Top & Flopspelers

Reactiescore
65
Een account als Mystery Men zie ik als toppers en waarom? Je ziet ze hier niet heel vaak, ze schrijven weinig over het spel inhoudelijk, maar staan op eigen kracht steeds bovenaan. Niet dankzij een huge pp boost, maar door inzet en skills. En als ze winnen, komen ze hier niet wenen over hun tegenstanders. Dat vind ik top. Wat hier gisteren allemaal verscheen wordt geschreven door mensen die van dit spel veel meer maken dan het eigenlijk is. Die diep ongelukkig gaan zijn als TW er ooit mee ophoudt, want wat blijft er dan nog voor ze over om dat breekbare ego overeind te houden? Het is maar een spel ffs, niks meer en niks minder.

Now carry on.

Zal ik dan toch maar even reageren en bedanken dat je ons als een topper ziet;)
 
Reactiescore
1.019
tis wel mooi dat icenoble een stam groter als zichzelf heeft vol interns, farm interns etc xD
 
Reactiescore
2.303
Reactiescore
2
Tis wel mooi dat Flex komt janken over interns en farmboosts.
Nou vooruit nog een postje 4 dan maar...
Dat is toch de standaard binnen dit spel?
Pro Actief spelen noemen ze dat... we trekken alles uit de kast om maar de beste te kunnen zijn en ons ego tot het plafond op te trekken.
Heb nu ook zo een buurman hier..Acta est Fabula...tsjonge jonge van hem kan ik nu weer leren hoe het nog extremer kan :D

En dan heb je de potten die de ketel verwijt?...amai. Hou jullie zelf eens die spiegel voor.

Zo laatste post jongens.
Dit forum gaat nergens over.
Wat mij betreft mag er een slotje op!!!!
 
Reactiescore
2.303
Vaarwel!
 
Reactiescore
65
Je bent flop weggespeeld op 69

Ik ben niet heel goed in grammatica om eerlijk te zijn ben ik heel slecht in grammatica. Maar ik ben vrij zeker dat ik mystery men ben en niet flop. Wel ben ik weg gespeeld op w69 en dat komt omdat mystery men behoorlijk flopte op w69.
 

DeletedUser79168

Guest
Heb nu ook zo een buurman hier..Acta est Fabula...tsjonge jonge van hem kan ik nu weer leren hoe het nog extremer kan :D

Acta est Fabula, in tegenstelling tot jou heeft elk dorp leeggebasht, farmen is niet geboost komt allemaal uit bb dorpen.
In tegenstelling tot jou die 90% bestaat uit interns, nogmaals een mooi voorbeeld hiervan hieronder:
Schermafbeelding 2019-12-04 om 22.28.45.png
Eerst gebruiken voor "massa" (jullie noemen niet het zo, laat het ons anders welkomst drink in zijn dorpen noemen) op remine en erna direct internen. Als je een dorp kan aanhalen dat Acta tot op heden heeft geinternd maar persoonlijk ik zie er heen en er zijn er ook geen.
 
Reactiescore
25
Beste W71 spelers ,

Ik zal hier ook even reageren.
Wat ik anders niet doe.
Want het draaid hier om jaloersheid en elkaar afbreken.
En ik heb daar echt geen zin in.

Volgende intern is binnen.
Owja we hebben nu nog
2 treintjes staan.
Waar gaan we deze heen sturen

En intern beschouw ikzelf zo:
Een moraalbreker heeft slecht moraal gekregen.dus deze krimpt terug een beetje en heeft terug mooi moraal. Win win toch?

1 intern is jammer genoeg volledig moeten gebeuren
Wegens het top internet van KUL (unief) internet die ons op blok zette.
Wegens gedeeld internet.Terwijl je lekker 30km van elkaar zit om te gamen.

Dus spelers die via unief spelen.
Pas maar op dat je niet geband word.
Dat zijn de woorden van tw.

Gr Jens
 
Bovenaan