Top & Flopspelers

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Nou t spel is toch nauwelijks veranderd sinds wereld 8... Kunnen al die w8 spelers die hier zijn gestart dat even bevestigen?
 
Reactiescore
1.365
Laatst bewerkt:

DeletedUser78491

Guest
Ik vind het gewoon opvallend dat er wéér een intern door Fier wordt gedaan in plaats van vechten voor dorpen
 
Reactiescore
1.365
Weer? is mn eerste. Hij werd aangevallen en zn cos waren runnen en hij had zelf voedselvergiftiging. Dusja zo kwam het tot stand. Met jouw slavenzee internen jullie veel meer. Ik heb altijd alles zelf gecleared en geedeld:p. Kijk ff naar qqs interns schat
 
Reactiescore
1.075
Tja als iemand runt bij incs kan je beter de dorpen zelf behouden dan er de tegenstander mee versterken
 

DeletedUser78491

Guest
Weer? is mn eerste. Hij werd aangevallen en zn cos waren runnen en hij had zelf voedselvergiftiging. Dusja zo kwam het tot stand. Met jouw slavenzee internen jullie veel meer. Ik heb altijd alles zelf gecleared en geedeld:p. Kijk ff naar qqs interns schat
Harvester of sorrow heb je ook zelf gecleared? Je gigantische hoeveelheid bb's waren ook zelf gecleared? Kom op je weet net zo goed als ik dat je account een groot deel gratis dorpen is. Wist trouwens niet dat Lada bij Fier hoort.
Verder heeft IJKYO veel minder interns, laat staan hoeveel bb dorpen je gepakt hebt. Het wijzen naar ons account om de hoeveelheid interns te vergelijken gaat echt niet goed uitkomen voor acta ;)
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Reactiescore
1.365
Dejavu naar harvester, exact dezelfde situatie

Nou poh maart 5 dorpen xd. Wat loop je te janken.
Harvester of sorrow heb je ook zelf gecleared? Je gigantische hoeveelheid bb's waren ook zelf gecleared? Kom op je weet net zo goed als ik dat je account een groot deel gratis dorpen is. Wist trouwens niet dat Lada bij Fier hoort.
Verder heeft IJKYO veel minder interns, laat staan hoeveel bb dorpen je gepakt hebt. Het wijzen naar ons account om de hoeveelheid interns te vergelijken gaat echt niet goed uitkomen voor acta ;)

Lada hoort niet bij ons, zijn jouw slaafjes, chili pm contact mee gehad. bb shizzl moet je snappen noob, wij staan liever niet stil met de 20:1 regel. 5 dorpen intern, nogmaals goh wat veel :p. Wij clearen ieder dorpje zelf. Harvester wouden we ook gwn clearen. Niet zo piepen schat. 5/218 is wel heel veel he :p.
En weet niet als je als hiho zijnde mbs etc hebt, hoeveel "gratis" dorpen jullie gehad hebben met dat geboost xd.
 

DeletedUser78491

Guest
Nou poh maart 5 dorpen xd. Wat loop je te janken.


Lada hoort niet bij ons, zijn jouw slaafjes, chili pm contact mee gehad. bb shizzl moet je snappen noob, wij staan liever niet stil met de 20:1 regel. 5 dorpen intern, nogmaals goh wat veel :p. Wij clearen ieder dorpje zelf. Harvester wouden we ook gwn clearen. Niet zo piepen schat. 5/218 is wel heel veel he :p.
Je maakt heel veel fouten in je post.
1.) Lada hoort niet bij Hi Ho, dit is duidelijk gemaakt in een ander topic.
2.) In totaal heb je 18 dorpen gepakt van Harvester of Sorrow, dit waren allemaal interns
3.) Hierbij komen nog 59 barbaren. Dit geeft dus een (bekend) totaal van 77 gratis dorpen, dit is wel veel voor een account dat alles zelf cleared ;)
4.) Je claimed dat je maar 5 dorpen van Chili gaat internen. Of je liegt en pakt er dalijk meer, of je pakt deze 5 dorpen puur zodat je dalijk een 5tal cf's hebt in TM's nieuwe cluster. Wat een nogal vieze naaistreek zou zijn die ik niet van Fier verwacht.

Zie hier dan ook de ligging van de nieuwe dorpen van Acta. Toevallig allemaal pal tegenover TM, de stam die Chili gebroken heeft.
1581161779448.png
Groen = Acta
Blauw = Chili + stam
Oranje = TM
 
Reactiescore
1.365
Je maakt heel veel fouten in je post.
1.) Lada hoort niet bij Hi Ho, dit is duidelijk gemaakt in een ander topic.
2.) In totaal heb je 18 dorpen gepakt van Harvester of Sorrow, dit waren allemaal interns
3.) Hierbij komen nog 59 barbaren. Dit geeft dus een (bekend) totaal van 77 gratis dorpen, dit is wel veel voor een account dat alles zelf cleared ;)
4.) Je claimed dat je maar 5 dorpen van Chili gaat internen. Of je liegt en pakt er dalijk meer, of je pakt deze 5 dorpen puur zodat je dalijk een 5tal cf's hebt in TM's nieuwe cluster. Wat een nogal vieze naaistreek zou zijn die ik niet van Fier verwacht.

Zie hier dan ook de ligging van de nieuwe dorpen van Acta. Toevallig allemaal pal tegenover TM, de stam die Chili gebroken heeft.
Bekijk bijlage 17215
Groen = Acta
Blauw = Chili + stam
Oranje = TM
5 dorpen van harvester slimbo xD. Tm is jullie samenwerkingstam. Chili worden er meer dan 5. Idk eigenlijk hoeveel, gister gezopen dus niet gelogd mn ruubje. Harvester is laatst op bb gegaan en toen hebben we gewoon zelf de dorpjes gecleared en geedeld en ja meneer dat waren bbs. Wat kun je toch ongelofelijk janken om n kleine zaak :p. Die katanoob verdiend die shit niet. Negeer maar dat jouw mbs niks clearen waardoor je ook gratis dorpen krijgt.
 

DeletedUser78491

Guest
Wat zijn dit veel dorpen voor 5 interns, of heb je hier gewoon voor gevochten?
1581162669550.png

Dus als Fier gaan jullie Chili volledig internen? Hoppa weer 30 dorpjes erbij. Kijk mij gaat het niet persé om de interns he, het gaat mij zelfs niet persé over de hoeveelheid bb's. Het gaat erom dat Fier en jij erg kritisch zijn / waren over het 'boosten' van Hi Ho. Echter nu het er op aan komt blijkt dat Fier net zo graag zoveel mogelijk gratis dorpen pakt. Fier is hier geen haar beter in dan Hi Ho en blijven toch volhouden van wel. Daar gaat het mij om in deze posts
 
Reactiescore
1.365
Dit waren geen interns?
Bekijk bijlage 17217

Dus als Fier gaan jullie Chili volledig internen? Hoppa weer 30 dorpjes erbij. Kijk mij gaat het niet persé om de interns he, het gaat mij zelfs niet persé over de hoeveelheid bb's. Het gaat erom dat Fier en jij erg kritisch zijn / waren over het 'boosten' van Hi Ho. Echter nu het er op aan komt blijkt dat Fier net zo graag zoveel mogelijk gratis dorpen pakt. Fier is hier geen haar beter in dan Hi Ho en blijven toch volhouden van wel. Daar gaat het mij om in deze posts

Ik zei toch dat we chili gingen internen + uitleg xd. Harvester hebben we ook uitgelegd. Ik ben totaal niet kritisch. Met je gratis dorpen, hou toch op. Wij als acta hebben niet eens man meer. Harvester was de enige die op bb ging. Azijnzijker jij :p. Die boostpraktijken van jullie zijn idd verdiend gebanned. En je weet dat ik altijd eerlijk ben ;). Ben geen Melvin of Jacob die alles bij elkaar liegt. Kan je zo n ssje doorsturen via de app hoor np:p.
 
Reactiescore
1.365
Reactiescore
306
feelsbadman
 
Bovenaan