Top/flopspelers

Deleted User - 487957763

Guest
MyPride heeft actief gedeffed tegen Toptic hoor. Op de dag dat de meeste clears aankwamen van zowel Toptic en die extra accounts verloor die maar 12 dorpen om 2 dagen later account Marter volledig te breken lol. Terwijl dat jij Steff op Eagle and the Bearer dinges speelde? Compleet gerekt werd door -V- notabene met ook nog eens de deff van je stamgenootje Asbest die vervolgens door mijn account weggespeeld werd en moest interned worden door jouw opvolger account Mani...
 
Reactiescore
1.075
Altijd bijzonder dat iemand na zo vaak gerekt te zijn nog zo'n grote muil op zet
Meer werelden gewonnen dan jij heh wat raar

Vorige classic ben jij gerekt tegen de spelers waar ik 2 weken aan een stuk tegen defte. Wil je weten wie de wereld daar won?
CL20 ben ik geragequit door Mark, 2 dagen later was ik terug en heb ik alle tegenstand kapot gemaakt.

Ik ben niet de spelers die alle credits opeist van iets die gedaan is. Cl21 heb ik maar overleeft door co's en door het wakker bellen van laurens dat hij moet deffen. Dus sterk argument.

Joao btw al uitgelegd dat ik meer ging bashen om wat te zeggen.

Raar dat ik gerekked ben op cl21, op eagle was ik in eerste instantie niet eens superactief en meer standin, op mani 0 dorpen verloren fzo en laurens afgemaakt.
Ik lees vooral dat je gecarried word en snel ragequit joejoe
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.303
Meer werelden gewonnen dan jij heh wat raar

Op welke manier won je de werelden dan?
Snap niet dat je komt bashen terwijl je zelf enkel maar gefaald hebt vorige classics? En als ik gefaald zeg dan meen ik dat ook, 3 accounts vorige classic?
 
Reactiescore
1.075
MyPride heeft actief gedeffed tegen Toptic hoor. Op de dag dat de meeste clears aankwamen van zowel Toptic en die extra accounts verloor die maar 12 dorpen om 2 dagen later account Marter volledig te breken lol. Terwijl dat jij Steff op Eagle and the Bearer dinges speelde? Compleet gerekt werd door -V- notabene met ook nog eens de deff van je stamgenootje Asbest die vervolgens door mijn account weggespeeld werd en moest interned worden door jouw opvolger account Mani...

"Compleet gerekt", acc deed een fusie met dat ene V acc, jep compleet gerekt , asbest viel vooral door inactiviteit, was je misschien opgevallen dat er tussen 8 en 12 nooit iemand was.
 
Reactiescore
2.303
Raar dat ik gerekked ben op cl21, op eagle was ik in eerste instantie niet eens actief en meer standin, op mani 0 dorpen verloren fzo en laurens afgemaakt.
Ik lees vooral dat je gecarried word en snel ragequit joejoe

het eerste zou ik ook zeggen als ik gerekt werd.
Raar dan dat mani de wereld nie won? Gerekt dus?

Waar ben ik geragequit?
Raar dat ik gecarried word als ik de actiefste ben van het account zowar hmmmhmm
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.075
Op welke manier won je de werelden dan?
Snap niet dat je komt bashen terwijl je zelf enkel maar gefaald hebt vorige classics? En als ik gefaald zeg dan meen ik dat ook, 3 accounts vorige classic?

3 accs, word meer met de dag
 
Reactiescore
1.075
het eerste zou ik ook zeggen als ik gerekt werd.
Raar dan dat mani de wereld nie won? Gerekt dus?

Waar ben ik geragequit?
Raar dat ik gecarried word als ik de actiefste ben van het account zowar hmmmhmm

Je zegt zelf dat je cl21 doorkwam dankzij laurens, en dat je geragequit bent door mark, like wtf, hoeveel pep heb je op.
Mani speelde de wereld niet uit omdat die fusie met die noobstam er kwam en iedereen van mani gewoon quitte joejoe
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487957763

Guest
"Compleet gerekt", acc deed een fusie met dat ene V acc, jep compleet gerekt , asbest viel vooral door inactiviteit, was je misschien opgevallen dat er tussen 8 en 12 nooit iemand was.
De ods van Asbest waren anders vrij hoog dus ergens werd hun deff wel gesloopt? :engel:
Owja die fusie met V lekkere stab was dat nog van V inderdaad fuseren met de vijand en je bg niet inlichten LOL.

Misschien heb jij op Mani 0 dorpen verloren, maar daar zijn er zeker dorpen verloren gegaan. Eagle werd ook pas interned nadat die eerste wave zo'n succes was voor het account lol.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Je zegt zelf dat je cl21 doorkwam dankzij laurens, en dat je geragequit bent door mark, like wtf, hoeveel pep heb je op.
Mani speelde de wereld niet uit omdat die fusie met die noobstam er kwam en iedereen van mani gewoon quitte joejoe
"noobstam" lmao komt van de kerel die in een stam zat met tig boost accounts, waarvan 3 accounts gerekt werden, maar enkel bleef bestaan omdat er nog 1 boost account over was buiten de stam en 2 rimspelers er wel wat in zagen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.018
Vind he sowieso onnodig om het woord kanker te gebruiken in deze context, er zijn genoeg krachttermen die doeltreffender zijn en minder beladen
 
Reactiescore
2.303
Je zegt zelf dat je cl21 doorkwam dankzij laurens, en dat je geragequit bent door mark, like wtf, hoeveel pep heb je op.
Mani speelde de wereld niet uit omdat die fusie met die noobstam er kwam en iedereen van mani gewoon quitte joejoe

Dankzij laurens? Lees mede dankzij laurens. Ik ben niet zo arrogant als jij die zegt alles solo te rekken. Philippe, niels, joa en ik waren gewoon actief aan het deffen? Samen? Moet ik claimen dat ik solo won dan? Is dat dan carrieen? Doel van een co toch?

CL20 ben ik meermaals met mark in de clinch gekomen omdat die zo damn retarted was. Uiteindelijk is hij naar een ander acc gegaan waar ik dan solo met Rob zat, en gewoon de wereld gewonnen heb? Je zat zelf in die stam retard dus doe niet alsof je dat niet weet.

Dus je moest fuseren om ergens te geraken, je bent dus verloren debiel.
Dus stop even met arrogant te doen, je stelt niks voor Steff.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.075
De ods van Asbest waren anders vrij hoog dus ergens werd hun deff wel gesloopt? :engel:
Owja die fusie met V lekkere stab was dat nog van V inderdaad fuseren met de vijand en je bg niet inlichten LOL.

Misschien heb jij op Mani 0 dorpen verloren, maar daar zijn er zeker dorpen verloren gegaan. Eagle werd ook pas interned nadat die eerste wave zo'n succes was voor het account lol.

Asbest had gewoon verdomd veel deff thuis en mobiel staan, aan meer dan onkunde en inactiviteit is het niet te wijden hoor
 
Reactiescore
1.075
"noobstam" lmao komt van de kerel die in een stam zat met tig boost accounts, waarvan 3 accounts gerekt werden, maar enkel bleef bestaan omdat er nog 1 boost account over was buiten de stam en 2 rimspelers er wel wat in zagen.

Nee we waren gewoon ubahpro
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.075
Dankzij laurens? Lees mede dankzij laurens. Ik ben niet zo arrogant als jij die zegt alles solo te rekken. Philippe, niels, joa en ik waren gewoon actief aan het deffen? Samen? Moet ik claimen dat ik solo won dan? Is dat dan carrieen? Doel van een co toch?

CL20 ben ik meermaals met mark in de clinch gekomen omdat die zo damn retarted was. Uiteindelijk is hij naar een ander acc gegaan waar ik dan solo met Rob zat, en gewoon de wereld gewonnen heb? Je zat zelf in die stam retard dus doe niet alsof je dat niet weet.

Dus je moest fuseren om ergens te geraken, je bent dus verloren debiel.
Dus stop even met arrogant te doen, je stelt niks voor Steff.

Gecarried door 4 man, feli
 
Bovenaan