Top/flopspelers

Reactiescore
1.075
Zo pro inderdaad eerste stam die 3 accounts verloor. Naja zal de pijn iets verlichten jullie offerden Eagle and the Bearer op voor een NAP natuurlijk ;)

Jep klopt, nadat enkele asahbis met 12 stammen een samenwerking tegen ons aangingen
 

Deleted User - 487957763

Guest
Jep klopt, nadat enkele asahbis met 12 stammen een samenwerking tegen ons aangingen
Weet je de meme nog? Voor elk boostaccount een extra BG what comes around goes around. Niet voor niks dat er zoveel stammen de intentie hadden om tegen jullie te gaan. Hoe je jezelf profileert is daar een van de oorzaken van. Het was een samenwerking van 3 trouwens waarvan de kwaliteiten van -V- redelijk discutabel waren en Space destijds hartstikke klein was.
 
Reactiescore
1.075
Weet je de meme nog? Voor elk boostaccount een extra BG what comes around goes around. Niet voor niks dat er zoveel stammen de intentie hadden om tegen jullie te gaan. Hoe je jezelf profileert is daar een van de oorzaken van. Het was een samenwerking van 3 trouwens waarvan de kwaliteiten van -V- redelijk discutabel waren en Space destijds hartstikke klein was.

Dus n alliantie van like 20/25 man tegen 1 van 10 fzo, sterk
 
Reactiescore
2.303
Steff won de makkelijkste werelden in TW geschiedenis. Stevig.

Gecarried worden is tbh wel de max, ik zit aan veel meer werelden dan steff en moest er niks voor doen!
Wie verdient liever geld met niks doen en veel meer dan iemand die er moet voor werken.

Ik ben de beste, fuck steff
 
Reactiescore
1.075
Eindelijk dat je t toegeeft een waterdrager te zijn
 

Deleted User - 487957763

Guest
Als je daar die 14 mbs bijrekent poepoe
Welke mb's? Sparta? Dat was een NAP die niks deed behalve deffbunker spelen lol. Hoeveel clears heb je daarvan ontvangen, 5?
Je kan wel salty doen dat er een grote BG opgezet werd, maar dit was natuurlijk nooit gebeurt als er niet tig boost accounts gebruikt waren in jullie kamp. Die samenwerking had als enige doel onkruid weg te werken.
 
Reactiescore
2.039
Steff won de makkelijkste werelden in TW geschiedenis. Stevig.

Gecarried worden is tbh wel de max, ik zit aan veel meer werelden dan steff en moest er niks voor doen!
Wie verdient liever geld met niks doen en veel meer dan iemand die er moet voor werken.

Ik ben de beste, fuck steff

Als je ook naar die sig kijkt, marginale stammen allemaal daar zou je je toch eerder voor schamen
Iemand die pronkt met w33 winst is alleen al te sneu voor woorden
 
Reactiescore
2.303
Als je ook naar die sig kijkt, marginale stammen allemaal daar zou je je toch eerder voor schamen
Iemand die pronkt met w33 winst is alleen al te sneu voor woorden
Jah of w37 of 40.
W36 en w39 zaten alle toppers, dus die startten toen niet op 37 of 40. Easy wins.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487957763

Guest
Als je ook naar die sig kijkt, marginale stammen allemaal daar zou je je toch eerder voor schamen
Iemand die pronkt met w33 winst is alleen al te sneu voor woorden
Die W33 winst zat ik ook al met vraagtekens aan te kijken. Zat die in DRIVE dan is het gewoon een dikke stabber die een easy winst op naam wou schrijven. Zat die in [R!] dan is die misschien de morele winnaar, maar niet de officiele winnaar aangezien de wereld nog niet gespeeld was.
 
Reactiescore
1.075
Welke mb's? Sparta? Dat was een NAP die niks deed behalve deffbunker spelen lol. Hoeveel clears heb je daarvan ontvangen, 5?
Je kan wel salty doen dat er een grote BG opgezet werd, maar dit was natuurlijk nooit gebeurt als er niet tig boost accounts gebruikt waren in jullie kamp. Die samenwerking had als enige doel onkruid weg te werken.

Dus optic met 3 boost accs en de andere kant met emiel etc 8 + boost accs, wat is t verschil?
 
Reactiescore
1.075
Jah of w37 of 40.
W36 en w39 zaten alle toppers, dus die startten toen niet op 37 of 40. Easy wins.
Denk dat steff uit een marginale familie komt waar zijn nonkel te veel bij hem boven kwam.

Je bdoelt die werelden waar alle degelijke spelers in 1 stam gingen en wat noobs weg speelden?

Beticht je Panda nu van boosten? Volgens mij is dat echt zever.

Als je die hele stam internt van phuture en n hele stam internt van dat noord acc, en dan nog eens n hele deffstam nodig heeft om je recht te houden mag je wel van boosten spreken ja
 
Reactiescore
2.303
Je bdoelt die werelden waar alle degelijke spelers in 1 stam gingen en wat noobs weg speelden?
W36 was er nochtans dikke clash die lang duurde? :)
W39 was het de Coalitie Castiel vs CBC.

Denk dat deze de allerlaatste werelden waren met dikke clashes van kwaliteit. op 47, 42 na dan.
 
Bovenaan