Top & Flopspelers

Reactiescore
169
Niet mee eens. Aan 5k pp heb je meer dan genoeg om rang 1 te worden op een actief account dat goed is in starten. Daarnaast kan je op 1 wereld meer dan 30k pp farmen

Ik lees: met geld kan je rang 1 worden en je kunt geld verzamelen door het te farmen op een andere wereld.

Conclusie?
 

DeletedUser79303

Guest
Conclusie is dat echt geld bijna geen invloed erop heeft. Op w61 zijn twee accounts die meer dan 500 euro hadden uitgegeven erg snel weggespeeld. Het gaat nog steeds om skills
 
Reactiescore
169
Conclusie is dat echt geld bijna geen invloed erop heeft. Op w61 zijn twee accounts die meer dan 500 euro hadden uitgegeven erg snel weggespeeld. Het gaat nog steeds om skills

Dat zou dan persoonlijk zijn, 2 accounts naast mij hebben/hadden binnen 1 week een volledige trein en 4 dorpen. Bijna geen invloed zou ik dat niet willen noemen.
Ik schat mijn kansen nihil en moet even Shelby Jr. Vragen om een tactiek. Snipen kan maar 3x tegen je buurman.
 
Reactiescore
58
Dat zou dan persoonlijk zijn, 2 accounts naast mij hebben/hadden binnen 1 week een volledige trein en 4 dorpen. Bijna geen invloed zou ik dat niet willen noemen.
Ik schat mijn kansen nihil en moet even Shelby Jr. Vragen om een tactiek. Snipen kan maar 3x tegen je buurman.
Backtimen :)
 
Reactiescore
169
Dan ga je ervan uit dat de troepen in verhouding even snel groeien tussen 4 dorpen en 1. Realiteit is dat je geblocked wordt. Het is roeien met de rim noobs en zorgen dat je def op peil is om significant niet interessant te zijn. 2de dorp off en dan langszaam een match bouwen.
´Zelfmoord is een optie´
 
Reactiescore
58
Dan ga je ervan uit dat de troepen in verhouding even snel groeien tussen 4 dorpen en 1. Realiteit is dat je geblocked wordt. Het is roeien met de rim noobs en zorgen dat je def op peil is om significant niet interessant te zijn. 2de dorp off en dan langszaam een match bouwen.
´Zelfmoord is een optie´

Hoeft niet persé, Ligt er aan wanneer hij zijn 2/3/4de dorp heeft gepakt.

Wij hebben in de early ook in ons eentje tegen een hele stam gevochten, Maar door treintjes te snipen en vervolgens te backtimen hebben wij de hele stam weg gespeeld.

Zo lang jij zijn off kilt kan hij je niet edelen, Dus ook al blockt die je heb je alsnog naar alle waarschijnlijkheid zijn edels+off gepakt.
 
Reactiescore
169
Hoeft niet persé, Ligt er aan wanneer hij zijn 2/3/4de dorp heeft gepakt.

Wij hebben in de early ook in ons eentje tegen een hele stam gevochten, Maar door treintjes te snipen en vervolgens te backtimen hebben wij de hele stam weg gespeeld.

Zo lang jij zijn off kilt kan hij je niet edelen, Dus ook al blockt die je heb je alsnog naar alle waarschijnlijkheid zijn edels+off gepakt.

Ik waardeer je reacties, maar ik ben niet gister begonnen met het spel. Met een gelijke start was ik het met je eens geweest. Ik vind het ook niet vervelend dus begrijp me niet verkeerd, enkel was mijn punt dat PA met een redelijk niveau elkaar goed versterkt en in mijn ogen net zo boosten is als dat de heren gister met hun farm record hebben gedaan.
 
Reactiescore
37
Dodgen en zonder rammen er achter sturen he, heel lastig is het nou ook weer niet

Zeker, dat snap ik. Maar nu gaan we ervan uit dat de speler die moet backtimen off speelt. (wat niet slim is wanneer je naast een persoon zoals aangegeven ligt).

En aanvallen zonder rammen is ook niet optimaal haha.
 
Reactiescore
392
Zeker, dat snap ik. Maar nu gaan we ervan uit dat de speler die moet backtimen off speelt. (wat niet slim is wanneer je naast een persoon zoals aangegeven ligt).

En aanvallen zonder rammen is ook niet optimaal haha.

Ja dat is waar, maar als je een defensieve start maakt wordt je vroeg of laat toch ook weggespeeld door diezelfde speler. Niet de meest gunstige situatie als ik het zo lees haha
 
Reactiescore
301
Dat zou dan persoonlijk zijn, 2 accounts naast mij hebben/hadden binnen 1 week een volledige trein en 4 dorpen. Bijna geen invloed zou ik dat niet willen noemen.
Ik schat mijn kansen nihil en moet even Shelby Jr. Vragen om een tactiek. Snipen kan maar 3x tegen je buurman.

Waarom mij? :p
 
Reactiescore
146
Omdat jij in een vorig topic vertelde dat als een situatie houdbaar is er aan oplossingen gedacht moet worden. Als reden van de reeds gedane fusie


Join zijn stam, probleem opgelost, kan hij je niet meer aanvallen :tongue:
 
Reactiescore
241
Ik geloof ergens in het noorden! o_O
 
Reactiescore
146
Zuiden, C55 :D
 
Reactiescore
169
Via de ranglijst kun je mijn account markeren en dan zie je alle dorpen die ik heb en als je daarop klikt zie je meteen het puntenaantal per dorp
 
Reactiescore
37
Stats Boosten is niet echt the way to win maar als iemand dit doet zie je ook meteen dat dit gebeurd, bannable nee maar onterend, denk het wel.

Ach kom je nooit vanaf, t zei zo :/ edelen miss? :D
 
Bovenaan