Top & Flopspelers

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.175
Raar, je hebt wel degelijk boerderij aangeklikt , of staat dat als standaard ingesteld bij jullie?

Geen idee, niet om hem nu onder de bus te gooien, maar was mijn co die er vanochtend ook pas achterkwam. Geen idee hoe hij dat gedaan heeft, maar als je mij 1 reden kan opnoemen wat wij er uit zouden halen om bewust zijn boerderij van 15 naar 13 te gooien hoor ik het graag.
 
Reactiescore
519
Geen idee, niet om hem nu onder de bus te gooien, maar was mijn co die er vanochtend ook pas achterkwam. Geen idee hoe hij dat gedaan heeft, maar als je mij 1 reden kan opnoemen wat wij er uit zouden halen om bewust zijn boerderij van 15 naar 13 te gooien hoor ik het graag.

Zodat ie zn muur niet kon uppen na een dodge? Waarvoor worden anders katas op boerderij gegooid :) mensen gaan er achteraf altijd van uit dat het dorp in hun bezit zal zijn niet?
Heb een enorme haat voor katas, vandaar mijn pittige (over) reactie
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.175
Zodat ie zn muur niet kon uppen na een dodge? Waarvoor worden anders katas op boerderij gegooid :) mensen gaan er achteraf altijd van uit dat het dorp in hun bezit zal zijn niet?
Heb een enorme haat voor katas, vandaar mijn pittige (over) reactie

Wij ook, account heeft verder nog nooit kata's gebruikt en zal verder ook nooit meer voorkomen :)
 
Reactiescore
306
Devil is Disguise, flop katanoobs!

Kan gebeuren. Niet zo zwaar aan tillen.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.175
Maar laat dit alles jullie er niet van afleiden dat...

Kapitrein nog steeds flop is.
 
Bovenaan