Top & Flopspelers

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
dpschut is de killb van hi ho, dus je zit er weer naast melvin <3

Ik dacht dat jij de Killb van Hi Ho was gezien het aantal dorpen dat je verloren bent.
 
Reactiescore
16
Ik dacht dat jij de Killb van Hi Ho was gezien het aantal dorpen dat je verloren bent.

ja ik ben zo gebroken inderdaad :'(

ga ook maar een NAP aanvragen denk ik om mezelf te laten internen zoals MI
 

Deleted User - 487938986

Guest
Misschien is het handig dat je de reden achter de NAP weet. Dit is vrij respectloos.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.320
No offense, maar als je een nap om die reden krijgt is zeer netjes, maar dan wel gewoon door spelen?

Tijdens een nap als die verwacht je dat zon account volledig stil ligt, om obvious redenen
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
No offense, maar als je een nap om die reden krijgt is zeer netjes, maar dan wel gewoon door spelen?

Tijdens een nap als die verwacht je dat zon account volledig stil ligt, om obvious redenen

De nap is gegeven om vervanging te zoeken voor Erik, dus dat hebben we gedaan.
 
Reactiescore
300
No offense, maar als je een nap om die reden krijgt is zeer netjes, maar dan wel gewoon door spelen?

Tijdens een nap als die verwacht je dat zon account volledig stil ligt, om obvious redenen

Ik zelf, de eigenaar en hoofdspeler van het account kamp momenteel met privé problemen waar ik hier verder niet op in ga. Mijn stamgenoten weten deze, en de spelers van hi ho die mij deze NAP hebben aangeboden weten deze. Heb eerst meerdere malen aangegeven dat die NAP voor mij niet nodig was en dat privé en spel gescheiden gehouden dienen te worden en dat het hun goed recht is om gaten te vinden en daar tactisch op in te spelen. Maar uit respect hebben zij mij vooralsnog de NAP gegeven. Tijdens de aanvallen heb ik gedeft in hoeverre ik dat mentaal kon, niet zonder problemen. en zodra de nap gegeven is ben ik niet meer gelogt, op 1x na om een pm te beantwoorden. Ik zelf zal dan ook pas weer gaan spelen als mijn privé situatie een goede wending heeft gekregen. Deze NAP heeft mij de mogelijkheid gegeven om het spel los te laten en mijn stamgenoten om co's voor mij te zoeken. En dat heeft mijn respect.
 
Reactiescore
451
Ik zelf, de eigenaar en hoofdspeler van het account kamp momenteel met privé problemen waar ik hier verder niet op in ga. Mijn stamgenoten weten deze, en de spelers van hi ho die mij deze NAP hebben aangeboden weten deze. Heb eerst meerdere malen aangegeven dat die NAP voor mij niet nodig was en dat privé en spel gescheiden gehouden dienen te worden en dat het hun goed recht is om gaten te vinden en daar tactisch op in te spelen. Maar uit respect hebben zij mij vooralsnog de NAP gegeven. Tijdens de aanvallen heb ik gedeft in hoeverre ik dat mentaal kon, niet zonder problemen. en zodra de nap gegeven is ben ik niet meer gelogt, op 1x na om een pm te beantwoorden. Ik zelf zal dan ook pas weer gaan spelen als mijn privé situatie een goede wending heeft gekregen. Deze NAP heeft mij de mogelijkheid gegeven om het spel los te laten en mijn stamgenoten om co's voor mij te zoeken. En dat heeft mijn respect.

Geen probleem sterke!
 
Reactiescore
300

Geen probleem sterke!

Hartelijk dank heren. Ook aan iedereen voor de privé berichten. Ik sluit het maar af met een soort quote, want weet verder niet wat ik moet zeggen om te getuigen van mijn respect naar diegene die me steunen.

Respect for ourselves guides our morals respect for others guides our manners. let your enemies be disarmed by the gentleness of your manner and at the same time let us carefully observe those good qualities wherein our enemies excel us. Then endeavor to excel them, by avoiding what is faulty, and imitating what is excellent in them”
 

DeletedUser78491

Guest
Even hier neerzetten, bij het eerste testen van Sint lijkt hij behoorlijk aardig te deffen. Er gaat ook wel wat fout zeker, maar het is niet slecht. Die dorpen die we tot nu toe gepakt hebben waren meer geluk dan wijsheid van onze kant.

Echter vraag ik me af waarom zoveel dorpen volledig leeg staan? Lijkt alsof AM niet aanstaat ofzo

Al in al kan ik niet perse zeggen dat Sint nu écht top is, maar flop zijn ze zeker niet!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.075
Even hier neerzetten, bij het eerste testen van Sint lijkt hij behoorlijk aardig te deffen. Er gaat ook wel wat fout zeker, maar het is niet slecht. Die dorpen die we tot nu toe gepakt hebben waren meer geluk dan wijsheid van onze kant.

Echter vraag ik me af waarom zoveel dorpen volledig leeg staan? Lijkt alsof AM niet aanstaat ofzo

Al in al kan ik niet perse zeggen dat Sint nu écht top is, maar flop zijn ze zeker niet!

Ik was zo pissed toen ik de ts van de recaps zag blijven steken :p
Moet eerlijk zeggen dat er ook wel vermoeidheidsverschijnselen opkomen na n hele nacht en ochtend door te trekken
 
Reactiescore
1.363
Even hier neerzetten, bij het eerste testen van Sint lijkt hij behoorlijk aardig te deffen. Er gaat ook wel wat fout zeker, maar het is niet slecht. Die dorpen die we tot nu toe gepakt hebben waren meer geluk dan wijsheid van onze kant.

Echter vraag ik me af waarom zoveel dorpen volledig leeg staan? Lijkt alsof AM niet aanstaat ofzo

Al in al kan ik niet perse zeggen dat Sint nu écht top is, maar flop zijn ze zeker niet!

Je bent zelf n noob Ruub met je slaafjes xx
 
Reactiescore
259
Ik werd een beetje sintimenteel toen die recap bleef hangen;( verder puik werk idd op dat acc, zeker met dat compacte cluster ook wat in zo geval lastig te deffen is met de korte looptijden
 

DeletedUser78491

Guest
Haha ja dat recappen was zuur, maar aan de andere kant is het altijd 50/50 bij zo'n recap. Had bij 1 van die dorpen die jullie terug recapped hadden een bug dat ik toen ik het dorp overnam geen aanvallen zag, dus had ik edels op lc getagged terwijl ik weet dat ik niet langer dan 2 min niet gekeken heb.. Dus het geluk gaat over en weer :p
 
Bovenaan