Top & Flopspelers

Deleted User - 487924308

Guest
https://gyazo.com/adda3328101671d606033136201b089d


Sardir,het feit dat je gelooft dat we met 11 spelen zegt genoeg over je niveau...
Triest
Zelf al speel je met 50 man op een acc, dan kunnen er nog altijd maar 2 tegelijk loggen (app en pc) en heb je nog altijd maar 1 account :p Ik zie dus niet in hoe met meerdere mensen op een acc spelen als noob gezien wordt. Je hebt toch niet 10x de clears als je met 10 man erop speelt :eek:
 

DeletedUser75394

Guest
Zelf al speel je met 50 man op een acc, dan kunnen er nog altijd maar 2 tegelijk loggen (app en pc) en heb je nog altijd maar 1 account :p Ik zie dus niet in hoe met meerdere mensen op een acc spelen als noob gezien wordt. Je hebt toch niet 10x de clears als je met 10 man erop speelt :eek:

Begon ze ons ook te beschuldigen van farmscripts omdat we aan micro farmen doen
 
Reactiescore
110
Zelf al speel je met 50 man op een acc, dan kunnen er nog altijd maar 2 tegelijk loggen (app en pc) en heb je nog altijd maar 1 account :p Ik zie dus niet in hoe met meerdere mensen op een acc spelen als noob gezien wordt. Je hebt toch niet 10x de clears als je met 10 man erop speelt :eek:

Ben je dom of doe je dom?

Aantal spelers gaat er niet om dat je met zn 5en tegelijk kan spelen maar om de activiteit.
 
Reactiescore
3.457
11 spelers Holy moly...
Dat verzin je toch niet?
 

DeletedUser78491

Guest
Hmm in de acc chat van ijkyo zitten ook 11 mensen, toch maar eentje erbij dan
 
Reactiescore
110
Dus activiteit word je tegenwoordig ook al op afgerekend? Hou toch op

Activiteit is een graadmeter van de sterkte van een account. Ik zeg niet dat je hier op wordt afgerekend maar het heeft wel heel veel invloed. Iemand die in z'n eentje speelt zal het altijd afleggen tegen een team, puur om activiteit.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Activiteit is een graadmeter van de sterkte van een account. Ik zeg niet dat je hier op wordt afgerekend maar het heeft wel heel veel invloed. Iemand die in z'n eentje speelt zal het altijd afleggen tegen een team, puur om activiteit.

Onzin, je hebt ook nog zoiets als vakantievervanging. Tevens denk/weet ik dat menig TW-speler wel eens solo een team gesloopt heeft.
 
Reactiescore
110
Leuk om te weten dat jij in je eentje nooit een team kan wegspelen maar veralgemeen het niet

goeie

Onzin, je hebt ook nog zoiets als vakantievervanging. Tevens denk/weet ik dat menig TW-speler wel eens solo een team gesloopt heeft.

Met een 'team' bedoel ik 24u bezetting. Tenzij je geen leven hebt, om het uur een wekkertje zet om TW te checken, lijkt dit me stug.

VV is een ander verhaal. Ik had het hier over team vs geen team. Ook zullen hier uiteraard uitzonderingen in zijn. Stel je voor je speelt tegen een team van 3 chrisjes @We Like Hot Chicks , dan kan je 1 uur per dag spelen en win je alsnog.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
290
Guyss chill......
Stop is met elkaar helemaal af te branden! We komen hier allemaal om lol te maken en te strijden voor elkaar en voor de winst, of je nu alleen of met 5 op een account speelt....
Niet iedereen heeft evenveel tijd om te spelen als een ander!
Ikzelf heb tot vandaag ook alleen gespeeld op een top account( en 3 dagen incomings overleefd) dus het aantal mensen belaalt echt niet alles!
 

DeletedUser79168

Guest
Ikzelf heb tot vandaag ook alleen gespeeld op een top account( en 3 dagen incomings overleefd) dus het aantal mensen belaalt echt niet alles!

om deze vraag je gewoon je account bestaat voor de helft uit intern, dus zo top zal je nog niet zijn, de toekomst zal uitwijzen of je dat wel bent

eveneens 3 dagen inc en stackt staan door je stam grotendeels kan iedereen, of stekskes is ook al zijn deff verloren voor de fun zeker.

dus toekomst zal wel uitwijzen of je top bent of niet ...
 
Reactiescore
290
om deze vraag je gewoon je account bestaat voor de helft uit intern, dus zo top zal je nog niet zijn, de toekomst zal uitwijzen of je dat wel bent

eveneens 3 dagen inc en stackt staan door je stam grotendeels kan iedereen, of stekskes is ook al zijn deff verloren voor de fun zeker.

dus toekomst zal wel uitwijzen of je top bent of niet ...

Waarom
Reageer jij op iedereen met leugens?
Ook gewoon echt op pure leugens!
De stam ( stekskes en b2b )hadden alle OS bij Naxion staan die onder vuur lag van Hi Ho, en overgenomen werd en IAA kreeg zelf incomings, ik heb dus GEEN os gehad van de stam. De laatste dag op 1 dorp wat defence.
Overigens stond ik voor de intern van pygmee ( die overigens een reden had ) al aan de top:)
 

Deleted User - 487924308

Guest
Ben je dom of doe je dom?

Aantal spelers gaat er niet om dat je met zn 5en tegelijk kan spelen maar om de activiteit.
Sardir zijn argument ging ook niet over activiteit maar over het feit dat Acta nog hulp nodig had van buurtspelers om iemand weg te werken terwijl hij 11 co's had. Daarom mijn reactie dat 11 co's geen sterker account (in slagkracht) betekent. Maar sure je hebt wel een argument dat het voor een solo speler moeilijk spelen is tegen een volledig team. Ik ben wel blij met een team te spelen want solo vind ik de tijd niet meer voor tw en studies te kunnen combineren.
 

DeletedUser39990

Guest
Waarom
Reageer jij op iedereen met leugens?
Ook gewoon echt op pure leugens!
De stam ( stekskes en b2b )hadden alle OS bij Naxion staan die onder vuur lag van Hi Ho, en overgenomen werd en IAA kreeg zelf incomings, ik heb dus GEEN os gehad van de stam. De laatste dag op 1 dorp wat defence.
Overigens stond ik voor de intern van pygmee ( die overigens een reden had ) al aan de top:)


14 van je 16 dorpen zijn interns, logisch toch dat je kritiek krijgt
 
Reactiescore
290
14 van je 16 dorpen zijn interns, logisch toch dat je kritiek krijgt

hoe kom je uberhaut op 14 van de 16?
ik was tot 9 dorpen in de top en heb toen geen enkel dorp via een intern gekregen?Nu jij weer...
later heb ik pas pygmee overgenomen, en hiervan verloor ik door me boost ook 3 dorpen weer van.. terecht overigens
 
Reactiescore
767
https://gyazo.com/adda3328101671d606033136201b089d


Sardir,het feit dat je gelooft dat we met 11 spelen zegt genoeg over je niveau...
Triest

Bijvoegend op deze reactie

Sardir,
Je bent geen spat veranderd, omdat wij micro farmen wordt er automatisch vanuit gegaan dat wij botten. Micro farmen levert in deze fase voor ons atm het meeste op + tacktisch rooftochten versturen kom je ook al ver mee. Buiten dat jij denkt dat wij met 11 man op 1 account spelen vindt ik dan weer lachwekkend. Elke wereld waar jij op speelt krijg je het voor elkaar om nog meer onzinnige uitspraken uit te spreken. Btw dit is niet Frank, frank jat zoals altijd mijn AF account.

Bovendien, je mag schreeuwen dat Acta alleen maar internt. Maar ik zie op dit moment dat wij wel rank 1 oda staan. Voor elk dorpje wat wij edelen verliezen wij meestal behoorlijk wat troepen^^

Groetjes
Onbekende.
 
Bovenaan