Top & Flopspelers

DeletedUser74430

Guest
Dikke boost wat de kans van een beginneling of een solo speler drastisch wordt verlaagd om te overleven ;-)

Snap ik, en denk dat dergelijke instellingen bijdragen aan het elimineren van dat probleem maar dat het ook talloze andere problemen meebrengt.

Ik denk niet dat letterlijke ieder-voor-zich instellingen nou wel heel bevorderlijk gaan zijn voor de beginneling.
 

DeletedUser75579

Guest
Neem vlaggen: meteen 20% gs minder voor nieuwe accounts. Klopt, TW is niet gericht op starters
 
Reactiescore
524
De optie om geen OS te kunnen sturen naar niet-stamgenoten heb ik ook geopperd voor op W70 maar dit was niet mogelijk wegens restricties van hoger af (boven Duckje) om het vanaf de start in de voeren.

Ik ben verder zeker een voorstander van die instelling om vanaf de start actief te hebben.
Het belemmerd inderdaad een deel van de samenwerking tussen beginnende spelers maar het zijn zeker ook de spelers met genoeg ervaring en PP die dergelijke tactieken gebruiken om een plekje in de top gewaarborgd te hebben.
 
Reactiescore
1.962
Overigens had ik hierover helemaal niks te vertellen, tot ze begonnen te smeken om hulp in de buurt. Als je dan toch een dorpje wil boosten, hou dan een klein beetje eer aan jezelf vind ik dan. Als dat niet kan, ben ik van mening dat daar melding van gemaakt mag worden. Ieder zijn mening, geen probleem, ik vind het persoonlijk vrij zielig.

Smeken om hulp in de buurt is dus zielig.. Krijg net te horen dat je zelf de buurt zit te polsen om Chuchu en Acta weg te spelen. Beetje hypocriet niet? ;)
 
Reactiescore
3.541
Ik zal mijn dorp anders quasi gratis laten overnemen, dat is uiteraard veel beter?

Vanzelfsprekend zijn het de derde partijen die hiervan profiteren. Maar doe ik niks, dan landt die edelclear 5 uur later opnieuw en ben ik mijn dorp kwijt. De enige mogelijke winnaar hier was Acta. Ik kon enkel kiezen tussen verliezen mét dorp of verliezen zonder dorp. Ik koos om mijn dorp te behouden. Ik heb geen massa's pp staan om een dorp op die manier te boosten en dan ben je altijd in het nadeel.

Overigens had ik hierover helemaal niks te vertellen, tot ze begonnen te smeken om hulp in de buurt. Als je dan toch een dorpje wil boosten, hou dan een klein beetje eer aan jezelf vind ik dan. Als dat niet kan, ben ik van mening dat daar melding van gemaakt mag worden. Ieder zijn mening, geen probleem, ik vind het persoonlijk vrij zielig.

Wel goede uitleg moet ik zeggen. Ik ken je situatie niet zo goed natuurlijk, als je niet genoeg def kon regelen om die heen weer terug lopende edelclear te gaan blocken had je inderdaad geen andere keuze. Ik vind voor alle duidelijkheid dat beide account's niet gefaald hebben. De 1 smijt een split, als je deze niet kan blocken moet je wel snipe, de ander kreeg een BT, kan je persoonlijk ook weinig aan doen je tegenstander daartoe capabel is. Meer als een inschattingsfout kan je Acta niet aanrekenen, dat hij vervolgens hulp vraagt bij derden kan je als zielig zien abuser zijnde maar wat waren zijn alternatieven?

Wat is een solo start nog waard de laatste jaren? Eerlijk

Nauw heel eerlijk, als je beetje actieve mensen hebt die beetje kunnen starten en je ligt niet pal naast een pp abuser kan je gewoon fluitend als solo acc zijnde door de start gaan.
 
Reactiescore
3.541
Helaas ben jij ook DE topstarter van TW, dus of iedereen dit kan is maar de vraag...

Nauw, kijk naar onze start op w62. Lukte ons acc prima om solo de eerste weken/maanden door te komen. Had nog veel langer geweest als we geen grote abuser dichtbij ons hadden liggen.

Kan ik beamen van w66
Wat een topstarters....

Dat je het maar weet, eerste week van de in 1 dag awards hadden wij elke dag het wereldrecord farm (dankzij Lewis en Nico).
 

DeletedUser75579

Guest
Smeken om hulp in de buurt is dus zielig.. Krijg net te horen dat je zelf de buurt zit te polsen om Chuchu en Acta weg te spelen. Beetje hypocriet niet? ;)

Dank je, wilde weten waar die speler zijn loyaliteit lag. Weet ik nu dan, thx

Daarnaast zie ik hier weinig graten in, gezien de agressie van jullie stam uit ging en niet van de mijne. Logica is niet je sterke punt, dat toonde je met je eerdere reactie al aan en nu opnieuw. Noem het gerust hypocriet, als dat helpt om dat waanbeeld dat je hebt over jezelf in stand te houden. Maakt me niet uit hoor.

Kusjes <3
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Dank je, wilde weten waar die speler zijn loyaliteit lag. Weet ik nu dan, thx

Daarnaast zie ik hier weinig graten in, gezien de agressie van jullie stam uit ging en niet van de mijne. Logica is niet je sterke punt, dat toonde je met je eerdere reactie al aan en nu opnieuw. Noem het gerust hypocriet, als dat helpt om dat waanbeeld dat je hebt over jezelf in stand te houden. Maakt me niet uit hoor.

Kusjes <3
De NS-conducteurs zijn vaak niet de meest leuke mensen nee.
 
Reactiescore
3.452
Daarnaast zie ik hier weinig graten in, gezien de agressie van jullie stam uit ging en niet van de mijne.
Je bedoeld er werd een treintje verstuurd,wil je dat benoemen als agressie?
Jij was degene die hier een bericht plaatste omdat je Acta zielig en sneu vond omdat hij deff vroeg aan directe buren?
Nu vraag jij hulp aan directe buren om Acta en Chuchu te willen wegspelen en noem je Exact een hypocriet?
Een trein sturen op een speler is geloof ik het doel van dit spel,jij koos ervoor om dit op het af te gooien tezamen met een sarcastische tekst dat je de de speler zielig vond.
Nu daar een reactie op komt omdat jij zelf ook loopt te leuren bij de buren tja,dat kan je verwachten:)
Jij haalde dat punt aan dat het sneu en zielig was om het vervolgens ook zelf te doen.
Heb je niet genoeg accounts dan ? Aangezien je met 4/5 co’s bent gestart om vervolgens met ze allen op 1 account te gaan zitten?
Kijk maar uit,dat heet boosten en daar zijn eerder spelers voor gebanned.
 
Reactiescore
1.242
Wat een gedoe hier seg, de ene start met een premade en de andere gooit PM's de deur uit om te helpen. Moest alles 1 op 1 zijn zou het maar saai zijn
 
Bovenaan