe jij het ziet niet per se overeenstemt met hoe het moet/gaat gebeuren. Dat Lions niet heeft vermeld dat Curio bij die afkoelperiode hoort is niet onze fout.

Of het nu gewoon vergeten is of jullie zijn niet belangrijk genoeg om te vermelden, idk en idc. Hoedanook is dit niet gebeurd en hebben wij alle recht jullie aan te vallen.

Als jij dacht dat we jou zomaar je stamgenoot daar helemaal laten internen, terwijl jullie net enkele dagen bij Lions horen en dus niet binnen die afkoelperiode vallen (en dit ook nooit besproken geweest is) dan ben je serieus verkeerd.

Zoals al vermeld geweest is is er bij Danny geen enkel probleem en zullen zij ons recappen wanneer zij dat nodig vinden en als dat zo is dan is dat maar zo en ga ik zeker niet zo komen klagen als jij al hele tijd doet.

Hopelijk snap je het nu.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Ik zie nu pas je reactie. "niet mee te communiceren".. Zegt de keyboard warrior die niet kon stoppen met klagen via pm. Nadat ik je hier op block gegooid heb ga je mij toch nog opzoeken op discord om me daar privé weer te komen storen (waar ik je ook geblockt heb). Ik wil inderdaad niet met je communiceren want alles is gezegd wat er te zeggen valt en het enige wat jij deed waren persoonlijke aanvallen. Ik ben niet van plan hier weer verder te discussiëren en als het moet gooi ik je hier ook gewoon op block. Maar laat ik het nog 1 keer kort voor je uitleggen.

Jij kan er gewoon niet tegen dat hoe jij het ziet niet per se overeenstemt met hoe het moet/gaat gebeuren. Dat Lions niet heeft vermeld dat Curio bij die afkoelperiode hoort is niet onze fout.

Of het nu gewoon vergeten is of jullie zijn niet belangrijk genoeg om te vermelden, idk en idc. Hoedanook is dit niet gebeurd en hebben wij alle recht jullie aan te vallen.

Als jij dacht dat we jou zomaar je stamgenoot daar helemaal laten internen, terwijl jullie net enkele dagen bij Lions horen en dus niet binnen die afkoelperiode vallen (en dit ook nooit besproken geweest is) dan ben je serieus verkeerd.

Zoals al vermeld geweest is is er bij Danny geen enkel probleem en zullen zij ons recappen wanneer zij dat nodig vinden en als dat zo is dan is dat maar zo en ga ik zeker niet zo komen klagen als jij al hele tijd doet.

Hopelijk snap je het nu.

Ik kan er met m’n hoofd niet bij hoe groot jouw ego is. Ik open letterlijk de pm met de vraag of je niet tot de 24e kon wachten en het enige dat terugkwam was arrogantie, toxicity en verkrampte conclusies. En aaaalles maar van je afschuiven, want de heilige schedel is uit de hemel neergedaald en is onaantastbaar. Althans, dat is hoe jullie en specifiek jij jezelf profileert. Vind het btw wel leuk dat je mij nu keyboard warrior noemt nadat ik dat gisteren bij jou deed. Toch een gevoelige snaar geraakt?

Daarbij ben ik helemaal niet meer geïnteresseerd in je slappe gelul. Je bent “niet van plan verder te discussiëren”, maar wil nog wel even je zegje doen en plaatst het op een forum: dé plek om discussies te voeren. Het heeft nu toch geen zin meer. Als er tegenin wordt gegaan, block je toch gewoon. Discussiëren is al niet voor iedereen weggelegd, maar zelfs een normaal gesprek voeren is voor jou al een hele opgave. Block me hier ook maar ja, het zou een eer zijn.
 
Laatst bewerkt:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
de lau is gearriveerd op de classic dames en heren. Laten we het leuk houden, vanaf ik 1 kata zie kata ik je de moeder ty doei
 
Reactiescore
1.166
Yep! Het defence dream duo is now ready to rumble! Wij gaan knallen vanaf Danny!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Kan ik eindelijk quitten
 
Reactiescore
151
Nubs
 
Reactiescore
1.037
Pas maar op, als je hier post na een tijdje niet gepost te hebben word je door Elko en Mats gevraagd of je zin hebt om te spelen
 
Reactiescore
151
Is goed. Speel ik even actief als vorige 3 classics.
 
Bovenaan