Top & Flopspelers

Reactiescore
169
Nu hoor ik jullie vragen: Wat moeten wij hiermee? Niks, wilde dit verhaal kwijt en ben benieuwd hoe jullie hierover denken!

Bedankt voor de tijd om dit te lezen! En een fijne avond!
Mvg

Dit voor de vraag wat ik wil bereiken voor de 4de die het vraagt.
 
Reactiescore
169
Ene vind het gewaagd, ander vind het irritant
Kortom, je verwachtte dat ze hun hele planning en jouw ruimte gaf terwijl je zelf aangeeft geen zwart wit samenwerking was.
En nu probeer je jezelf neer te zetten als top met stats ofzo?
Voortaan ook famegeilers:O
1. Goed gelezen
2. Ik vraag waar ik kan groeien zodat ik niet voor de voeten ga lopen, ik vind dat toch echt anders.
3. Ik show enkel stats van Monsignieur en de fight met Mathijsv?
4. Altijd al geweest :)
 
Reactiescore
146
Dat jij one piece chapter 975 snel moet lezen enzo :O

Lees jij hier ook alles?
Of is dat omdat je je MB wil controleren op andere werelden? :O

<3

3. Ik show enkel stats van Monsignieur en de fight met Mathijsv?

Je geeft herhaaldelijk aan dat je een ODA geiler bent. Op zich knap, ben ik zelf ook fan van (ook al is dat niet duidelijk deze wereld, hoop dat dit nog veranderd). Maar TW draait niet alleen rond ODA, connecties etc zijn ook belangrijk.
 
Reactiescore
169
ODA is fijn, maar niet voor deze wereld. We hebben een def start gehad net lc om te farmen. ODA en veel Farmen is eerder hoe ik mijn werelden het liefst speel 4 jaar geleden. W22/w34/w38 ODA altijd hoog afgesloten, het is een speelstijl en wil er niet mee opscheppen. De connecties werken nog van die tijd, zoals bij toeval monsignieur van w14. Aldo-Jan w22 / Roald van w38 en zo zullen er vast meer zijn. Ik vind het opmerkelijk hoe de communicatie verloopt hier op het AF, ik bash Fresh! redelijk maar niet op onredelijke voet naar mijn eigen gevoel. Soms krijg ik likes soms krijg ik kritiek. Ik sta overal voor open en je kunt met mij prima praten, tenminste dat was iets dat altijd kon en iets wat ik altijd wil kunnen. De communicatie met shake voelt niet prettig en het voelde alsof er op zeker niveau misbruik van ons en de situatie werd gemaakt. Ik probeerde dat neurtaal te verwoorden zonder duidelijk wijzen en overdreven schreeuwen. Dat is niet gelukt.
 
Reactiescore
146
ODA is fijn, maar niet voor deze wereld. We hebben een def start gehad net lc om te farmen. ODA en veel Farmen is eerder hoe ik mijn werelden het liefst speel 4 jaar geleden. W22/w34/w38 ODA altijd hoog afgesloten, het is een speelstijl en wil er niet mee opscheppen. De connecties werken nog van die tijd, zoals bij toeval monsignieur van w14. Aldo-Jan w22 / Roald van w38 en zo zullen er vast meer zijn. 1. Ik vind het opmerkelijk hoe de communicatie verloopt hier op het AF, ik bash Fresh! redelijk maar niet op onredelijke voet naar mijn eigen gevoel. Soms krijg ik likes soms krijg ik kritiek. Ik sta overal voor open en 2.je kunt met mij prima praten, tenminste dat was iets dat altijd kon en iets wat ik altijd wil kunnen. 3. De communicatie met shake voelt niet prettig en het voelde alsof er op zeker niveau misbruik van ons en de situatie werd gemaakt. Ik probeerde dat neurtaal te verwoorden zonder duidelijk wijzen en overdreven schreeuwen. Dat is niet gelukt.

1. Je basht idd meestal op Fresh!, dit in mijn ogen soms terecht en soms onterecht. Wanneer je een punt van kritiek aanhaalt waarin ik je volg, like ik je post, door zo'n opmerkingen blijft het forum hier levendig + ik/we zien een andere visie op ons spel welke we zelf niet zien (aka. we kunnen ons verbeteren)

2. Als ik eerlijk mag zijn vind ik dat je nogal veel uit de hoogte doet, dat jij het allemaal wel weet en de rest mis is. Kan hier mis over zijn, maar dit is mijn persoonlijke visie die ook door anderen beaamt wordt.

3. Vind het raar dat je het woord misbruik gebruikt. Als speler A oorlog heeft met speler B (in het gebied van speler C), dan is het toch tactisch en slim om als speler C af te wachten tot de strijd tussen A en B gestreden is. Beide spelers zijn hierdoor verzwakt en zullen minder weerstand bieden. Dat speler A bij C de situatie op voorhand komt melden is eerder naïef van speler A in mijn ogen. Het is niet dat speler C dan ineens verplichtingen heeft.
 
Reactiescore
215
Jemig nu maken we misbruik van je.
Jij bent echt een rare.
We zijn eerlijk in dat we geen samenwerking willen.

Alsnog faken we voor je en informeren jou omtrent aanvallen.

Jij doet weer dat irritante toontje en zelfs de laatste co speler is klaar met jou, gezien de rest op de app al had aamgegeven jou niet echt een toffe speler te vinden.

Dan begin je op het AF te zagen over ons. Omdat we niet in zee gaan met een over het paard getilde noob. Je citeert via pm anderen die zich negatief uitlaten omdat ke je daar wel in kan vinden op het moment dat ke niet krijgt wat je voor ogen hebt in pm contact.

Buig voor shakedown 3e rangs tw speler. En 4e rangs persoonlijkheid.

This was it for me.
 
Reactiescore
169
Ik snap wat je bedoelt Turtle, het is tactisch ook slim. Als ik de situatie in een aantal zinnen kan zetten voelt die zo:

# Opnieuw starten na lange tijd.
Zien dat veel dingen drastisch zijn verandert.
#Samenwerken met Monsignieur (berichten delen, aanvallen doorsturen en een prettige com)
# monsignieur gaat fuseren (Dat betekent nogsteeds dat hij uiteindelijk op shakedown gaat spelen toch?)
# Contact zoeken met Shakedown
# Shakedown niet helemaal geamuseerd, maar wil wel berichten zien, back time tijden krijgen en stuurt naar eigen zeggen fakes. Als iemand dit doet met de geschiedenis van Monignieur dan voelt dat toch een beetje als een samenwerking.
# De oorlog (3 dagen) is hij te druk met vele andere targets en munten slaan (zei shake zelf)
# Ik vertel dat we beide geen troepen meer hebben.
# shakedown:' hulp is onderweg!'

Dan denk ik hulp hulp? Wtf betekent hulp in deze situatie en worden we geblocked.
 
Reactiescore
169
Dan begin je op het AF te zagen over ons. Omdat we niet in zee gaan met een over het paard getilde noob. Je citeert via pm anderen die zich negatief uitlaten omdat ke je daar wel in kan vinden op het moment dat ke niet krijgt wat je voor ogen hebt in pm contact.

Buig voor shakedown 3e rangs tw speler. En 4e rangs persoonlijkheid.

This was it for me.
1. Jullie gaan in zee met iedere speler die niet zelf na kan denken, kijk naar alle billenlikkertjes van jullie MB en DU stam, het is een leger. Jullie verslagen tegenstanders ligt lager dan die van ons terwijl je dubbele speeltijd en 25x zoveel punten hebt, je account heeft geen ruk bewezen. Zometeen worden er waarschijnlijk edelclears gegooid op rimspelers. Klap klap wow wat ben jij mega goed! Op werelden PP farmen tot je er 100k hebt en dan jezelf boosten en dan andere MB's internes en Uppers laten werken. Vervolgens met je geboosde cluster niet kunnen farmen! Terwijl je met 4 man het account bespeeld en er fusie partners bijneemt? Wat een week geleden nog jullie record was van 400k en nu toevallig iets is gestegen komen wij met 4 dorpen nog bijna over jullie heen.
farmen.png
En dan noem je ons de noob? En vervelend in contact?!? Kijk hoe je reageert in in PM's reageert en hier op het Forum lachwekkend werkelijkwaar, ik ben niet mis maar jij zeker ook niet.

2. Ik heb inderdaad research gedaan naar jullie account en spelers. En een van hen was Roald oud stamleider van ons van w38. Roald is zeker iemand die hier op het forum gewaardeerd wordt en daarnaast fatsoenlijke kan lezen en posten.

3. Hier moest ik dan serieus wel om lachen, ik vind het een mooie veeg! Soms jammer dat we nooit zien wie er achter het toetsenboord zit.
 
Reactiescore
146
Ik snap wat je bedoelt Turtle, het is tactisch ook slim. Als ik de situatie in een aantal zinnen kan zetten voelt die zo:

# Opnieuw starten na lange tijd.
Zien dat veel dingen drastisch zijn verandert.
1.#Samenwerken met Monsignieur (berichten delen, aanvallen doorsturen en een prettige com)
1.# monsignieur gaat fuseren (Dat betekent nogsteeds dat hij uiteindelijk op shakedown gaat spelen toch?)

# Contact zoeken met Shakedown
# Shakedown niet helemaal geamuseerd, maar wil wel berichten zien, back time tijden krijgen en stuurt naar eigen zeggen fakes. 1. Als iemand dit doet met de geschiedenis van Monignieur dan voelt dat toch een beetje als een samenwerking.
2.# De oorlog (3 dagen) is hij te druk met vele andere targets en munten slaan (zei shake zelf)

# Ik vertel dat we beide geen troepen meer hebben.
# shakedown:' hulp is onderweg!'

Dan denk ik hulp hulp? Wtf betekent hulp in deze situatie en worden we geblocked.

1. Lijkt me dat je nu vanalles aan het zoeken bent voor een link te leggen tot "samenwerking". Het is niet omdat je goed contact had met Monseigneur dat heel team Shakedown nu met je wil samenwerken.

2. Munten meppen is in mijn ogen een goede reden om niet aan te vallen. Hij zou zichzelf mogelijks in de voet schieten voor iemand waar 80% van het account geen contact mee heeft.
 
Reactiescore
169
1. Lijkt me dat je nu vanalles aan het zoeken bent voor een link te leggen tot "samenwerking". Het is niet omdat je goed contact had met Monseigneur dat heel team Shakedown nu met je wil samenwerken.

Ook hier noem jij geen samenwerking met monsignieur. Wat is voor jou de definitie van samenwerken?
 
Reactiescore
146
Ook hier noem jij geen samenwerking met monsignieur. Wat is voor jou de definitie van samenwerken?

Als het door beide accounts door beide accounts is goedgekeurd, zwart op wit.
Je kan samenwerking gehad hebben met monseigneur, zeg zeker niet dat dit niet zo was, maar er was duidelijk geen overeenkomst tot samenwerken met Shakedown?
 
Reactiescore
169
Als het door beide accounts door beide accounts is goedgekeurd, zwart op wit.
Je kan samenwerking gehad hebben met monseigneur, zeg zeker niet dat dit niet zo was, maar er was duidelijk geen overeenkomst tot samenwerken met Shakedown?

Oke, dus als ik samen met een andere speler team en spelers gezamenlijk aanval, berichten deel en intel geeft. Mag ik ontkennen en sta dan in mijn recht om te zeggen:'Ho ho, dit is geen samenwerking', want het staat nergens zwart op wit.

Dan snap ik het, onze definities zijn gewoon anders. Ik speel soms ook speeds en daar wordt dit zeer zeker wel onder samenwerking verstaan. Net als in vroegere werelden. Ik zeg nergens dat Shakedown geen recht heeft te doen wat hij doet, ik zeg nergens dat wij een bondgenoot waren of dat we samen toekomst plannen hadden. Ik zeg enkel dat er een samenwerking was en dat ik mij na de samenwerking niet prettig voel over de uitkomst en dat heb ik gedeeld.

Toch even de definitie van de normale wereld:
Samenwerken.png
*Dit is dus, wel gebeurd.
 
Reactiescore
44
Shakedown doel is wereldwinst.
Jouw doel was Uh?
Lijkt er nu op dat je doel van deze wereld was om wat te schreeuwen hier..

Je probeert nu jezelf te rechtvaardigen als niet Noob om farm stats bij te halen ofzo?

Iedereen ziet hier denk ik wel wat voor gevalletje je bent:
Steekt al zijn tijd en effort in spel, krijg daar niks voor terug en probeert de laatste dagen op het spel nog wat Fame te pakken?
Zet je zelf nou OOK niet als noob neer op AF.

This was it for me2.
 
Reactiescore
392
Is het mogelijk om de wereldafspraken voor 1 dag inactief te stellen zodat we met zn allen wat kata's richting This it for me kunnen sturen? Zijn we daar ook weer vanaf ;)
 
Reactiescore
146
Oke, dus als ik samen met een andere speler team en spelers gezamenlijk aanval, berichten deel en intel geeft. Mag ik ontkennen en sta dan in mijn recht om te zeggen:'Ho ho, dit is geen samenwerking', want het staat nergens zwart op wit.

Dan snap ik het, onze definities zijn gewoon anders. Ik speel soms ook speeds en daar wordt dit zeer zeker wel onder samenwerking verstaan. Net als in vroegere werelden. Ik zeg nergens dat Shakedown geen recht heeft te doen wat hij doet, ik zeg nergens dat wij een bondgenoot waren of dat we samen toekomst plannen hadden. Ik zeg enkel dat er een samenwerking was en dat ik mij na de samenwerking niet prettig voel over de uitkomst en dat heb ik gedeeld.

Toch even de definitie van de normale wereld:
Bekijk bijlage 18218
*Dit is dus, wel gebeurd.


Ik denk dat er in al die normale werelden geen enkele wereld is geweest waar er minder gestabbed is als op deze wereld.
Correct me if i'm wrong. Zal toch zeker in de top 5 staan.
 
Reactiescore
417
Ik zou dan ook maar even mijn zegje doen als medespeler op TIFM. Ik denk dat ik zo'n 10 dagen geleden erbij kwam en heb dus de situatie meegemaakt. De eerste PM's van en richting Shakedown waren redelijk raar, waarna denk ik beide een stukje versoepelde. Tijdens deze PM's werd er op een gegeven moment ook aangekaart wat de relatie was van TIFM met monsigneur, waarna er gereageerd werd dat een samenwerking niet geheel uitgesloten was (de deur stond namelijk op een kier). Nu vraag ik mij dan af waarom er in de PMs wordt gesproken van mogelijkheden en hier op het AF wel een duidelijke statement naar buiten komt omtrent een eventuele samenwerking (enigzins verwarrend voor mij). Verder wordt er gesproken over 'allerlei kleinerende teksten', ik weet zelf niet waar je hiermee op doelt, het enige wat ik namelijk kon vinden is een citaat van Roald en/of cona maar dat is dus eenmalig. Daarom zou ik graag willen vragen wat voor teksten er nog meer volgens jou richting jou gestuurd zijn, zou je dat willen toelichten? Wat betreft een samenwerking denk ik nu dat ik wel weet waar ik aan toe ben :)
 
Reactiescore
146
Ik zou dan ook maar even mijn zegje doen als medespeler op TIFM. Ik denk dat ik zo'n 10 dagen geleden erbij kwam en heb dus de situatie meegemaakt. De eerste PM's van en richting Shakedown waren redelijk raar, waarna denk ik beide een stukje versoepelde. Tijdens deze PM's werd er op een gegeven moment ook aangekaart wat de relatie was van TIFM met monsigneur, waarna er gereageerd werd dat een samenwerking niet geheel uitgesloten was (de deur stond namelijk op een kier). Nu vraag ik mij dan af waarom er in de PMs wordt gesproken van mogelijkheden en hier op het AF wel een duidelijke statement naar buiten komt omtrent een eventuele samenwerking (enigzins verwarrend voor mij). Verder wordt er gesproken over 'allerlei kleinerende teksten', ik weet zelf niet waar je hiermee op doelt, het enige wat ik namelijk kon vinden is een citaat van Roald en/of cona maar dat is dus eenmalig. Daarom zou ik graag willen vragen wat voor teksten er nog meer volgens jou richting jou gestuurd zijn, zou je dat willen toelichten? Wat betreft een samenwerking denk ik nu dat ik wel weet waar ik aan toe ben :)

Denk dat die deur op een kier ondertussen veranderd is in een dichte deur met gewapend beton. :tongue:
 
Reactiescore
417
Denk dat die deur op een kier ondertussen veranderd is in een dichte deur met gewapend beton. :tongue:
Haha, dat denk ik nou ook!
Is het mogelijk om de wereldafspraken voor 1 dag inactief te stellen zodat we met zn allen wat kata's richting This it for me kunnen sturen? Zijn we daar ook weer vanaf ;)
Weet niet op welk account je speelt, maar ik heb de koffie en thee al voor je klaar staan :)
 
Bovenaan