Top & Flopspelers

Reactiescore
2.483
Je kunt er altijd een supportje voor sturen. Boosten wordt serieuzer genomen, maar persoonlijk vind ik het niet erg als iemand dit eenmalig doet.
 
Reactiescore
225
Je kunt er altijd een supportje voor sturen. Boosten wordt serieuzer genomen, maar persoonlijk vind ik het niet erg als iemand dit eenmalig doet.

Jaa als nou iemand onverwacht stopt met tw om welke reden dan ook en die pakketten gebruikt om een tribalwars vriend te helpen lijkt me dat gewoon acceptabel toch... Zou wel aanstellerig zijn van tw als ze daar problematisch over doen ;p
 
Reactiescore
169
Jaa als nou iemand onverwacht stopt met tw om welke reden dan ook en die pakketten gebruikt om een tribalwars vriend te helpen lijkt me dat gewoon acceptabel toch... Zou wel aanstellerig zijn van tw als ze daar problematisch over doen ;p

Gewoon blij zijn metje award, wat kan jou het schelen wat anderen hiervan vinden.
 
Reactiescore
146
Boosten is bannable.
Kijk maar naar account Icenoble W71.
Of je dan 1x doet of 10x (zoals in zijn geval)
Boosten is boosten? Je bent ook een stabber als je 1x stabt en niet pas na 10x
 
Reactiescore
2.483
Jaa als nou iemand onverwacht stopt met tw om welke reden dan ook en die pakketten gebruikt om een tribalwars vriend te helpen lijkt me dat gewoon acceptabel toch... Zou wel aanstellerig zijn van tw als ze daar problematisch over doen ;p

Dan is mijn laatste zin de sluiten tot mijn post ;)
 
Reactiescore
215
Boosten is bannable.
Kijk maar naar account Icenoble W71.
Of je dan 1x doet of 10x (zoals in zijn geval)
Boosten is boosten? Je bent ook een stabber als je 1x stabt en niet pas na 10x

Ik moest ff lachen om de vergelijking. ben je ook alcoholist als je 1x per week een drankje doet of 10x in de week het is geen verschil dus?
Vind boosten een lastig begrip.
Een mb speler stopt en staat vrijwillig zijn dorp af omdat je bijv ingame klikt.
Is dit boosten

je vraagt 4 vrienden een dorp uit te bouwen en laat je farmen.
Is dit net zo bannable als een stoppende mb.

vind kort door de bocht. Verschil zit hem in incidenteel of structureel o.a. in mijn optiek en elke casus is er 1 die apart gewogen zou moeten worden.
 

DeletedUser79303

Guest
Om even wat duidelijkheid op te scheppen:

Boosten/Pushen heeft altijd met een grijze zone te maken gehad waarin de mods kunnen interpreteren. We hebben deze discussie intern heel regelmatig en komen doorlopend tot de conclusie dat er case by case besloten moet worden. In het algemeen vallen er ontzettend weinig (tot geen) bans voor pushen op Tribal Wars.nl en is de minimale maatstaaf die we verwachten dat een account groeit op zichzelf (hoe langzaam dan ook). Als een account dus niet groeit en enkel bestaat om een ander account te laten groeien is het echt pushen.

Echter volgens de definitie hierboven is een account die geinternd wordt ook pushen (oude account groeit niet meer, nieuwe account groeit exponentieel).

Het zal uiteindelijk een regel zijn die voor interpretatie vatbaar blijft waarin elke individuele mod een beslissing kan maken (en waarin CM laatste zeg heeft). Dit is bijvoorbeeld nog meer het geval bij ongepaste mededelingen. Hiervoor hebben we begin dit jaar een enquête gedaan en het met de community besproken waarop onze interne richtlijnen zijn aangepast. De bedoeling van dit topic is hetzelfde (interne richtlijnen bijspijkeren naar de wensen / input / verwachtingen van de community)
 
Reactiescore
146
Is toch gewoon voordeel krijgen tov. de rest?
1.8mil gs. Ben eens benieuwd hoeveel spelers dat bijkrijgen op een dag tijdens deze fase
 
Bovenaan