Top & Flopspelers

Reactiescore
241
Blijkbaar is zo'n extra vlag heel wat waard..
 
Reactiescore
241
16b2d5eaffb845e9accac59825e39186.jpg
 
Reactiescore
146
Wat een thriller!
Dit is letterlijk 23:59:56.
Proficiat aan @The Minion en zijn team!
Ook respect voor het niet boosten, zo hoort een strijd te zijn. Beetje timen naar 23:59 maar geen boosten. 31DD588C-07C2-4544-A633-FB57A7F9CA59.jpeg
 

DeletedUser79303

Guest
Haha, wilde er net een post over maken, rover scheelt maar 126 gs uiteindelijk, echt ziek xD
 
Reactiescore
2.483
Wat een thriller!
Dit is letterlijk 23:59:56.
Proficiat aan @The Minion en zijn team!
Ook respect voor het niet boosten, zo hoort een strijd te zijn. Beetje timen naar 23:59 maar geen boosten. Bekijk bijlage 17378

Dat 'time' was oprecht niet bewust. Ik geeft niet al te veel op die dagaward en ik zat tot 23u vanavond. We zijn tenminste mooi uitgedaagd waardoor wij ook een beter farmscore hebben dus bedankt daarvoor ;) We hebben een paar extra rondjes moeten doen om jullie bij te houden.

Uiteindelijk gaat het om de behaalde gs en daarover kunnen we beide tevreden zijn :D
 
Reactiescore
146
Dat 'time' was oprecht niet bewust. Ik geeft niet al te veel op die dagaward en ik zat tot 23u vanavond. We zijn tenminste mooi uitgedaagd waardoor wij ook een beter farmscore hebben dus bedankt daarvoor ;) We hebben een paar extra rondjes moeten doen om jullie bij te houden.

Uiteindelijk gaat het om de behaalde gs en daarover kunnen we beide tevreden zijn :D

Jullie hebben je dagawards dan ook uitstaan :D
Vroeger had ik hier echt wakker van gelegen, geilde ik op die awards. Tegenwoordig is het inderdaad zoals je zegt blij zijn met de hogere inkomsten.
Zo'n spanning op het einde is ook wel leuk ;)
 
Reactiescore
2.483
Jullie hebben je dagawards dan ook uitstaan :D
Vroeger had ik hier echt wakker van gelegen, geilde ik op die awards. Tegenwoordig is het inderdaad zoals je zegt blij zijn met de hogere inkomsten.
Zo'n spanning op het einde is ook wel leuk ;)

Niet om lullig te doen, maar we hebben 8 van de 11 rovers. We zitten er niet meer zo mee in als er er een dag eentje missen. We farmen atm iedereen eruit op totaalfarm. Die award is echt bijzaak en niet belangrijk zolang de gs binnenkomen.
 
Reactiescore
2.483
Ondanks je waarschuwing komt het toch redelijk lullig over.

Het komt zelfs hooghartig over, ben ik mijzelf ook bewust van :(

Niet om lullig te doen maar dan alsnog pakt .Conor Mcgregor meer GS als je verzamelaar en rover bij elkaar optelt.

Klopt helemaal, we lopen keihard achter met verzamelen. Daar hebben we simpelweg te weinig dorpen voor. Hij krijgt sws meer gs binnen door de normale productie en zijn dorpen aantal. Maar daar heb ik het niet zozeer over, ondanks, of juist dankzij onze gelimiteerde dorpen farmen we op ons eigen tempo, in de top, door en hier mogen we (oprecht) trots op zijn. Farmen is in mijn ogen een indicatie van motivatie en tijdindicatie binnen het team. Nu wil ik niet zeggen dat als je niet farmt je minder gemotiveerd ben voor dit spel, maar ik zeg wel dat het aangeeft dat je extra motivatie (nolifers) hebt ;)
 
Reactiescore
2.064
Checkmate top of flop?
 
Reactiescore
656
Wordt dit weer een TAoN account @The Minion ? Zwaar achter staan met het aantal dorpen, maar wel mee farmen voor de rovers?
 
Reactiescore
2.483
Wordt dit weer een TAoN account @The Minion ? Zwaar achter staan met het aantal dorpen, maar wel mee farmen voor de rovers?

Ik denk dat die situaties niet te vergelijken zijn, maar het doel is om op termijn top 3 te draaien.
 
Bovenaan