Top & Flopspelers

DeletedUser81834

Guest
Ik heb persoonlijk nog nooit van de spelers die hier besproken worden gehoord, wat natuurlijk mijn omissie is na een lange sabbatical, maar zou ik wel van ze gehoord hebben, dan zou ik meer aan de discussie bijdragen dan alleen een schreeuwerig en ongemotiveerd 'top' of 'flop' :rolleyes:

Wie vertelt mij welke spelers er hier echt toe doen!?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.507
A lone wolf, top of flop?
Kan een analfabeet een goeie twer zijn?

Ik hoorde dat er toppers en floppers opzitten. Wie welke rol heeft laat ik in het midden
 
Reactiescore
2.303
Reactiescore
516
De (huidige) Nr1 van de wereld The Noble Men. Op het moment van schrijven +/- 25.000 punten. Een schamel farm recordje van 84k en 150k met rooftochten. Er is dus veel PP gebruikt om dit te bereiken. De dorpen van de speler zijn daarnaast vaak na de NB overgenomen met een ODA stijging, verwacht dan ook dat het niet om boost dorpen gaat. De spelers op het account ken ik zelf verder niet, dus daar kan ik geen oordeel over vellen. Top/Flop?
 

DeletedUser73696

Guest
Die Jagermeister boost met zoveel PP, dat zijn 4e dorp groter is dan mijn eerste dorp met farmen.
 
Reactiescore
32
De (huidige) Nr1 van de wereld The Noble Men. Op het moment van schrijven +/- 25.000 punten. Een schamel farm recordje van 84k en 150k met rooftochten. Er is dus veel PP gebruikt om dit te bereiken. De dorpen van de speler zijn daarnaast vaak na de NB overgenomen met een ODA stijging, verwacht dan ook dat het niet om boost dorpen gaat. De spelers op het account ken ik zelf verder niet, dus daar kan ik geen oordeel over vellen. Top/Flop?

Flop. Zelfde geld voor JagerM3ister , die nog een slechtere farm en roofrecord heeft.
 
Reactiescore
32
Nja die speler adelt elke dag zo een beetje zo kan hij zijn troepen naar mijn idee niet gebruiken om te roven of farmen.

Tuurlijk kan je wel farmen als je elke dag edelt.
Ofwel deze speler heeft zoveel pp dat ie er niks om Geeft. Of hij weet niet hoe die moet farmen
 
Reactiescore
215
Haha ja pp zal hij er wel doorheen drukken. Nja als ik mijn troepen laat adelen farmen ze niet en ze rooftochten ook niet. Hoe jij dat doet moet je me echt ff uitleggen dan doe ik dat ook erg graag.
 
Reactiescore
2.039
Meestal is het wel handig om je clear voor je edels te stoppen.

Als je je targets goed kiest (en een fatsoenlijk boer level hebt uiteraard) kan je met je bijl en zo min mogelijk lc edelen, waardoor je met de rest kunt blijven farmen.
 
Reactiescore
32
Haha ja pp zal hij er wel doorheen drukken. Nja als ik mijn troepen laat adelen farmen ze niet en ze rooftochten ook niet. Hoe jij dat doet moet je me echt ff uitleggen dan doe ik dat ook erg graag.
Als je meerdere dorpen hebt gaat dat heel gemakkelijk.
 
Reactiescore
392
Als je je targets goed kiest (en een fatsoenlijk boer level hebt uiteraard) kan je met je bijl en zo min mogelijk lc edelen, waardoor je met de rest kunt blijven farmen.

Of je edelt gewoon net als Jagerm3ister wat barbs en spelers van <1k punten ;) heb je ook niet zo veel lc voor nodig
 
Reactiescore
2.039
Of je edelt gewoon net als Jagerm3ister wat barbs en spelers van <1k punten ;) heb je ook niet zo veel lc voor nodig

Kan uiteraard ook. :p
Ging er meer om dat lc meesturen met edelen meestal onnodig is (duur ook, stel dat je toch doodloopt ben je je farmmogelijkheid kwijt), en op een farmwereld vrij zonde.
 
Bovenaan