Top & Flopspelers

Reactiescore
1.365
Lees jij hier ook alles?
Of is dat omdat je je MB wil controleren op andere werelden? :O

<3

Ik let altijd op mn Chieltje he <3.
Altijd op mn schatje letten!
Dat weet je tochhhh xxx <3
 
Reactiescore
417
Nog even terugkomend op gisteren en die hele heisa rondom 'samenwerken' wel of niet (nou duidelijk dus niet :p)
Waarom krijg ik nu dit soort berichten?
Knipsel.JPG
Snap dat hij boos is dat ik het spel ook speel maar vind het toch enigzins frappant...
 

DeletedUser82072

Guest
Vond dit alles eerst wel grappig om te lezen maar begint nu gewoon irritant te worden.
Wat een drama om niets.

Als iemand duidelijk aangeeft niet samen met je te willen werken is het vanaf dat moment gewoon een tegenstander. Alle informatie die je dan zelf deelt met hem kan tegen je gebruikt worden.
 
Reactiescore
417
Om eerlijk te zijn wacht ik nog steeds op een antwoord, ik vraag verduidelijking op twee punten in mijn eerste post. Echter, wordt dat totaal genegeerd..
Verder zie ik het ook zoals jij dat ziet, geen samenwerking ben je inderdaad een tegenstander. Vraag mij alleen af waarom ik dan nog PM's van die monsigneur krijg over samen werken en bondgenootschap...
Maar zoals ik al zei ik ga lekker wachten :) @Slippery speel jij ook op shakedown?
 

DeletedUser82072

Guest
Nee, speel op een nietszeggend account. Zal waarschijnlijk geen impact hebben op deze wereld.

Hou het allemaal een beetje in de gaten en ga vooral af op wat er op het AF gepost word, wat de TW Stats aangeven en de kaartjes op het AF.
 
Reactiescore
382
Beetje Naïef van this it for me om na de eerste negatieve contacten tussen hen en shakedown door te blijven gaan met de communicatie. Ik had dan al wel genoeg geweten; ik sta binnenkort op de planning. Toch zie ik wel dat jullie netjes bezig zijn, mijn complimenten daarvoor! Hoop dat jullie nog wat een leuke strijd er uit kunnen halen ;)

En betreft die pm's van monsigneur, denk dat die het gewoon zonde vindt dat hij in de toekomst niet meer met jullie kan samenwerken. Dus hij heeft er in ieder geval genoegen van gehad.
 
Reactiescore
417
Ja het is allemaal wat raar gelopen, helaas het zij zo. Wat betreft de strijd we gaan er wat moois van maken (hoop ik) en zien wel waar het schip strand.

Zou wel kunnen kloppen qua monsigneur, ik wens hem zelf nog veel geluk en speelplezier op shakedown.
 
Reactiescore
169
Afsluiten van W72 voor This it for Me

Over een uur zullen de laatste incommings binnenkomen die de toch echt onze laatste toestemmingen onder nul brengen. Na wat reflectie over mijn eerdere kritieken hier betreft het samenwerken, kan ik er geloof ik wat zinnigs over zeggen.

Excuse Shakedown
De uitbarsting die ik had omtrent samenwerken was zo intens omdat jullie zuidelijk zwaar domineren. Het op de klippen lopen van een potentiële samenwerken zou een zekere eind betekenen. Dit is ook gebeurd, of mijn tirade deze gebeurtenissen zou hebben versneld geen idee. Het was onredelijk om jullie te bekritiseren om samen te werken.

Verder heb ik een mooie collage gemaakt over de hele gebeurtenis, dit is uiteraard Propoganda en bevat alleen de voor ons leuke berichten ;)


Posten.png

Poster 2.png


*****************

Verder veel plezier, wij blijven snipen uiteraard maar alles wordt al gesplit en ge-edelcleared zoals jullie kunnen zien. De kansen zijn verder 0. Leuke fight gehad! Zou zeker met een groter account wat twee-zijdiger zijn geweest!
 
Reactiescore
417
Vanuit mijn kant gaan ook de felicitaties uit naar team Shakedown, leuk gevecht de afgelopen dagen. Aan de mega mindy achtige poster kan je zien dat wij uiteraard ook ons best hebben proberen te doen, helaas was het niet voldoende :p
Verder wilde ik een ieder nog een fijne tijd toewensen op deze speelwereld.

N
 
Reactiescore
455
Ah, dus is nog meer misbruik gemaakt van het acc door MoTr!.. Thx voor de info, nog steeds gigantisch slecht gedefft, 0.75 ratio. Kusjes
 
Bovenaan