Top & Flopspelers

Reactiescore
1.363
Als jij de jorn van iamnoob bent, dan valt het idd wel te snappen ja, omdat jij zowat als enige vv kon doen sochtends, wat mn accie wel gered had toendertijd.
Vindt dat jij ook niet helemaal fair bent man.. Want dat runnen is het niet, het is gewoon een hele op1stapeling van alles. Werd alles gewoon zat, lijkt me logisch toch? Tis alleen t zelfde liedje met dat het ene altijd sterk ondersteund wordt tegen het andere en ik alles in mn uppie moet verantwoorden.
Ik snap dat t soms verkeerd was, maar ik vroeg constant om tips.. Werd alleen maar genegeerd door iedereen, en de chats waren gewoon niet actief. Alleen maar als er mensen snachts incs kregen, dan moesten ik (en vooral Jannes, die kerel heeft ook best veel gedaan in die tijd) vvs doen. Nam ze afentoe best wel aan.

En als mensen zeggen dat ik permanent moet stoppen met tw om mijn ''skills'', bewijs ik ze graag het tegendeel als ik gewoon een goed actief team heb, waar ik mn draai in kan vinden.

Jannes, dat gebrabbel van jou op t einde zorgde er ook echt voor dat ik permanent gestopt ben op w71, dat mag je gerust weten hoor. Hopelijk is je dat maar al te duidelijk uitgelegd.

En ja lau, ik ben idd zwaar salty, kan er slecht tegen :p.

En zoals ik al net zei, benader me maar op skype, niet via het af, geen zin in. Hoeven mensen niet allemaal te weten.
 
Reactiescore
3.537
Jannes, dat gebrabbel van jou op t einde zorgde er ook echt voor dat ik permanent gestopt ben op w71, dat mag je gerust weten hoor. Hopelijk is je dat maar al te duidelijk uitgelegd.

Dat is nu eenmaal mijn handelswijze op TW, als ik niet gediend ben met de geleverde inzet en mentaliteit (zeker die ene specifieke dag) ben ik een erg lastig en vervelend persoon. Dan is enkel ja knikken, sorry zeggen en nederig gedrag tonen een goede uitweg en niet nog verder de verkeerde houding aannemen. Zo streng ik dan ben zo makkelijk en leuk ben ik als ik wel tevreden ben over de inzet en mentaliteit. En dan doel ik nogmaals niet op 24/7 nolife dat verwacht ik nooit van eender wie.

Ik heb daar dan ook zeker geen spijt over. Maar zoals ik al zei, vind ik u wel ne toffe gozer als je niet teveel ingame onder druk gezet word in moeilijke omstandigheden. Je moet ook leren tegen kritiek kunnen en daar uit leren, is niets mis mee. Altijd flippen en in de verdediging schieten win je niets bij! Verder ook niet de behoefte er nog meer inhoudelijk op in te gaan dus als jullie onderling op het AF overeen komen moet ik mij niet moeien ^^
 
Reactiescore
1.380
@We Like Hot Chicks misschien heb ik iets de verkeerde bewoording gebruikt bij jou omdat jou team je in de steek gelaten hebt.
Het ging er mij om dat van begin af aan een grote mond kwam vooral van jou op het forum in de chats overal. Daarna is er niemand op acta om te deffen plus alles wat hierboven al gezegd is door verschillende mensen.

Jou als persoon kon ik prima hebben en volgens mij hebben wij ook prima communicatie gehad tot er gedeft moest worden want toen veranderde alles.
Ook het beschuldigen van pp verbruik en items is gewoon fout.

Als je vv draait op een account waar alleen runners op zitten of mensen die niks in het voren werken is het logisch als je wat items gaat gebruiken om het te redden. Vind het ook ronduit belachelijk dat je mensen hier bekritiseerd wie nota bene jou account in leven probeerde te houden. Daar moet je je voor schamen.
Hele inventaris weghalen is ook beetje jammer maar dat heb jij niet gedaan.

Nogmaals Chris je bent een prima persoon maar zou niet met jou in een stam willen zitten vanwege die punten die hier en door andere aangehaald worden.
Mijn woordkeuze was verkeerd en zal ik ff bewerken.

En nu graag weer mooie lijstjes van top 25.
Denk dat iemand van HIHO nu aan de beurt is. @Theo Walcott. wat voor jou van TAOW en FIER zijn er al een paar.
 
Reactiescore
2.062
@We Like Hot Chicks misschien heb ik iets de verkeerde bewoording gebruikt bij jou omdat jou team je in de steek gelaten hebt.
Het ging er mij om dat van begin af aan een grote mond kwam vooral van jou op het forum in de chats overal. Daarna is er niemand op acta om te deffen plus alles wat hierboven al gezegd is door verschillende mensen.

Jou als persoon kon ik prima hebben en volgens mij hebben wij ook prima communicatie gehad tot er gedeft moest worden want toen veranderde alles.
Ook het beschuldigen van pp verbruik en items is gewoon fout.

Als je vv draait op een account waar alleen runners op zitten of mensen die niks in het voren werken is het logisch als je wat items gaat gebruiken om het te redden. Vind het ook ronduit belachelijk dat je mensen hier bekritiseerd wie nota bene jou account in leven probeerde te houden. Daar moet je je voor schamen.
Hele inventaris weghalen is ook beetje jammer maar dat heb jij niet gedaan.

Nogmaals Chris je bent een prima persoon maar zou niet met jou in een stam willen zitten vanwege die punten die hier en door andere aangehaald worden.
Mijn woordkeuze was verkeerd en zal ik ff bewerken.

En nu graag weer mooie lijstjes van top 25.
Denk dat iemand van HIHO nu aan de beurt is. @Theo Walcott. wat voor jou van TAOW en FIER zijn er al een paar.

Ik zal eind vd week een lijstje maken, ben atm beetje druk IG.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Ik had al zo'n jankpost verwacht van jou ;). Je haalt nu weer maart erbij, gaat ook oa om ervoor. Edels is gewoon n dom gebral excuus wat jij weer aanhaald, omdat je zo'n domme oldgen bent. Jullie hadden gewoon GEEN geduld om gs te schuiven. Als je logisch nadenkt(wat jullie niet kunnen), had acta easy de potentie om rang 1 te halen en vooral een HOOG edellimiet te halen, maarja die hele potentie is WEG door domme luie ontwetendheid van oa jou! "vooruit te deffen". Dit is ook weer dom, ik heb gewoon alles netjes vooruit gedeft toen ik er was. Alleen wisten iaa, prone etc dat ik rond 5/6/7 wel sliep, dan gooien ze het meeste wel ja. Tags had ik altijd netjes gedaan en had meestal tot 9/10 uur vooruit gedeft op wat al liep jorntje. En idd cos hebben ook pp verkloot, maar dat was al zo sinds januari/februari. En laten we het maar niet over die pakketten hebben die jij oa verkloot hebt door jouw eigen luiigheid. Wat voor pp die wel niet gekost hebben, daar heb ik het niet eens over gehad. Erg leuk dat je nog ff lekker na wilt steken, maar kom aub eens met wat normaals, zeg t wel weer nog n keer: ben ook niet de beste deffer. Maar heb gewoon op n paar keer na, tenzij ik snachts er eens niet was (ben ook n mens) of ik was sweekends stappen ( daar doel je grotendeels op) of Wouter was aan het deffen geweest, die ook gewoon een klote irl situatie had. En de vv was nodig idd, omdat alles niet goed liep en ik ook gewoon moet slapen, leven etc. T blijft n spel. Nou Jorntje de piepdoos, heb je nog meer te janken? Heb hier echt geen zin in man. Luister de volgende keren ook naar mij. Dan zou ik wel wat meer edels maken. (waarvan waarschijnlijk de helft doodging, omdat de vv te laat werd aangenomen). Nu hou ik erover op. Denk aub verder dan jouw neus lang is, ty.


Ik lees iemand die een kans aangrijpt om de wereld met een reden te kunnen leaven!

#haat
 
Reactiescore
2.062
Leuk hoe iedereen van Fier op christiaan zit te haten, maar wil jullie erop wijzen dat Chris wel als enige is gebleven. 90% van de tw spelers zouden wanneer hun team weg gaat runnen, zelf ook de bezemsteel nemen. Chris heeft zijn verantwoording genomen en is gewoon gebleven. Dat die nu neit meer speelt, nu er een nieuw team op speelt maakt dan niet meer uit. Hij heeft zn acc en de stam niet in de steek gelaten.

Chris hoort bij team TheWitch waarmee ik w68 mee heb gespeeld en w72. Hier ervaar ik m ook als een erg goede gedrivede speler, en zou m niet willen missen in mijn team. Ik denk dat chris een goede speler is die niet graag ergens probeert weg te rennen. Zou m iig niet willen missen bij mij.
 
Reactiescore
3.452
team acta is gewoon gaan rennen, welke reden maakt niet uit. ze waren plots allemaal pleite toen het slechter ging, jij bleef nog wat langer waarvoor toch props.
Desalniettemin mooi je het soort van solo zolang hebt volgehouden, liever iemand die er nog een beetje is en een beetje dingen doet dan iemand die echt gaat runnen. Echt runnen runnen deed je opzich niet.
Leuk hoe iedereen van Fier op christiaan zit te haten, maar wil jullie erop wijzen dat Chris wel als enige is gebleven.
Wordt toch ook gezegd?
 
Reactiescore
2.062
Wordt toch ook gezegd?
Nee er wordt naar mijn mening teveel op Christiaan gehaat. Denk dat christiaan 1 van de dragende spelers binnen Fier had kunnen zijn, maar goed. ik ben er maar al te blij mee dat die er niet meer speelt.
 
Reactiescore
259
Om mijn zegje ook te geven; ik heb chris gekend als enerzijds op persoonlijk gebied een toffe gozer. Op tw gebied vond ik chris passief; moest vaak vragen wanneer hij online was en op de bewuste dag dat ik weer es naar mn vriendin ging was hij online. Zonder vv af te geven kon yannickhim 7 nieuwe dorpen IN acta zn cluster pakken waar ik woest op was. Chris je bent een toffe gozer, op tw gebied kwam je over alsofje net een burn out gehad had.. maar ik sluit me bij de rest aan, ondanks alles rende je niet weg en dat waardeer ik achteraf wel.

Even over martijn: solo zou ik hem nooit een stam leiden maar in de huidige leiding is hij de perfecte aanjager. Toegegeven: geduld van een olifant met adhd, maar hij heeft kwaliteiten die de meeste niet hebben in die mate. En oja stamspeler 1e klas!
 
Reactiescore
5.598
Naja zolang Chris geen GA lijstjes meer maakt zul je mij niet horen klagen.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Heb nog getwijfel of ik wel of niet moest reageren, maar kan het toch niet laten mijn zegje ook even te doen. Begin maart werd ik random door een van mijn W70 medespelers in de Acta app gedropt met de mededeling dat ik zou komen ondersteunen. Bij voorbaat direct aangegeven enkel te willen invallen wanneer niemand kon. Al gauw bleek dat in de chat van 12 man eigenlijk maar 2 mensen actief logde dit waren Chris en Wouter. Dat de chat uit 12 man bestond betekende niet dat er veel activiteit was. Wouter had IRL zaken die vrij aangrijpend zijn voor een 20 jarige en Chris was er elke nacht wat dus betekende dat het account vaak onbemand was van 6-15 hiervan hebben Yannick, Prone, IAA, Armade en BOD inderdaad weten te profiteren. Als al die lui tegelijk een inactief acc onder vuur nemen met 10+ treinen per dag dan wordt is gewoon prijsschieten. Merkte al snel dat die chat van 12 lui een kansloos verhaal was en heb toen ook bij leiding van Fier aangegeven dat ik als invaller soms 10 uur achter mekaar niet gelogged werd. Dit werkte erg frustrerend voor mij persoonlijk dat ik als invaller meer tijd besteedde aan het account dan de meeste co spelers. Denk dan ook dat iedereen dan wel de frustratie van Chris kan begrijpen.

Toen Steff erbij betrokken werd verbeterde dit de situatie al en uiteindelijk werd Mark geregeld en die heeft inderdaad goed werk geleverd en heeft naar mijn inziens ook uitstekend gehandeld door het team van 12 terug te brengen naar 3 a 4 als ik het goed onthouden heb. Dit was voor mij ook erg fijn en kon ik beginnen aan een nieuw projectje binnen TW namelijk CL22 endgame. Aangezien ik niet iedere vrije dag die ik had moest besteden aan het invallen op Acta. Chris had het er wel moeilijk mee om "zijn" team Acta te reduceren en was al aardig wat motivatie verloren door de inactiviteit van dat team. Dus wat dat betreft heeft @Conquerking zeker gelijk dat Chris soms overkwam alsof die een burn out had van TW. Echter kan ik wel mensen hier vertellen dat Chris gewoon een leuke speler is wanneer die met een degelijk team en activiteit werkt :)
 
Reactiescore
259
Een account met 10 spelers heeft nooit gewerkt. Niemand neemt dan zijn verantwoording. Voorbeeld hiervan is nog dat 1 van de eerdere massa's / kleine aanvallen op armada een simpele vv op een zondagochtend naar il leone moest. ik was die 2 dagen niet thuis. Toch nog op mn telefoon die zondagochtend gekeken en ja hoor, geen vv gezet en dat met 10 spelers in een app groep, toen was de maat vol.

Je kan beter een compacter team van 3-4 spelers hebben die op elkaar zijn ingespeeld dan een hele flexpool waar iedereen niet zn verantwoording neemt.
 
Reactiescore
3.537
Maar dat is dus eigenlijk het hele punt waarbij ik naar Chris kijk. Je hoeft niet 24/7 te spelen om duidelijkheid en standvastigheid te creëren, drop iedereen waar je niets aan hebt en niet op kan rekenen van dat account af, reduceer het tot een kleinere groep, als niemand online kan zijn en jijzelf ook niet, doe je best om altijd een vv te hebben. Zorg dat je eigen save def geen weken thuis staat te niksen,... Dat zijn aspecten die een inspanning vergen maar niet veel tijd kosten.

Dit is voor mij wel het minimale we van een hoofdspeler mogen verwachten, duidelijkheid en organisatie over de hele lijn. Als je dan nog een keer geblitzed word terwijl je niet online bent vind ik dat totaal niet erg. Maar die verantwoordelijkheid, duidelijkheid en organisatie is er pas door Mark gekomen. Daarom is Chris een leuke speler om bij je team te hebben maar gewoon niet geschikt als hoofdspeler op een account. Dat is ook helemaal niet zo erg verder, het is wat het is.
 
Reactiescore
1.363
Bovenaan