Top & Flopspelers

Reactiescore
766
Ik vind hem wel leuk :)
Tenminste iemand die de moeite doet om een fatsoenlijke post te maken.
Dat andere mensen zijn posts niet kunnen smaken zal wel liggen doordat er iets van wat waarheid in zit misschien ?
Nee puur omdat het laster is en shitposts zijn. Draagt zelf even veel bij aan alle shady zaken rondom de zogeheten “stabs” maar laat enkel stukjes zien die in zijn voordeel werken.
 

DeletedUser79332

Guest
Dan is het aan jullie om met tegen bewijs zijn post onderuit te halen.
Alleen zeggen je liegt of is niet waar bewijst ook niks..
 

DeletedUser77113

Guest
Nee puur omdat het laster is en shitposts zijn. Draagt zelf even veel bij aan alle shady zaken rondom de zogeheten “stabs” maar laat enkel stukjes zien die in zijn voordeel werken.

Dubieus... Niet STAB ;)
Of vind je dit gewoon 'normaal' en fair play?

Spelers van Prone en IAA (en nu ook jij!) betichten mij steeds van dingen die ik niet gedaan heb, en wanneer ik dan om 'bewijs' vraag verdwijnen ze opeens en hoor je ze een tijdje niet meer.
Dat zijn shitposts.


Ik zie bij deze ook graag van jou het nodige bewijs om je beschuldigingen jegens mij hard te maken.
 

DeletedUser81773

Guest
Dubieus... Niet STAB ;)
Of vind je dit gewoon 'normaal' en fair play?

Spelers van Prone en IAA (en nu ook jij!) betichten mij steeds van dingen die ik niet gedaan heb, en wanneer ik dan om 'bewijs' vraag verdwijnen ze opeens en hoor je ze een tijdje niet meer.
Dat zijn shitposts.


Ik zie bij deze ook graag van jou het nodige bewijs om je beschuldigingen jegens mij hard te maken.


Welke beschuldiging heb ik gemaakt zonder bewijs?
 

DeletedUser78032

Guest
Beste AF lezers

Jammer dat ik hier een post moet schrijven op een vrijdag avond maar wat doe je eraan als er weer net vandaag heel vies gespeeld wordt. Wat de bedoeling van deze post is: Vandaag nog de dorpen waarover het gaat terug te krijgen al heb ik daar mijn twijfels over of dit ooit vrijwillig zal gebeuren.
Bij vele mensen staat deze speler al op het zwarte lijstje maar dit is nog een reden waarom deze er zeker op hoort te staan. We hebben het over niemand minder dan IAA.

Eerst natuurlijk even de situatie schetsen:
kaartje cf IAA.PNG
Het gaat dus om de 2 aangeduide dorpen.


TM en HIKE hadden een NAP, deze werd opgezegd door TM met bijbehorende PM en opzegtermijn. Tot hiertoe ging alles goed.
opzegging NAP TM.PNG
Ook niet slecht om te weten is dat deze NAP ook betrekking had tot de MB's van de spelers aan beide kanten.

Jammer genoeg zien we dit deze ochtend dit:overnames IAA.PNG
Dit is dus duidelijk nog in de afkoelperiode.

Hierop sturen we dus een meteen een PM:PM IAA stab.PNG
Zoals aangegeven in de PM heeft het acc BTB zijn MB op het forum bij TM gezet zodat er geen misverstanden zouden plaatsvinden. Dit hadden we gedaan toen we nog in TM zaten. Jammer genoeg kan ik hier geen screen of bewijs van tonen aangezien ik geen toegang heb tot het TM forum of deze post al misschien verwijderd is.

Maar goed, het account IAA wist op een bijzondere wijze niet dat King Welldone een MB van ons was. Dit maakt dat IAA gewoon gaat CFen in onze cluster wat hij dus een volledige correcte speelstijl vindt? (dit leid ik hier toch van af).

Wij vinden het alvast een stab of IAA nu niet of wel wist dat het een MB van ons was. Dit zijn gewoon regelrechte CF's!!
Ik hoop dat iedereen mij hierin kan volgen en zou het op prijs stellen mochten mensen hun mening over de situatie geven.
 
Reactiescore
1.019
:p
Beste AF lezers

Jammer dat ik hier een post moet schrijven op een vrijdag avond maar wat doe je eraan als er weer net vandaag heel vies gespeeld wordt. Wat de bedoeling van deze post is: Vandaag nog de dorpen waarover het gaat terug te krijgen al heb ik daar mijn twijfels over of dit ooit vrijwillig zal gebeuren.
Bij vele mensen staat deze speler al op het zwarte lijstje maar dit is nog een reden waarom deze er zeker op hoort te staan. We hebben het over niemand minder dan IAA.

Eerst natuurlijk even de situatie schetsen:
Bekijk bijlage 16727
Het gaat dus om de 2 aangeduide dorpen.


TM en HIKE hadden een NAP, deze werd opgezegd door TM met bijbehorende PM en opzegtermijn. Tot hiertoe ging alles goed.
Bekijk bijlage 16728
Ook niet slecht om te weten is dat deze NAP ook betrekking had tot de MB's van de spelers aan beide kanten.

Jammer genoeg zien we dit deze ochtend dit:Bekijk bijlage 16729
Dit is dus duidelijk nog in de afkoelperiode.

Hierop sturen we dus een meteen een PM:Bekijk bijlage 16730
Zoals aangegeven in de PM heeft het acc BTB zijn MB op het forum bij TM gezet zodat er geen misverstanden zouden plaatsvinden. Dit hadden we gedaan toen we nog in TM zaten. Jammer genoeg kan ik hier geen screen of bewijs van tonen aangezien ik geen toegang heb tot het TM forum of deze post al misschien verwijderd is.

Maar goed, het account IAA wist op een bijzondere wijze niet dat King Welldone een MB van ons was. Dit maakt dat IAA gewoon gaat CFen in onze cluster wat hij dus een volledige correcte speelstijl vindt? (dit leid ik hier toch van af).

Wij vinden het alvast een stab of IAA nu niet of wel wist dat het een MB van ons was. Dit zijn gewoon regelrechte CF's!!
Ik hoop dat iedereen mij hierin kan volgen en zou het op prijs stellen mochten mensen hun mening over de situatie geven.
waarom geen eigen topic? we hebben er vandaag niet 1!
 
Reactiescore
5.686
Ik ga dit niet eens lezen zolang het geen eigen topic is.
 

DeletedUser80232

Guest
Ik wil hier gewoon een topic van zien, dit is wel heel saai hoor.
Want het is mij nu nog iets te ongeloofwaardig:eek:
 
Reactiescore
3.576
Of Mb's er nu bij toe behoorde of niet word niet aangetoond in je post, ook dat je u MB kenbaar maakte op je forum kan je niet staven. Maar geloof het alsnog wel.

In ieder geval is het wel een naaistreek je tijdens een NAP dorpen gaat edelen tussen de persoon waarmee je een NAP hebt zijn dorpen. Dat is misbruik maken van de afspraken. Moest hij geweten hebben het een MB is en MB's bij de deal behoren zou het een stab maken, nu is het een naaistreek.


In beide gevallen niet iets wat mij en vele andere zullen verbazen van IAA.
 
Reactiescore
338
"Verder zijn we loyaler dan een krolse kater! "
Een citaat van hun profiel, ik vraag mij af hoe loyaal een krolse kater dan maar is
 
Reactiescore
5.686
Ik prefereer persoonlijk ook geen Grolsch, maar ik ga momenteel met de verkeerde vrienden om die dat wel doen. Het leven gaat niet over rozen helaas.
 
Bovenaan