Top & Flopspelers

Reactiescore
338
zolang ik nog top 3 blijf :)

Verzamelaar (Brons - Level 2)
Roof in totaal 10.000 grondstoffen.

Volgende level: Roof 10.000.000 grondstoffen!

142.649 / 10.000.000

hier ben je nog even zoet mee
 
Reactiescore
376
Ja vind het ook vreemd dat INNO werelden laat starten met een volle beurs.... wat is de reden daarvoor? Het creëert alleen oneerlijkheid al meteen vanaf de start.
 

DeletedUser79303

Guest
Zet een limiet op hoeveel ieder account het 1e uur van de wereld aan gs van de beurs kan halen. 10k in totaal ofzo
Zo los je het probleem op, ik vond het namelijk wel chill om met zo'n 3k van iedere gs te starten. Maar anders krijg je inderdaad een beetje oneerlijke praktijken als één continent compleet noob blijkt te zijn :tongue:
 
Reactiescore
376
Ik bedoel kijk naar mijn account. Ik ben als een debiel aan het farmen, dik meest dorpen gefarmed in de hele wereld, maar dat zal nooit en ten nimmer opboksen tegen een een of ander droplulletje dat de beurs bij de start heeft leeg gekocht en daarmee nu dagelijks pronkt alsof het allemaal door zijn zwaarbevochten verdiensten komt... Ik gun het je wel hoor Driessie, en achteraf had ik gewoon hetzelfde moeten doen, maar ik vind wel dat dit fundamenteel het spel al aan het begin bederft...
 

DeletedUser79303

Guest
Ik bedoel kijk naar mijn account. Ik ben als een debiel aan het farmen, dik meest dorpen gefarmed in de hele wereld, maar dat zal nooit en ten nimmer opboksen tegen een een of ander droplulletje dat de beurs bij de start heeft leeg gekocht en daarmee nu dagelijks pronkt alsof het allemaal door zijn zwaarbevochten verdiensten komt... Ik gun het je wel hoor Driessie, en achteraf had ik gewoon hetzelfde moeten doen, maar ik vind wel dat dit fundamenteel het spel al aan het begin bederft...
Nou nou, zo'n onoverbrugbaar verschil is het ook weer niet. Als je dat wel vindt, dan ligt het gewoon aan je skills als starter
 
Reactiescore
338
Ik bedoel kijk naar mijn account. Ik ben als een debiel aan het farmen, dik meest dorpen gefarmed in de hele wereld, maar dat zal nooit en ten nimmer opboksen tegen een een of ander droplulletje dat de beurs bij de start heeft leeg gekocht en daarmee nu dagelijks pronkt alsof het allemaal door zijn zwaarbevochten verdiensten komt... Ik gun het je wel hoor Driessie, en achteraf had ik gewoon hetzelfde moeten doen, maar ik vind wel dat dit fundamenteel het spel al aan het begin bederft...
Ik ga gwn pp farmen dus geen schrik :p En ik moet moeite doen om te wekkeren hoor 's nachts ;) :p
 
Reactiescore
571
Tja er zijn meer dingen niet fair. Zo kan je ook vandaag gaan klagen dat spelers te veel farmen door waarschijnlijk boost accounts te farmen. Spelers die later hun vrienden internen etc.

Gs van de beurs is eenmalig en iedereen kan daarbij. Ik vind het een van de opties die wel fair is. Stel je moet die dag werken en hebt geen tijd. Dan heb je sowieso al een achterstand op spelers die wel meteen beginnen.

Als je serieus voor de winst speelt, dan haal je die boosters vanzelf wel in. 9 van de 10 boosters gaan toch PP farmen.
 
Reactiescore
376
Nou nou, zo'n onoverbrugbaar verschil is het ook weer niet. Als je dat wel vindt, dan ligt het gewoon aan je skills als starter

Niet onoverbrugbaar, maar wel (te) oneerlijk naar mijn mening. Stel je hebt twee spelers die precies even goed kunnen starten, dan zal bij speler 1 die de beurs heeft leeg heeft gekocht een vele male grotere groei plaatsvinden dan bij speler 2 die dat niet heeft gedaan, of niet de kans heeft gehad om dat te doen. Het is niet zo dat het je alleen op dag 1 een een voordeel geeft, die giga boost in het begin heb je als speler 1 zijnde weken, zo niet maanden profijt van.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
De eerste dagen zal je dit het hardst voelen, maar op relatief korte tijd is dit verschil al snel minimaal. Kijk naar mij, ik sta al niet meer front page na de startbeurs leeg te kopen :boer:
 
Reactiescore
376
Ik ga gwn pp farmen dus geen schrik :p En ik moet moeite doen om te wekkeren hoor 's nachts ;) :p

Oh schrik niet, en respect als je het alleen doet en ook 's nachts wekkert. Maar blijf wel bij mijn mening hehe.
 
Reactiescore
376
De eerste dagen zal je dit het hardst voelen, maar op relatief korte tijd is dit verschil al snel minimaal. Kijk naar mij, ik sta al niet meer front page na de startbeurs leeg te kopen :boer:

Zeker waar, maar een wijs man investeert die GS direct in troepen in de beginfase.
 

DeletedUser79303

Guest
Niet onoverbrugbaar, maar wel (te) oneerlijk naar mijn mening. Stel je hebt twee spelers die precies even goed kunnen starten, dan zal bij speler 1 die de beurs heeft leeg heeft gekocht een vele male grotere groei plaatsvinden dan bij speler 2 die dat niet heeft gedaan, of niet de kans heeft gehad om dat te doen. Het is niet zo dat het je alleen op dag 1 een een voordeel geeft, die giga boost in het begin heb je als speler 1 zijnde weken, zo niet maanden profijt van.
Ik had in ieder geval nog wat kunnen halen uit de beurs om 10:31 ofzo, maar ik snap wel dat het knap lastig wordt als je helemaal niks van dat begin kan pakken. Zeker nu dat ze die drops weg hebben gehaald en er malloten gs kopen voor 16:1. Ben ook geen fan van deze verandering
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Ergens ben ik er wel fan van. Normaal had je na 4 dagen al een rang 1 die 5x zoveel punten had dan de rang 25, nu blijkt alles wel dichter bij elkaar te liggen
 
Reactiescore
376
Ergens ben ik er wel fan van. Normaal had je na 4 dagen al een rang 1 die 5x zoveel punten had dan de rang 25, nu blijkt alles wel dichter bij elkaar te liggen

True that though.
 

DeletedUser79303

Guest
Ergens ben ik er wel fan van. Normaal had je na 4 dagen al een rang 1 die 5x zoveel punten had dan de rang 25, nu blijkt alles wel dichter bij elkaar te liggen
Hmm dat klopt wel ja. Volgens mij zei ik dat ook al tegen jou, maar ik heb het idee dat de meeste accounts minder pp spenderen bij deze start dan normaal. MAAR inno verdient er wel meer door dnormaal vanwege die paar accounts die 16:1 kopen. En omdat er niet telkens 5% van de capaciteit in een keer op de beurs komt, zal de koers ook langer op 64:1 blijven, vooral op een snelheid 1 wereld
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Klopt. Dus globaal gezien is de startbeurs ingrijpender dan voordien; ja. Is de beurs op zich meer balanced zonder de drops, ook ja
 
Bovenaan