Top & Flopspelers

Reactiescore
306
1574623324207.png

oof
 
Reactiescore
3.457
Met 4 stammen erop geknalt?:p

Goeie samenwerking iig
 
Reactiescore
306
Carpe fructum

i tried
 
Reactiescore
1.019
Wel leuk dat opeens 4 stammen samenwerken en die allemaal persoonlijk met edelclears komen
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
en flex, ben jij morgen de sjaak?
 
Reactiescore
344
The Night Train, waar iedereen een hoge pet van op heeft : deed niets anders dan boer bestoken met kattas.
dit zullen overigens ook de eerste spelers/stam zijn die gaan opperren om een wereldafspraak af te ronden.

maar goed iedereen is vrij om te doen ;). zet zich zelf alleen wel mooi in dit lijstje neer -->> daar mijn mening
 
Reactiescore
1.242
The Night Train, waar iedereen een hoge pet van op heeft : deed niets anders dan boer bestoken met kattas.
dit zullen overigens ook de eerste spelers/stam zijn die gaan opperren om een wereldafspraak af te ronden.

maar goed iedereen is vrij om te doen ;). zet zich zelf alleen wel mooi in dit lijstje neer -->> daar mijn mening
Boer bestoken in het begin is gewoon lekker farmshapen, je kan daar op gaan liggen zagen maar dit is hoe je veel farm binnenhaalt in het begin zonder dat je de hele tijd burgerwacht op je dak krijgt.
 

DeletedUser80232

Guest
Boer bestoken in het begin is gewoon lekker farmshapen, je kan daar op gaan liggen zagen maar dit is hoe je veel farm binnenhaalt in het begin zonder dat je de hele tijd burgerwacht op je dak krijgt.
Juist ja je bent gewoon een dikke noob.
 
Reactiescore
37
Reactiescore
37
The Night Train, waar iedereen een hoge pet van op heeft : deed niets anders dan boer bestoken met kattas.
dit zullen overigens ook de eerste spelers/stam zijn die gaan opperren om een wereldafspraak af te ronden.

maar goed iedereen is vrij om te doen ;). zet zich zelf alleen wel mooi in dit lijstje neer -->> daar mijn mening

Mooi om te zien dat je uitvoerig onderzoek hebt gedaan voordat je hoog uit de lucht komt met die uitspraken. Zelfs onze naam type je niet eens goed.. hoe moet ik de rest dan nog serieus nemen? FLOP
 
Reactiescore
241
Ik vind iedereen tot nu toe noob op deze wereld.

En zeker Ice Noble... eventjes anderen hun boerderij slopen. Komaan zeg, waar ben je in godsnaam mee bezig.
Zo ga je ver geraken hoor, met je stomme kata's
 
Bovenaan