Top & Flopspelers

Reactiescore
55
Nieuwe gekkies? Vanaf dag 1 erbij hoor.. ;)
 
Reactiescore
55
Nha speel enkel voor de fun.. en stiekem nog wel wat bereikt hoor..;)
 
Reactiescore
301
Alsnog is het iets van alle tijden van TW, wie zijn hoofd boven het maaiveld uitsteekt, wordt zijn kop eraf gehakt.
'Tegenwoordig steeds vaker' is een vrij populistische en onnodige uitspraak, tenzij je er vanaf het begin bij was en zeker weet of dit vroeger wel dan wel niet gebeurde.

Zij die me kennen, weten dat ik er van het begin bij was. Tuurlijk gebeurde dit toen ook al, maar zoals reeds gezegd is het steeds vaker een trend om met gehele groepen (meer dan 1 stam) samen te werken tegen de spelers die veel pp gebruiken. Vroeger was dit natuurlijk ook zo, maar naar mijn gevoel in veel mindere maten/getallen.

Mooie analyse. Het waren wel twee backtimes. :)

tegenwoordig ook kata's als ik me niet vergis, of breek je zelf je dorpjes af? Succes alvast!
 
Reactiescore
2.303
Nha speel enkel voor de fun.. en stiekem nog wel wat bereikt hoor..;)
W68 was je toch vrij easy de nek om, maar dat zal vast wel zijn redenen hebben los van het feit dat je er niks van bakt.
 
Reactiescore
215
olschool, newgen. Zit er ook nog iets tussenin. Als de doorsnee Tw Speler. En wat is de scheidslijn.
Is het terug te zien in de wijze van spelen. Of is het een soort van status iets om van de oude poep te zijn?
 
Reactiescore
55
W68 was je toch vrij easy de nek om, maar dat zal vast wel zijn redenen hebben los van het feit dat je er niks van bakt.

En dat baseer je op??! 1 in game account??
Lekker kortzichtig dan hè..
 
Reactiescore
2.303
En dat baseer je op??! 1 in game account??
Lekker kortzichtig dan hè..
Immens kortzichtig maar doordat het zo gemakkelijk ging kan ik die lijn wel doortrekken naar eventueel een iets succesvollere wereld van je dat het nog steeds uitdraait dat het makkelijk is.
 
Reactiescore
55
Ach ja, die ene situatie is typerend voor de rest!! Lekker jonge :p maar eh ben momenteel nog steeds je stammie hè.. haha
 
Reactiescore
2.303

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Na katas op mijn boer, katas op mijn kazerna en nu ook katas op de marktplaats;

The Unknown. Flopperdeflopflop
 
Reactiescore
516
Sta er zelf ook van te kijken :rolleyes:
 
Bovenaan