Top & Flopspelers

Reactiescore
58
Zolang we de communicatie netjes houden is er altijd ruimte om met elkaar de draak te steken.

Maar, jij mag er ook wezen Shock.

---

We zullen wel moeten verplaatsen naar de praathoek willen we dit volhouden..
 
Reactiescore
117
Skoon, inderdaad heb het gevoel dat 't goed te doen is een beetje farmen. Vandaag misschien wat overdreven... 32k dorpjes, maar wel de eerste met een schattige miljoen aan farm op één dag. Thanks voor 't hart onder de riem.

Ook de eerste die zijn gehele PGB in tw stopt zeker?
 
Reactiescore
169
Mss de eerste maar zeker niet de enige.

Deze speler heb ik naast mij mogen ontmoeten, ook een vriend van mike geloof ik?
Screenshot_20200210-082831.jpg
 
Reactiescore
2.368
guess this is it for you :boer:
 
Reactiescore
516
Haha. Die gast heeft al een 3 dorpen terwijl die nog in de bb zit
 
Reactiescore
169
Ja redelijk heftig, wat AF research gedaan op zijn naam (nummer 1 geweest op w39 geloof ik) en er staan gemengde dingen over.

Het team heeft zichzelf op delete gegooid waardoor frontstacks van stamgenoten verloren gingen die onder aanval lagen, maar werd wel geprezen als goeie stamleider.

The math doesnt add up.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
382
Ja redelijk heftig, wat AF research gedaan op zijn naam (nummer 1 geweest op w49 geloof ik) en er staan gemengde dingen over.

Het team heeft zichzelf op delete gegooid waardoor frontstacks van stamgenoten verloren gingen die onder aanval lagen, maar werd wel geprezen als goeie stamleider.

The math doesnt add up.
Wat was het acc op 49?
 
Reactiescore
3.452
Ja redelijk heftig, wat AF research gedaan op zijn naam (nummer 1 geweest op w49 geloof ik) en er staan gemengde dingen over.

Het team heeft zichzelf op delete gegooid waardoor frontstacks van stamgenoten verloren gingen die onder aanval lagen, maar werd wel geprezen als goeie stamleider.

The math doesnt add up.
W39 bedoel je?
 
Reactiescore
2.478
Wereld 39 excuses en het zelfde account typo. ( zal het aanpassen)

Ook claimen ze wereld w42: abusing the law
Beide werelden ken ik matig, w42 iets beter.

Wie claimt dat? Ik speelde op dat acc op 42 dus kan bevestigen
 

DeletedUser73696

Guest
Dat is denk ik een leugen. Ik speelde W39 en W42. Aldo was noobje toen.
 
Reactiescore
2.478
ALW is nooit op del gegaan. Tim en Ricardo hebben dat acc gedraaid met hulp van mij. Wellicht speelde ze in het begin, maar niet in mid/endgame.

Ik ben nog steeds (de beste) noob van het spel Mike
 
Reactiescore
169
Ik begrijp dat mijn berichten wat context nodig hebben.

Het account michoe heeft w39 gespeeld en is daar op delete gegaan met de nummer1 positie.

W42 ken ik niet en laat ik bij jullie.
 
Reactiescore
169
Het w42 acc was de uiteindelijke oprichter van de winnende stam van w39??

Hier hebben we een rare loop te pakken die ik niet volg.

Terug naar de basis:
Micheroe01 top of flop?
 
Bovenaan