Top & Flopspelers

Reactiescore
2.062
Mooi dat leden uit de stam Fresh blijven zeiken op MoTr! van vies spel. Er is sinds de samenkomst van MoTr! geen enkele vieze actie gepleegd, echter alleen goodwill acties, zie omtrent de dorpen van beercules. In de stam Globe zijn ook eigenlijk weinig vieze acties gepleegd, echter snap ik bij sommige de frustraties omtrent Ruvon, echter was dit vooral een stab naar MoTr! en is het account bestraft voor zijn daden!

De afgelopen weken zijn er wel drie verschillende zaken waar Fresh regels heeft overtreden en dus geen enkele recht van zeiken heb. Het verbaasd me niks dat we nu weer vals worden beschuldigd van timebots.

Ga spelen ipv zeiken, jullie falen allemaal!
 
Reactiescore
399
Geen samenwerkingspartner van MoTr. Volgens mij al uitgesproken/toegelicht aan Jager. Misschien even binnen de stam met elkaar communiceren. Ook al reeds in bezit van Fresh maar nvm..

Naja dit is één voorbeeld, heb me twijfels over de samenwerking wegens het afgeven van dorpen etc. Deze discussie wil ik best privé bespreken maar het AF lijkt me daar niet voor nodig.

Prima te doen met edelspammen?
Deze +-15 waren in één keer raak, en niet 5 sturen en 4 annuleren. Vandaar dat ik mijn twijfels heb. Maar het kan zijn dat het eerlijk gestuurd is, dan ben ik ook wel benieuwd naar dat timetooltje:)
 
Reactiescore
399
Mooi dat leden uit de stam Fresh blijven zeiken op MoTr! van vies spel. Er is sinds de samenkomst van MoTr! geen enkele vieze actie gepleegd, echter alleen goodwill acties, zie omtrent de dorpen van beercules. In de stam Globe zijn ook eigenlijk weinig vieze acties gepleegd, echter snap ik bij sommige de frustraties omtrent Ruvon, echter was dit vooral een stab naar MoTr! en is het account bestraft voor zijn daden!

De afgelopen weken zijn er wel drie verschillende zaken waar Fresh regels heeft overtreden en dus geen enkele recht van zeiken heb. Het verbaasd me niks dat we nu weer vals worden beschuldigd van timebots.

Ga spelen ipv zeiken, jullie falen allemaal!

Het oosten heb ik niet echt zicht op, maar met het 'nieuwe' Motr is deze Cf ook gepleegd om nog een voorbeeld te geven:
423|532

''
Neen.. Hoe zei ik dat ook alweer. Gelijke monniken, gelijke kappen?

Sorry, maar volgens een duitse medespeler is dit 'niet echt' een clusterfuck. En trouwens, deze trein liep ook al een flinke boos. Maar reken het maar uit anders.


Kom aub niet terug om te zeuren over regels die jullie net zo goed verbreken, want we kunnen met hele lijsten komen. En stel dat wij desbetreffende speler nou als MB hebben? Dan is het sowieso geen CF. Dat heb ik gehoord van onze buurman. ''

En dit kregen we als reactie, hierbij ook de samenwerkingsbanden


Maar eerlijk is eerlijk van beide kampen gebeuren dingen wat gewoon niet oké is.
 
Reactiescore
805
Deze +-15 waren in één keer raak, en niet 5 sturen en 4 annuleren. Vandaar dat ik mijn twijfels heb. Maar het kan zijn dat het eerlijk gestuurd is, dan ben ik ook wel benieuwd naar dat timetooltje:)
Wederom liegen. :D Jeffrey stop hier, je maakt maar 1 iemand belachelijk hier, jezelf.

Toon trouwens je fameuze filmpje eens, ben benieuwd. :eek:
 
Reactiescore
2.433
Naja dit is één voorbeeld, heb me twijfels over de samenwerking wegens het afgeven van dorpen etc. Deze discussie wil ik best privé bespreken maar het AF lijkt me daar niet voor nodig.

1592243820806.png
1592243852541.png
1592243885005.png
1592243917889.png
1592243952607.png
1592243981882.png

Er was ooit een NAP omwille van bepaalde factoren. Echter is deze al eventjes niet meer van kracht wat uit bovenstaande berichten wel blijkt. Sommigen die stopten besloten hun dorpjes aan ons af te geven aangezien ze deze liever in onze handen zagen dan in die van jullie. Zal ook wel iets over jullie zeggen ;)
 
Reactiescore
519
Naja dit is één voorbeeld, heb me twijfels over de samenwerking wegens het afgeven van dorpen etc. Deze discussie wil ik best privé bespreken maar het AF lijkt me daar niet voor nodig.


Deze +-15 waren in één keer raak, en niet 5 sturen en 4 annuleren. Vandaar dat ik mijn twijfels heb. Maar het kan zijn dat het eerlijk gestuurd is, dan ben ik ook wel benieuwd naar dat timetooltje:)


Heb de edels meerdere malen gecancelled zien worden vannacht :)
 
Reactiescore
2.062
Het oosten heb ik niet echt zicht op, maar met het 'nieuwe' Motr is deze Cf ook gepleegd om nog een voorbeeld te geven:
423|532

''
Neen.. Hoe zei ik dat ook alweer. Gelijke monniken, gelijke kappen?

Sorry, maar volgens een duitse medespeler is dit 'niet echt' een clusterfuck. En trouwens, deze trein liep ook al een flinke boos. Maar reken het maar uit anders.


Kom aub niet terug om te zeuren over regels die jullie net zo goed verbreken, want we kunnen met hele lijsten komen. En stel dat wij desbetreffende speler nou als MB hebben? Dan is het sowieso geen CF. Dat heb ik gehoord van onze buurman. ''

En dit kregen we als reactie, hierbij ook de samenwerkingsbanden


Maar eerlijk is eerlijk van beide kampen gebeuren dingen wat gewoon niet oké is.

Mooi bericht, echter heeft pjotr dit dorp eerder geedeld, dan dat replu die dorpen eromheen heeft gepakt. Hier is dus van een CF geen spraken!

Ook leuk dat ik dit nu via het AF lees, en als communicatie speler met Fresh geen enkel bericht van jullie kant heb gehad. Ik vraag je om te stoppen met onzin te verkondigen en te stoken.
 
Reactiescore
75
En dan is Jens nog de slechte timer Ö.
Jeroen timed veel strakker <3.
 
Reactiescore
399
Wie ziet er onzin te verkondigen?

Wij lagen daar eerder dan Potr.

Potr edeld een dorp tegen ons aan, dit is dus geen CF?
 
Reactiescore
399
neutrale dorpen


Maar deze hele discussie slaat nergens op. Ik ga geen welles niettus discussie voeren hierover.

Wat ik wilde zeggen is dat mijn plezier in w72 door zulke acties weg is. En dit was enkel een voorbeeld vanuit Motr, Fresh heeft ook zulke acties gedaan.
 
Reactiescore
1.016
Reactiescore
286
Ik zie nergens neutrale dorpen staan. Predec wou dit toevoegen aan de wereldafspraken maar is simpelweg afgewimpeld. Door MoTr! vanwege het ruvon verhaal, door Fresh vanwege dat de afspraken goed zijn zoals ze waren.
Neutrale dorpen zijn ook logisch, ik meen mij te herinneren dat dit er wel bij stond.

Maar dan alsnog, voor iemand die niet alle linkjes wilt klikken:

Pjotr.jpg


@Mini Underdog Kom alsjeblieft met bewijzen als je met modder gaat gooien.
Ik hoop dat jij wel mans genoeg bent om aan te geven dat je fout zat, of met een tegen bewijs te komen.
Want met de andere van Fresh is geen discussie mogelijk, zodra je met feiten komt rennen ze weg.
 
Reactiescore
2.062
Reactiescore
2.062
Jeffrey waarom post je, wil je nu echt bewijzen geef me 5 minuten, en verwijder je dit weer?
 
Reactiescore
1.226
Ik denk dat de nuance tussen het edelen in een cluster verward is met het edelen tegen een cluster. Volgens de wereldafspraken mag je niet in een cluster BB's en neutrale spelers edelen. En mag je tegen een cluster geen BB's edelen. Dus wel neutrale spelers.

Ik vind het overigens een vreemde regel dat je niet 1 veld van je vijand af BB's mag edelen. Zo kun je nooit je cluster dicht edelen, maargoed dat terzijde.
 
Reactiescore
161
Onze reactie was trouwens niet netjes Jeffrey. Maar puur uit frustratie omdat Jagerm3ister precies dezelfde 'clusterfucks' wel bij meerdere stamgenoten legde, zonder dat er gezeurd werd vanuit onze stamgenoten. Deden wij dat, werden we simpelweg afgewimpeld door 'jullie Duitse vrienden'.

Tevens vond ik zijn cfs, echt tegen een cluster aan, anders dan onze naar jouw zeggen 'cf', tegen jullie 'cluster' aan.

Welk cluster btw?
 
Reactiescore
2.062
Ik denk dat de nuance tussen het edelen in een cluster verward is met het edelen tegen een cluster. Volgens de wereldafspraken mag je niet in een cluster BB's en neutrale spelers edelen. En mag je tegen een cluster geen BB's edelen. Dus wel neutrale spelers.

Ik vind het overigens een vreemde regel dat je niet 1 veld van je vijand af BB's mag edelen. Zo kun je nooit je cluster dicht edelen, maargoed dat terzijde.

Deze afspraak is verzonnen en gemaakt door een speler uit de stam Fresh!
 
Reactiescore
286
Ik denk dat de nuance tussen het edelen in een cluster verward is met het edelen tegen een cluster. Volgens de wereldafspraken mag je niet in een cluster BB's en neutrale spelers edelen. En mag je tegen een cluster geen BB's edelen. Dus wel neutrale spelers.

Ik vind het overigens een vreemde regel dat je niet 1 veld van je vijand af BB's mag edelen. Zo kun je nooit je cluster dicht edelen, maargoed dat terzijde.

Is een lastige situatie inderdaad die je daar schetst. Snap dat daar ook vragen over komen, daarom is het belangrijk dat dit gewoon afgesproken wordt zodat iedereen op 1 lijn zit.

Maar dat BB dorp ligt dan tegen het cluster van jou en van je enemy. Daarom is het opzich eerlijk, dat je er beiden van afblijft. Tot je elkaar hebt overgenomen.
 
Bovenaan