Top & Flopspelers

Reactiescore
301
wat is pp gebruikt? Wij hebben ook pp gebruikt. Maar dan wel maar een kleine 3k in totaal. Met hierbij FA, PA,... inbegrepen.
 
Reactiescore
2.064
Thomas Shelby Jr. = flop

TheWitch=top
 
Reactiescore
169
Toch bizar hoeveel bekende nog hier online zijn eigenlijk. Jammer dat ik mijn AF account heb verloren, zou die te recoveren zijn door de mods? Het betreft een verwijderd email adress
 
Reactiescore
48
5k PP gebruikt waarvan 3k voor Premium Functie Etc.
En pas beginnen die andere 2k te spenderen sinds vorige week en 0 GS gekocht.

Maar ik hoor van mensen verhalen over 50k PP erdoor rammen in de eerste 2 weken.. Beetje Jammer Wel..
 

DeletedUser78826

Guest
Misschien moet je gewoon een wereldje farmen? Zonder PP te spenderen pak je zo 20-30K als je er een klein beetje moeite in steekt.

Is dat alles? Zelf PP farmen kan je niet. Wat een mislukkeling.
 
Reactiescore
48
@Predec Het is een bewuste keuze om dit niet te doen.
Ik hou gewoon niet van PP boosten en vind het spel leuker om enkel op skills te spelen & Premium Functies, want dat is een must.
Zelfs als dit betekent niet mee te kunnen komen met de top 25.
Maar toch bedankt voor de tip. :)

Even zonder gekheid, iedereen veel succes deze wereld.
Laten we het sportief houden zover dit mogelijk is..
 
Reactiescore
516
Het is een bewuste keuze om dit niet te doen.
Ik hou gewoon niet van PP boosten en vind het spel leuker om enkel op skills te spelen & Premium Functies, want dat is een must.

No offence, maar ik was toch wel even benieuwd naar wat je in voorgaande post zei. Hierdoor ging ik even kijken in de dorpsakte van je eerste dorp. Wat mij opvalt is dat je op een moment een stijging hebt gehad van +65 punten (muur 18 & 19). Dit in één uur tijd (dit was ook net voordat er een aanval op je dorp was gezet). Aan de daling van - 36 te zien (muur 19). Lijkt mij dus dat je toch even voordat er een aanval binnenkwam een muurtje met twee levels hebt geboost, uiteraard met PP.

1580765374546.png
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
767
thewitch flop der flops!

kapitrein top der top!
 
Reactiescore
48
@Project 1 Zoals ik al zei heb ik 2k PP gebruikt aan andere dingen naast Premium Functies sinds een aantal dagen terug. Als ik door PPers aangevallen word en CSnipe en ze terugkomen en op een stack gaan lopen, wil ik daar best even 100 PP gebruiken om een muur van 15 naar 19 te brengen.. Ongeveer 100 PP voor muur vergelijken met 10 duizenden PP er tegen aan gooien en GS kopen is een hele aparte vergelijking niet?

Omdat ik niet hou van PP betekent nog niet dat ik me niet verzet tegen PPers.
Daarnaast als ik al PP gebruik verkoop ik GS daarvoor op die wereld.

Dus wat is je punt nou eigenlijk?

Ook wel lachen hoe de mensen die je comment liken hoogstwaarschijnlijk allemaal vele malen meer PP hebben gebruikt. :p

Met Vriendelijke Groet,
 

Deleted User - 487945209

Guest
Mierenneukerig gedrag of niet. Jezelf een paar muurlevels gunnen om sterker te staan in de verdediging door middel van een x aantal PP is toch niks mis mee? Zoals @TerrorTom hierboven al aangaf is er door hem 2k PP uitgegeven aan niet-Premium Functies. Hij geeft alleen aan dat hij erop tegen is om massa's uit te geven.. Als je dan toch punten wilt scoren doe het dan goed, lees dan zijn andere reactie en neem die ook mee.
 
Reactiescore
516
@Project 1 Zoals ik al zei heb ik 2k PP gebruikt aan andere dingen naast Premium Functies sinds een aantal dagen terug. Als ik door PPers aangevallen word en CSnipe en ze terugkomen en op een stack gaan lopen, wil ik daar best even 100 PP gebruiken om een muur van 15 naar 19 te brengen.. Ongeveer 100 PP voor muur vergelijken met 10 duizenden PP er tegen aan gooien en GS kopen is een hele aparte vergelijking niet?

Omdat ik niet hou van PP betekent nog niet dat ik me niet verzet tegen PPers.
Daarnaast als ik al PP gebruik verkoop ik GS daarvoor op die wereld.

Dus wat is je punt nou eigenlijk?

Ook wel lachen hoe de mensen die je comment liken hoogstwaarschijnlijk allemaal vele malen meer PP hebben gebruikt. :p

Met Vriendelijke Groet,

Geen probleem dat je mijn punt niet begrijpt. Ik doel er namelijk op dat je eerder beweert dat je geen PP gebruikt om te boosten, terwijl ik in één oopgslag al kan zien in de dorpsakte van je dorp dat je het daadwerkelijk wel doet. Dat je het probeert weg te wuiven door het een aparte vergelijking te noemen vind ik wel een beetje bijzonder, aangezien ik nergens een vergelijking maak. De post gaat alleen om jou en je statement en niet over de andere spelers die PP abusen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
470
Geen probleem dat je mijn punt niet begrijpt. Ik doel er namelijk op dat je eerder beweert dat je geen PP gebruikt om te boosten, terwijl ik in één oopgslag al kan zien in de dorpsakte van je dorp dat je het daadwerkelijk wel doet. Dat je het probeert weg te wuiven door het een aparte vergelijking te vergelijking te noemen vind ik wel een beetje bijzonder, aangezien ik nergens een vergelijking maak. De post gaat alleen om jou en je statement en niet over de andere spelers die PP abusen.

Hij zegt toch dat hij er niet van houdt en liever niet gebruik maakt van pp abuse, maar toch 2k pp heeft gebruikt voor gebouw levels te boosten. Snap niet waarom je dan nog naar zijn dorpsakte moet kijken en hier dan een post over moet maken als hij het 1 post ervoor zelf aangeeft.
 
Reactiescore
48
@Project 1 Met alle respect je moet wel leren begrijpend lezen........
Mag ik u vragen wat uw leeftijd is?
Al helemaal als je me daarna aan wilt spreken op een muur boosten...

Quote: "Ik hou gewoon niet van PP boosten en vind het spel leuker om enkel op skills te spelen."

Ergens "niet van houden" en iets niet doen zijn toch 2 hele verschillende dingen...
RL Voorbeeld: Wellicht hou ik niet van werken, maar ik wil toch mijn huur betalen.
Dus je hele punt is gebaseerd op lucht, Vandaar de vraag: wat je punt is?
Als je punt is dat je constateert dat ik wat PP heb gebruikt, ja klopt, gaf ik ook gewoon aan in een eerdere post? Dus nogmaals wat is je punt, die lijkt er dus niet te zijn behalve een persoonlijke aanval?
Wellicht hadden jullie minder weerstand verwacht ofzo en waren de verliezen tegen gevallen?

En dan nogmaals ik verkoop mijn gefarmde GS voor PP en heb daarmee (omdat je daarmee GS winst maakt ((inmiddels niet meer)) van een aantal GS levels de kosten gereduceerd en dan 1x of soms 2x gehalveerd, als ik genoeg farm.
Dit is dus ruilen voor verdiensten op de wereld zelf want ik farm goed...
En dat doe ik enkel omdat het anders vrijwel onspeelbaar is tegenwoordig om mee te komen...

Dit is een gigantisch verschil met vanaf het begin van de wereld al je PP er tegenaan smijten om op voorsprong te komen en te blijven.
Dat was 1 van mijn punten en als jij mij dan aanspreekt op mijn "muur boost" & wat tactische calculaties om wat GS & Tijd te winnen maak je wel degelijk een indirecte vergelijking van hoe mijn PP gebruik in verhouding staat tot dat van anderen.

Maar goed ik ga verder niet op je in omdat het wel duidelijk is dat je dit niet begrijpt en dat maakt discussie voeren compleet zinloos omdat we op een heel ander niveau over dingen nadenken en je kon in deze situatie niet eens begrijpend lezen en de comments controleren voordat je jou post maakte.
En neemt niet eens mee dat ik gewoon zei dat ik 2k PP heb gebruikt de laatste week...

Wederom Een Beetje Jammer!

Verder wens ik je al het succes toe, No Hard Feelings.
Want ik sta boven dit soort onzin & heb nog steeds hoop dat met fatsoen er misschien ooit een einde komt aan het Toxide gedrag op het AF...
Waardoor wellicht meer mensen op AF willen zitten en op TW....

Met Vriendelijke Groet,
-TT-
 
Bovenaan