Top & Flopspelers

DeletedUser80076

Guest
De (huidige) Nr1 van de wereld The Noble Men. Op het moment van schrijven +/- 25.000 punten. Een schamel farm recordje van 84k en 150k met rooftochten. Er is dus veel PP gebruikt om dit te bereiken. De dorpen van de speler zijn daarnaast vaak na de NB overgenomen met een ODA stijging, verwacht dan ook dat het niet om boost dorpen gaat. De spelers op het account ken ik zelf verder niet, dus daar kan ik geen oordeel over vellen. Top/Flop?
TOP , speler farmt en rooft wel degelijk en helpt zelfs waar nodig is met pre edelen/clearen voor andere :)
Dat er misschien meer geluk bij ons in de stam is dan ergens anders kan hier misschien ook meetellen.
Dorpen die geedeld worden waar alleen maar off stond,de troepen buiten het dorp zijn,etc...
Heb je makkelijk 1 dorp binnen per dag en kan je om 10 uur weer lekker verder doen met farmen/roven .

Conclusie : geluk is aan zijn kant tot nu toe denk ik zo.

(Daarlangs zal er ook wel pp gebruikt zijn om bouwtijden te halveren, maar wie doet dit nu niet ?)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.150
TOP , speler farmt en rooft wel degelijk en helpt zelfs waar nodig is met pre edelen/clearen voor andere :)
Dat er misschien meer geluk bij ons in de stam is dan ergens anders kan hier misschien ook meetellen.
Dorpen die geedeld worden waar alleen maar off stond,de troepen buiten het dorp zijn,etc...
Heb je makkelijk 1 dorp binnen per dag en kan je om 10 uur weer lekker verder doen met farmen/roven .

Conclusie : geluk is aan zijn kant tot nu toe denk ik zo.

(Daarlangs zal er ook wel pp gebruikt zijn om bouwtijden te halveren, maar wie doet dit nu niet ?)

Keihard gelachen.

Post verder niet serieus genomen.
 
Reactiescore
534
Jij bent me wel een gemakkelijke... . De correcte actie was een lijstjes-topic aanmaken ipv die 80% naar 100% te boosten door zelf een zeikpost te zetten.


Wat jij gezeik noemt vinden andere mensen trouwens zeer fijn om te lezen, ik mis dat gezeik namelijk heel erg. Jammer dat er zo weinig van te vinden is tegenwoordig.

En dit maakt 110%!!!
 
Reactiescore
2.478
Welk team speelt er op Geke kanarie?
 
Reactiescore
48
100% Flop, waarom kunnen mensen nooit toegeven dat ze zwaar PPen en zonder gewoon kansloos zijn? <3

1580638545016.png
 
Reactiescore
48
Ik vind PPen en dan jezelf dan een baas vinden en erover liegen nogal laag, maar ik respecteer uw mening. ^^

Vooral als je een ET verliest en dan maar privileges gebruikt omdat je het op enkel skills niet red. Maar goed misschien ligt het aan mij.

EDIT: Dit is inderdaad het normale stuk en die kun je dan toch prima delen lijkt mij. Zie het probleem niet zo.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
278
Je bent gewoon een dikke noob Tom, en je bent binnenkort weggespeeld!
 
Reactiescore
48
Noob? 2 PP stammen die samen 3x zo groot zijn als ons en ze verliezen 12-15 edels en een paar clears en kon 10 dorpen vrijwel gratis scouten, mhwa zou zeggen dat het best aardig gaat voor een stam die nauwelijks PP gebruikt.
Doe niet zo uit de hoogte joh, zonder PP is de helft van de "top" spelers niks waard.
Volgens mij ben je een beetje op je teentjes getrapt.
Als jij denkt dat ik noob ben, dan ken je mij totaal niet.
Maar onderschat vooral, dat werkt in mijn voordeel.
Wel weer een typisch respectloze AF reactie, beetje kinderachtig wel. :)

Groetjes en Succes.
 

DeletedUser73696

Guest
Reputatie voor stabs? Nu moet je me even helpen. Ik ben geen lieverdje, maar nog nooit gestabt.
 
Reactiescore
169
Kan iemand voor mij vertellen wat de PP stammen en de niet PP stammen/teams zijn? Het voelt als een war tussen de 2 namelijk.
 
Reactiescore
278
Noob? 2 PP stammen die samen 3x zo groot zijn als ons en ze verliezen 12-15 edels en een paar clears en kon 10 dorpen vrijwel gratis scouten, mhwa zou zeggen dat het best aardig gaat voor een stam die nauwelijks PP gebruikt.
Doe niet zo uit de hoogte joh, zonder PP is de helft van de "top" spelers niks waard.
Volgens mij ben je een beetje op je teentjes getrapt.
Als jij denkt dat ik noob ben, dan ken je mij totaal niet.
Maar onderschat vooral, dat werkt in mijn voordeel.
Wel weer een typisch respectloze AF reactie, beetje kinderachtig wel. :)

Groetjes en Succes.

Komt goed schatje
 
Bovenaan