Top & Flopspelers

DeletedUser39990

Guest
hoe kom je uberhaut op 14 van de 16?
ik was tot 9 dorpen in de top en heb toen geen enkel dorp via een intern gekregen?Nu jij weer...
later heb ik pas pygmee overgenomen, en hiervan verloor ik door me boost ook 3 dorpen weer van.. terecht overigens

ef2a0f87cac8a10bd300db3d897967e9.png


Aangezien je fries op 21/11 verlaten hebt, ga ik er van uit dat dit ook interns zijn. Anders is het gewoon een stab, wat het nog erger maakt.
Had 1tje teveel geteld trouwens, met de fries erbij gerekend, zijn het er 13.. Dus oftewel ben je groot geworden door zogoed als enkel te internen, of door te internen + stabben..
 
Reactiescore
1.365
Reactiescore
290
ef2a0f87cac8a10bd300db3d897967e9.png


Aangezien je fries op 21/11 verlaten hebt, ga ik er van uit dat dit ook interns zijn. Anders is het gewoon een stab, wat het nog erger maakt.
Had 1tje teveel geteld trouwens, met de fries erbij gerekend, zijn het er 13.. Dus oftewel ben je groot geworden door zogoed als enkel te internen, of door te internen + stabben..

Fries dorpen heb ik aangegeven, dat door omstandigheden ik dorpen over zou gaan nemen... het waren geen interns, en op het forum was het bekent....
ik heb niet voor niks me aanvalsrangen
 

DeletedUser39990

Guest
k aangegeven, dat door omstandigheden ik dorpen over zou gaan nemen... het waren geen interns, en op het forum was het bekent....
ik heb niet voor niks
bwa, 39e met 180K is nu niet meteen om over naar huis te schrijven he

edit; nouja, je hebt het aangegeven, maar als je dezelfde dag gewoon nog een trein erop stuurt valt dit onder stabben naar mijn mening, aangegeven of niet,
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
68
Wij spelen met 24. Iedereen een uurtje per dag loggen en daarmee basta
 

DeletedUser75579

Guest
Een 25e nodig? Solo spelen is blijkbaar niet meer van deze tijd :(
 
Reactiescore
68
Jahoor stuur maar een pm en dan mag je er wel op
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Reactiescore
766
Prone
 

DeletedUser77113

Guest
Om even wat uitleg te geven hierop ;)

Ja we hebben minder ODA dan dat wij eigenlijk zouden moeten hebben daar heb je wel gelijk in. De groei die wij hebben is voor een groot deel ook te danken aan onze stam TAoW. Er is vanuit ons een "massa" gepland en verstuurd op Gamble. Onze stamleden hebben hier veel voor ons gecleard en we hebben gebruik gemaakt van onze Mb's. Hierdoor veel dorpen kunnen pakken tegen een relatief lage prijs (voor ons dan).

Voor de rest liggen hier spelers die niet enorm veel troepen hadden en hier ook weer gebruik gemaakt van Mb's want ja niemand wilt graag zen eigen clears stuklopen op een laag moraal :D De intern die er is geweest is inderdaad PayBackIsABitch dus daar heb je ook gelijk in, valt verder niet echt veel over te zeggen.

Voor de rest hebben we een aardig hoge rang in de Roof, Farm en Plunder ranglijsten. Mocht je nog iets willen weten stuur maar een bericht of iets!

Groetjes,
Daan ;)

Farmen en roven, het enige wat je echt goed voor elkaar kan krijgen ;)
ik hoop dat je wat geleerd hebt uit voorgaande werelden, en je dit maal wel meer aan stambelang gaat denken dan aan eigenbelang.
Ik zou niet graag weer het einde van de wereld de hele tijd bb's moeten gaan edelen omdat je op delete gaat wegens onkunde.

En jullie vriend Niels die is gestart om jullie te helpen/boosten:)

Anders kom je toch nergens meer tegenwoordig :(
Ze zouden al die boosters de rest van de wereld GS halvering moeten geven, muntkosten verdubbeling, en troepen dubbel zo lang laten bouwen...
zal rap gedaan zijn met Boosters @Duckje
 

DeletedUser79340

Guest
;) ik heb al zeer veel pp gepakt van de markt ;)

en ja daarna mogen ze mijn dorpen hebben so what ? iedereen doet dat wat moet je anders met die dorpen doen van 10k

???
 
Bovenaan