Top & Flopspelers

Reactiescore
0
Hoe werkt dat trouwens wanneer één speler (stam1) de vv heeft van speler 2(stam2) en die wordt overgenomen door speler 3(stam 1)

Asking for a friend
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Rate the top 25!

25 - .Ethereal

Een relatief nieuw account met Yorick als bespeler, althans een oud account op een nieuwe plek. Eindelijk is de ruimte onder Acta opgevuld door deze speler. In rap tempo uit de grond gepompt en heeft de vermeende met Hi Ho/IAA samenwerkende rim-stam in raptempo van de kaart geveegd. Een cruciale prestatie die de phalanxen van Fier min of meer gered heeft. Vandaar is de 25ste plaats een terechte, maar eveneens veelbelovende plaats. Ik ben benieuwd of hij het tegen de grote jongens ook zo goed gaat doen.

24 - The American Sniper
Een account wat met het oude team i.m.o top 5, misschien zelfs top 3, waardig was. Het nieuwe team heeft mij tot op heden wat minder kunnen overtuigen. Voorafgaand aan de laatste massa was er nog een grote mond, maar uiteindelijk gingen 10+ dorpen verloren. Offensief nog niets laten zien, maar laat ik vooral niet te vroeg oordelen en ze een eerlijke kans geven. 24ste is de onderkant van de topspelers, benieuwd of er meer in het vat zit.

23 – Acta est Fabula.
Voorheen het probleem account van Fier en tevens het meest overschatte account van de wereld. Toch denk ik dat Mark eindelijk orde op zaken heeft kunnen stellen en het resultaat mag er zijn: IAA is gebroken en Hi Ho zuid ligt in een benarde positie. De tijd zal uitwijzen of dit account ook tegen Hi Ho weerstand kan blijven bieden, want tot op heden zag het er toch wat wankel uit bij incommings. Toch denk ik dat gezien hetgeen wat het account heeft laten zien een top 20 notering terecht was geweest.

22 – Et Murus Magnificum
Het account van Wesley, Sean en Dick. Drie spelers waarvan er eentje een enorme gebruiksaanwijzing heeft, de andere net de rustige broer van de eerste lijkt en de laatste vernoemd is naar het gene wat hij is: een lul. Een account waar ik zeker niet tegen had willen spelen, want het staat bekend om tellers van 1k+, kan prima deffen en blitzed je praktisch altijd wanneer het net niet uitkomt. Toegegeven, early game hebben ze hun oude front kwijtgespeeld. Echter moet ik eveneens toegeven dat dit een absoluut kut front was. De laatste stammassa van Hi Ho werd weer prima afgeslagen en bij de volgende aanval werden de verliezen dubbel gecompenseerd. Op basis van vertoonde prestaties zou ik zeggen dat top 7 beter bij hun kwaliteiten zou passen.

21 – Sjaak Trekhaaak
De defleverancier van TAoW, maar tevens een enorme topgozer. Jarno vult al onze nieuwe aanwinsten lekker aan met ladingen def en daarvoor zijn wij hem erg dankbaar. Echter heb je als rim-account nou eenmaal niet zoveel te bewijzen, maar toch denk ik dat Sjaak in de top 3 van deze wereld thuishoort. Nee geintje, Jarno en Jeffrey zijn topgozers en echte stamspelers, maar horen qua prestaties niet in de top 25.
,
20 – Night Train
Ik vind dit account een beetje een apart account. De ene keer kunnen ze beestachtig timen, maar de andere keer slaat hun defwerk werkelijk nergens op. Matthi hoort bij de betere timers van deze wereld en lijkt me een prima speler, maar als hij er niet is dan is het huilen met de pet op. Een cluster vol cf’s wat enorm veel def trekt is het resultaat. Night Train is dan ook lastig te beoordelen, maar ik zou het op basis van verrichte prestaties en verkregen weerstand toch als top 10 waardig beoordelen. Jammer dat ze ook een kant hebben die niet eens top 20 waardig is.

19 – No Ban No Glory
Dit vind ik nou echt een account wat precies niets anders heeft laten zien dan dat ze enorm hard kunnen boosten. Altijd weinig front gehad, maar laten zich met hun jump nu eindelijk zien. Ik ben zeer benieuwd naar de skills van de bespelers en kan er eerlijk gezegd nog geen zinnige uitspraak over doen. Jelle lijk me een oké speler trouwens, maar dat is meer gebaseerd op verhalen uit Hi Ho dan ervaringen. Top 20 onwaardig op basis van wat ze tot op heden hebben laten zien.

18 – Amen
Eigenlijk vind ik dit account tot op heden ook vrij nietszeggend met zowel qua ODD als ODA geen top 25 notering. De helft van de punten ongeveer zijn afkomstig van de IAmNoob intern en er is nog geen resultaat op Da Vinci gepakt, terwijl die wel onder vuur genomen is. Het begin is niet erg hoopgevend lijkt het, maar dat kan met een massa natuurlijk compleet anders zijn. Ik vind de 18de plaats op basis van wat het account heeft laten zien toch wel terecht, want op Alea zijn leuke resultaten behaald.

17 – Fantazija
Het account van Remko, Calvin, Eli, Jan en Dennis is een van de weinige accounts wat geen voordeel uit de NAP heeft gehaald. Leone hadden ze reeds op de knieën liggen en het team heeft zich hier offensief echt bewezen. Nu hebben ze zich met een snelle jump in een recordtijd gevestigd boven Et Murus om het verlies van Mysterious op te vangen. Vooral Remko en Calvin verassen mij deze wereld, de laatst genoemde kende ik als offensieve faalhaas maar pakt hier toch zo zijn dorpen mee.

Remko is een speler die zich in de stam laat gelden en een positieve invloed heeft op de drive binnen TAoW. Op basis van verrichte prestaties op voornamelijk Leone zou dit team een top 10 notering niet misstaan.

16 – TheTrainGoesChuChu
Rick en Ruben blijven voor mij toch de paradepaardjes van de paradepaardjes. In mijn ogen 2 absolute topspelers met het vermogen om echt van toegevoegde waarde te zijn voor een stam. Offensief kan je Ruben om een boodschap sturen, maar Rick kan je daarentegen weer prima om een vv’tje vragen. Ze hebben als een van de weinige Fier spelers een ruim front genomen, maar kunnen dit ook prima aan. Qua activiteit zal het ff een stapje extra doen worden, maar qua kwaliteit gaat dit lukken. Een top 7 notering zou bij dit team passen in huidige staat, maar met één extra aanwinst (misschien toch weer Inge?) zou top 5 terecht zijn.

15 – Firefox..
De bitches van Against All Odds, wedden dat ze dit niet leuk vinden? Nee van wat ik van deze kerels heb meegekregen, wil je deze in je stam hebben. Teamspelers die altijd hun zaakjes op orde hebben en nu via een jumpcluster zichzelf aan het Hi Ho front genesteld hebben. Tom, Sammy en Elias komen op mij over als ervaren spelers die Mystery Man het niet gemakkelijk gaan maken. Ze hebben nog weinig (of mag ik niks zeggen?) laten zien, maar hebben zeker wat in huis. Ik denk dat ze qua prestaties een top 20-25 accountje zijn, maar kunnen uitgroeien richting de top 10.
 
Laatst bewerkt:

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
14 – Mystery Man
Phoh wat werd deze speler early-game de hemel in geprezen. Ik heb zelfs verhalen gehoord dat dit team bij de 10 beste teams van .nl thuishoort. Eerlijk gezegd ben ik met dat in mijn achterhoofd een beetje teleurgesteld. Alea werd uiteindelijk weggewerkt, al ging dat minder indrukwekkend dan Vinci dat bijvoorbeeld deed. Het leidersaccount van Hi Ho profileert zich in ieder geval niet als de leider die Hi Ho momenteel nodig heeft, sterker nog je hoort helemaal niks van hem. Op basis van huidige prestaties, het onvermogen om je stam te dragen in deze toch wel lastige tijd en de veel te hoge verwachtingen die geschetst werden ben ik geneigd te zeggen dat een top 15 positie qua skills echt het maximaal haalbare is voor dit account op deze wereld.

12 – Triballegende
Het team wat hier momenteel op speelt zou daarentegen wel bij de betere van .nl thuishoren, al zal Laurens claimen dat alleen hij daarvoor al meer dan genoeg is. Met Jan, Ezra, Lasse en de man die filmpjes maakt als hij door zijn onverzorgde bos haar strijkt met zijn handje wat krom staat van het timen zit hier echter wel een top team genesteld. Een front wat denk ik momenteel het grootste is van de wereld, maar toch leverde de eerste massa een goeie 0 dorpen verlies op. De counter een +5, tel uit je winst! Triballegende, en dan voornamelijk Laurens, is de te slopen speler voor Hi Ho momenteel en ik betwijfel of ze dit gaat lukken. Daarmee wil ik Ezra, Lasse en voornamelijk Jan niet tekort mee doen, want geloof mij dat alleen Jan ook bij de top 10 beste spelers van W71 thuis zou horen. Op basis van prestaties van de spelers en de verwachtingen die ik heb zie ik een top 3 positie voor dit account als terechte notering qua skills.

11 – iL Leone Indomabile
Hét account wat is gered door de nap tussen TAoW en Fier. Compleet weggespeeld, bespelers zijn gaan rennen en de dorpen kwamen in record tempo bij Fanta, UM en Tribal terecht. Bijna één miljoen aan punten werd ingeleverd bij TAoW, maar tijdens de nap via de rim weer terug geedeld. Op basis van vertoonde prestaties is een 11de plaats dan ook totaal niet terecht, sterker nog tegenstander United Masters zou hier eerder thuishoren. Bas is echter wel een toffe kerel met blitse sneakers, ik ben benieuwd of hij die gaat gebruiken om te rennen of ons ermee gaat verbazen.

10 – The Desert Fox
Één blik op de ODS-ranglijst geef mij genoeg informatie om te concluderen dat hier in ieder geval geen stamspeler speelt. Met een top 10 notering, 4.2mil aan safeaccount slechts een 27ste plek bezitten op de ODS-ranglijst roept toch vraagtekens bij mij op. Wat heeft het account verder laten zien? Niet erg veel, op wat leuke resultaten op Alea na. De bespeler zelf ken ik niet, maar men is vaak niet heel positief over hem. Op basis van vertoonde prestaties is een rang 10 te hoog, een rang 20 zou beter passen. Gelukkig nog genoeg mogelijkheden om tegen King of PVM mijn ongelijk te bewijzen!

9 - *Get High*
Het oude team zou ik misschien een plekje in de top 50 toebedelen, maar ik ben hier niet om te zeiken op het verleden. Luc is een speler met een enorme drive en heeft met Mathieu een goede teamgenoot uitgekozen. Qua skills denk ik dat Get High en Da Vinci de beste accounts van Hi Ho zijn. Een top 6 positie op basis van wat beide heren op andere accounts reeds hebben laten zien lijkt mij een terechte plek.

8 – Prone
Naar wat ik te horen heb gekregen is dit dé zeikerd van Hi Ho en bij uitstek de man die interne problemen verzorgt. Toch denk ik dat het geen verkeerde speler is spel-technisch gezien. Lijkt wel inzicht te hebben, maar het gewoon niet te kunnen verwoorden om men daadwerkelijk te laten luisteren. Is Hi Ho later gejoined, maar lijkt me toch een goede aanwinst geweest voor deze stam. In tegenstelling tot bijvoorbeeld Turtle dat was. Een top 12 positie is denk ik wel terecht voor Bjorn en zijn team qua skills.

7 – IJustKnockedYouOut
Zoals ik eerde vermeld heb, ben ik niet zo fan van dit account. Laat ik hier vooral niet verder op ingaan. ODA en ODD rang verklappen mij dat dit account altijd zijn best heeft moeten doen voor de resultaten, al verteld de hoeveelheid slaafjes mij weer wat anders. Met ChuChu hebben ze een uitdagende directe frontspeler en ik ben zeer benieuwd naar deze confrontatie. Het lijkt mij persoonlijk de meest uitdagende confrontatie van het zuiden. Karel, Carlo en Ruben ken ik verder als spelers niet zo goed, maar het zag er op de Cake vv altijd wel oké uit. Niet insane goed, maar wel ruim voldoende. Een top 10 notering voor dit account is denk ik wel terecht.

6 – SaveTheWhale
Tja… Wat moet ik hier dan over zeggen. Met Jack hebben ze een leuke speler erbij gekregen die iig inzicht heeft en een team-player lijkt te zijn. Iets wat het team wel kan gebruiken, want een rang 35 op de ODS lijst met die hoeveelheid punten en safe is natuurlijk een schandalige prestatie. Wat ik van het account wat voorheen Bartjuhh heette op W49 bijvoorbeeld heb gezien beloofd weinig goeds, ze hebben het nog geen dag volgehouden daar. Ik denk dat rang 20-25 realistischer is voor dit account en dat komt dan eigenlijk voornamelijk door Jack. Hopelijk bewijzen ze deze wereld dat ze wel kwaliteit in huis hebben!

5 – Cherno Alpha
Een beetje eenzelfde soort account als SaveTheWhale, maar dan met rang 10 ODS en ODA. Daar zie je ook direct het verschil tussen beide accounts, want hier zitten wel stamspelers op. Qua prestaties is het tot op heden natuurlijk nog vrij karig, voornamelijk doordat de mogelijkheid om meer te laten zien er tot op heden niet is geweest. Verder ben ik benieuwd naar wat er nog aankomt vanaf hun kant. Momenteel zou een plekje tussen 15 en 20 beter bij de huidige prestaties passen.

4 – AgainstAllOdds
Martijn heeft zich de afgelopen maanden als speler denk ik sterk ontwikkeld. Van irritatiepunt binnen een stam tot dragende speler die de leiding neemt. Een sterke ontwikkeling. Qua skills heeft het account zowel goede als slechte dingen laten zien. IAA bleek een makkelijke prooi, maar de edels van QQ vonden ze weer minder plezierig. Op basis van wat het account momenteel voor de stam doet en hoe ze de verhoudingen in het zuiden draaien zou ik een top 10 notering realistisch vinden voor Maikel en Martijn.

3 – King of PVM
Weer zo’n account wat groot geworden is met interns en gemakkelijke safe internen. De rang 1 ODS verklapt mij echter dat hier wel een stel ontzettende stamspelers zitten. De aankomende weken/maanden gaan we zien hoe goed deze jongen nou echt zijn, want eerlijk is eerlijk: Hun front gaat een uitdaging worden. Top 3 is op basis van wat nu is laten zien toch iets te hoog, een plekje tussen 17 en 12 zou beter passen gezien het gene wat King toch voor Hi Ho gedaan heeft.

2 – Da Vinci
Het beest van Hi Ho en in mijn ogen momenteel het account wat de kar zal moeten trekken. Met René en Kevin hebben ze twee topspelers op een cruciale positie, toegegeven dat hun front door jumps er aanzienlijk minder leuk op geworden is. Toch denk ik dat dit account zaken zal laten draaien, wellicht niet zelf maar door het voortouw te nemen met massa’s/vv’s op andere fronten. Een top 2 notering is voor deze jongens denk ik terecht. Een van de betere van W71.

1 – QQEEZZ
De barbnobelaars, top 30 waardig. Nee, alle gekkigheid aside. Dit account met Nicolas en Daan erop is in het begin zowel intern als extern zo ontzettend onderschat geweest. Ja, er zijn veel barbs geedeld en ja er hebben interns plaatsgevonden. Echter heeft dit account iets waar zelfs Savior of the North niet tegenop kan boksen: enorme efficiëntie. Wie kent iemand die wekkert voor een gs-balance? Nou op dit account zit met Nicolas zo’n speler. QQEEZZ neemt binnen TAoW het voortouw qua massa’s plannen en het resultaat mag er wezen. In mijn ogen één van de beste accounts van W71, maar ook weer niet het enige account wat de rang 1 verdient.
 
Laatst bewerkt:

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ranglijst op basis van skills, prestaties en verwachtingen.
Dan rest mij nog een laatste post om de analyse compleet te maken, een ranglijst op basis van skills, bewezen prestaties en mijn verwachtingen. Excuses als mijn verhaaltje van het account soms niet matcht met de uiteindelijke ranglijst, maar het is een enorme puzzel geweest.

1. Da Vinci;
2. Triballegende;
3. QQEEZZ;
4. Get High;
5. TheTrainGoesChuChu;
6. Et Murus Magnificum;
7. IJustKnockedYouOut;
8. AgainstAllOdds;
9. Fantazija;
10. Firefox;
11. NightTrain;
12. Prone;
13. King of PVM;
14. United Masters;
15. Mystery Man;
16. Cherno Alpha;
17. Acta Est Fabula;
18. Amen;
19. The American Sniper;
20. .Etherial;
21. TheDesertFox;
22. NoBanNoGlory;
23. SaveTheWhale;
24. Disguised Turtle;
25. SjaakTrekhaaak;

Aangezien ik begrijp dat niet iedereen een dergelijke analyse zoals deze gaat maken, zou ik het ook al leuk vinden als jullie ook een skill-ranglijst opstellen naar eigen inzicht en die delen op het forum .

NOTE: Voel je niet aangevallen als ik je volgens jou onterecht beoordeeld heb, alles is uiteraard subjectief en op sommige accounts heb ik minder zicht.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
290
Ranglijst op basis van skills, prestaties en verwachtingen.
Dan rest mij nog een laatste post om de analyse compleet te maken, een ranglijst op basis van skills, bewezen prestaties en mijn verwachtingen. Excuses als mijn verhaaltje van het account soms niet matcht met de uiteindelijke ranglijst, maar het is een enorme puzzel geweest.

1. Da Vinci;
2. Triballegende;
3. QQEEZZ;
4. Get High;
5. TheTrainGoesChuChu;
6. Et Murus Magnificum;
7. IJustKnockedYouOut;
8. AgainstAllOdds;
9. Fantazija;
10. Firefox;
11. NightTrain;
12. Prone;
13. King of PVM;
14. United Masters;
15. Mystery Man;
16. Cherno Alpha;
17. Acta Est Fabula;
18. Amen;
19. The American Sniper;
20. .Etherial;
21. TheDesertFox;
22. NoBanNoGlory;
23. SaveTheWhale;
24. Disguised Turtle;
25. SjaakTrekhaaak;

Aangezien ik begrijp dat niet iedereen een dergelijke analyse zoals deze gaat maken, zou ik het ook al leuk vinden als jullie ook een skill-ranglijst opstellen naar eigen inzicht en die delen op het forum .

NOTE: Voel je niet aangevallen als ik je volgens jou onterecht beoordeeld heb, alles is uiteraard subjectief en op sommige accounts heb ik minder zicht.
Over mij heb je deels wel gelijk, ja ik zorg wel is voor een discussie binnen de groep, en nee dat bedoel ik dan niet zo. Maar zoals jij prachtig uitlegt ben ik niet zo goed in het verwoorden hiervan.
Ik moet altijd even 10 tellen rust nemen voor ik iets ga typen en dan gaat het prima maar meestal nemen de emoties dan de hand en begin ik gelijk met typen.

of ik voor interne problemen zorg weet ik niet, zo voelt het niet omdat de problemen vaak over technische aspecten van het spel gaat. Indien stamleden dit wel vinden mogen de dit ook gewoon melden aan mij.

mvg Bjorn
 
Reactiescore
592
Ranglijst op basis van skills, prestaties en verwachtingen.
Dan rest mij nog een laatste post om de analyse compleet te maken, een ranglijst op basis van skills, bewezen prestaties en mijn verwachtingen. Excuses als mijn verhaaltje van het account soms niet matcht met de uiteindelijke ranglijst, maar het is een enorme puzzel geweest.

1. Da Vinci;
2. Triballegende;
3. QQEEZZ;
4. Get High;
5. TheTrainGoesChuChu;
6. Et Murus Magnificum;
7. IJustKnockedYouOut;
8. AgainstAllOdds;
9. Fantazija;
10. Firefox;
11. NightTrain;
12. Prone;
13. King of PVM;
14. United Masters;
15. Mystery Man;
16. Cherno Alpha;
17. Acta Est Fabula;
18. Amen;
19. The American Sniper;
20. .Etherial;
21. TheDesertFox;
22. NoBanNoGlory;
23. SaveTheWhale;
24. Disguised Turtle;
25. SjaakTrekhaaak;

Aangezien ik begrijp dat niet iedereen een dergelijke analyse zoals deze gaat maken, zou ik het ook al leuk vinden als jullie ook een skill-ranglijst opstellen naar eigen inzicht en die delen op het forum .

NOTE: Voel je niet aangevallen als ik je volgens jou onterecht beoordeeld heb, alles is uiteraard subjectief en op sommige accounts heb ik minder zicht.

+5 op de lijst, daar teken ik voor:engel:

Leuk om te lezen !
 
Reactiescore
5.590
Mooie lijst Melvin, maar als je toch zoveel tijd over hebt, ik heb nog een hele mooie tuin die flink onderhoud vergt, misschien wat voor jou om bij te houden?
 
Reactiescore
603
Reactiescore
5.590
Reactiescore
241
14 – Mystery Man
Phoh wat werd deze speler early-game de hemel in geprezen. Ik heb zelfs verhalen gehoord dat dit team bij de 10 beste teams van .nl thuishoort. Eerlijk gezegd ben ik met dat in mijn achterhoofd een beetje teleurgesteld. Alea werd uiteindelijk weggewerkt, al ging dat minder indrukwekkend dan Vinci dat bijvoorbeeld deed. Het leidersaccount van Hi Ho profileert zich in ieder geval niet als de leider die Hi Ho momenteel nodig heeft, sterker nog je hoort helemaal niks van hem. Op basis van huidige prestaties, het onvermogen om je stam te dragen in deze toch wel lastige tijd en de veel te hoge verwachtingen die geschetst werden ben ik geneigd te zeggen dat een top 15 positie qua skills echt het maximaal haalbare is voor dit account op deze wereld.

12 – Triballegende
Het team wat hier momenteel op speelt zou daarentegen wel bij de betere van .nl thuishoren, al zal Laurens claimen dat alleen hij daarvoor al meer dan genoeg is. Met Jan, Ezra, Lasse en de man die filmpjes maakt als hij door zijn onverzorgde bos haar strijkt met zijn handje wat krom staat van het timen zit hier echter wel een top team genesteld. Een front wat denk ik momenteel het grootste is van de wereld, maar toch leverde de eerste massa een goeie 0 dorpen verlies op. De counter een +5, tel uit je winst! Triballegende, en dan voornamelijk Laurens, is de te slopen speler voor Hi Ho momenteel en ik betwijfel of ze dit gaat lukken. Daarmee wil ik Ezra, Lasse en voornamelijk Jan niet tekort mee doen, want geloof mij dat alleen Jan ook bij de top 10 beste spelers van W71 thuis zou horen. Op basis van prestaties van de spelers en de verwachtingen die ik heb zie ik een top 3 positie voor dit account als terechte notering qua skills.

11 – iL Leone Indomabile
Hét account wat is gered door de nap tussen TAoW en Fier. Compleet weggespeeld, bespelers zijn gaan rennen en de dorpen kwamen in record tempo bij Fanta, UM en Tribal terecht. Bijna één miljoen aan punten werd ingeleverd bij TAoW, maar tijdens de nap via de rim weer terug geedeld. Op basis van vertoonde prestaties is een 11de plaats dan ook totaal niet terecht, sterker nog tegenstander United Masters zou hier eerder thuishoren. Bas is echter wel een toffe kerel met blitse sneakers, ik ben benieuwd of hij die gaat gebruiken om te rennen of ons ermee gaat verbazen.

10 – The Desert Fox
Één blik op de ODS-ranglijst geef mij genoeg informatie om te concluderen dat hier in ieder geval geen stamspeler speelt. Met een top 10 notering, 4.2mil aan safeaccount slechts een 27ste plek bezitten op de ODS-ranglijst roept toch vraagtekens bij mij op. Wat heeft het account verder laten zien? Niet erg veel, op wat leuke resultaten op Alea na. De bespeler zelf ken ik niet, maar men is vaak niet heel positief over hem. Op basis van vertoonde prestaties is een rang 10 te hoog, een rang 20 zou beter passen. Gelukkig nog genoeg mogelijkheden om tegen King of PVM mijn ongelijk te bewijzen!

9 - *Get High*
Het oude team zou ik misschien een plekje in de top 50 toebedelen, maar ik ben hier niet om te zeiken op het verleden. Luc is een speler met een enorme drive en heeft met Mathieu een goede teamgenoot uitgekozen. Qua skills denk ik dat Get High en Da Vinci de beste accounts van Hi Ho zijn. Een top 6 positie op basis van wat beide heren op andere accounts reeds hebben laten zien lijkt mij een terechte plek.

8 – Prone
Naar wat ik te horen heb gekregen is dit dé zeikerd van Hi Ho en bij uitstek de man die interne problemen verzorgt. Toch denk ik dat het geen verkeerde speler is spel-technisch gezien. Lijkt wel inzicht te hebben, maar het gewoon niet te kunnen verwoorden om men daadwerkelijk te laten luisteren. Is Hi Ho later gejoined, maar lijkt me toch een goede aanwinst geweest voor deze stam. In tegenstelling tot bijvoorbeeld Turtle dat was. Een top 12 positie is denk ik wel terecht voor Bjorn en zijn team qua skills.

7 – IJustKnockedYouOut
Zoals ik eerde vermeld heb, ben ik niet zo fan van dit account. Laat ik hier vooral niet verder op ingaan. ODA en ODD rang verklappen mij dat dit account altijd zijn best heeft moeten doen voor de resultaten, al verteld de hoeveelheid slaafjes mij weer wat anders. Met ChuChu hebben ze een uitdagende directe frontspeler en ik ben zeer benieuwd naar deze confrontatie. Het lijkt mij persoonlijk de meest uitdagende confrontatie van het zuiden. Karel, Carlo en Ruben ken ik verder als spelers niet zo goed, maar het zag er op de Cake vv altijd wel oké uit. Niet insane goed, maar wel ruim voldoende. Een top 10 notering voor dit account is denk ik wel terecht.

6 – SaveTheWhale
Tja… Wat moet ik hier dan over zeggen. Met Jack hebben ze een leuke speler erbij gekregen die iig inzicht heeft en een team-player lijkt te zijn. Iets wat het team wel kan gebruiken, want een rang 35 op de ODS lijst met die hoeveelheid punten en safe is natuurlijk een schandalige prestatie. Wat ik van het account wat voorheen Bartjuhh heette op W49 bijvoorbeeld heb gezien beloofd weinig goeds, ze hebben het nog geen dag volgehouden daar. Ik denk dat rang 20-25 realistischer is voor dit account en dat komt dan eigenlijk voornamelijk door Jack. Hopelijk bewijzen ze deze wereld dat ze wel kwaliteit in huis hebben!

5 – Cherno Alpha
Een beetje eenzelfde soort account als SaveTheWhale, maar dan met rang 10 ODS en ODA. Daar zie je ook direct het verschil tussen beide accounts, want hier zitten wel stamspelers op. Qua prestaties is het tot op heden natuurlijk nog vrij karig, voornamelijk doordat de mogelijkheid om meer te laten zien er tot op heden niet is geweest. Verder ben ik benieuwd naar wat er nog aankomt vanaf hun kant. Momenteel zou een plekje tussen 15 en 20 beter bij de huidige prestaties passen.

4 – AgainstAllOdds
Martijn heeft zich de afgelopen maanden als speler denk ik sterk ontwikkeld. Van irritatiepunt binnen een stam tot dragende speler die de leiding neemt. Een sterke ontwikkeling. Qua skills heeft het account zowel goede als slechte dingen laten zien. IAA bleek een makkelijke prooi, maar de edels van QQ vonden ze weer minder plezierig. Op basis van wat het account momenteel voor de stam doet en hoe ze de verhoudingen in het zuiden draaien zou ik een top 10 notering realistisch vinden voor Maikel en Martijn.

3 – King of PVM
Weer zo’n account wat groot geworden is met interns en gemakkelijke safe internen. De rang 1 ODS verklapt mij echter dat hier wel een stel ontzettende stamspelers zitten. De aankomende weken/maanden gaan we zien hoe goed deze jongen nou echt zijn, want eerlijk is eerlijk: Hun front gaat een uitdaging worden. Top 3 is op basis van wat nu is laten zien toch iets te hoog, een plekje tussen 17 en 12 zou beter passen gezien het gene wat King toch voor Hi Ho gedaan heeft.

2 – Da Vinci
Het beest van Hi Ho en in mijn ogen momenteel het account wat de kar zal moeten trekken. Met René en Kevin hebben ze twee topspelers op een cruciale positie, toegegeven dat hun front door jumps er aanzienlijk minder leuk op geworden is. Toch denk ik dat dit account zaken zal laten draaien, wellicht niet zelf maar door het voortouw te nemen met massa’s/vv’s op andere fronten. Een top 2 notering is voor deze jongens denk ik terecht. Een van de betere van W71.

1 – QQEEZZ
De barbnobelaars, top 30 waardig. Nee, alle gekkigheid aside. Dit account met Nicolas en Daan erop is in het begin zowel intern als extern zo ontzettend onderschat geweest. Ja, er zijn veel barbs geedeld en ja er hebben interns plaatsgevonden. Echter heeft dit account iets waar zelfs Savior of the North niet tegenop kan boksen: enorme efficiëntie. Wie kent iemand die wekkert voor een gs-balance? Nou op dit account zit met Nicolas zo’n speler. QQEEZZ neemt binnen TAoW het voortouw qua massa’s plannen en het resultaat mag er wezen. In mijn ogen één van de beste accounts van W71, maar ook weer niet het enige account wat de rang 1 verdient.

Bedankt dat je ons toch benoemde onlangs dat je ons niet leuk vindt.
Wel spijtig, want ik weet waar je naar refereert als je zegt:" ik ga hier niet verder op in".

Bovendien zijn wij niet "zo goed". Geef ik zeker toe van mezelf, maar dat komt omdat ik een realistische kijk heb op het spelletje en niet iemand ben die zijn leven aan dit spel zou geven ;) (zoals sommigen)

+ je benoemt minder dan de helft van het team :O de anderen zijn niet zo blij nu xx
 
Reactiescore
207
Mooie lijstjes Kyuka!

Cherno heeft nu de kans om te bewijzen dat je daar een foutje maakt ;)
Wij hebben er zin in!
 
Bovenaan