Top & Flopspelers

Reactiescore
1.380
25 - .Ethereal:

Dit is een Acount met Yorick als hoofdspeler en samen met patrick en Yanos zijn het echte stamspelers. Zijn niet vies van een vv.
In het begin hebben ze veel dorpen afgestaan aan internnoobs en konden ze niet groeien wat ze eigenlijk wel verdienen. Nu ze gejumpt zijn een tijdje terug en nu een mooi cluster opgebouwd hebben kunnen ze eindelijk aan de bak tegen de grotere accounts. Als je naar de stats kijkt hebben ze wat in de middenmoot gespeeld en zijn ze nog niet echt op de proef gesteld qua deffen en qua ondersteuner nog niks gedaan maar dat is ook lastig als je maar een paar dorpen hebt.
De spelers zijn volgens mij goed op elkaar ingespeeld en ik verwacht wel dat ze nog hoger komen te staan nu ze eindelijk vrij baan hebben om te groeien.
ODA: 12,25 mil
ODD: 11,07 mil
ODS: 3,44 mil
Dorpen: 224



24 – The American Sniper:

Ze hebben al wat voor de kiezen gehad en verliezen toch wel dorpen wat in mijn ogen niet nodig is met de kwaliteit wie ze hebben. De reden ervan is mij niet bekend maargoed iedereen heeft wel eens een slechte dag of activiteits problemen. Als aanvaller staan ze redelijk hoog in de ranglijst, maar dit is niet een reëel beeld.
Van wat ik gezien heb en wat ze naar ons account gestuurd hebben is het meer een gevoel van geil op scores in Aanvaller ranglijst dan nuttig en zinvol aanvallen. Stacks weg bashen (wat kruisdeff is en sneller opgebouwd is dan een clear) kan je je aanvallerscore wel omhoog boosten maar nul effectiviteit. Of ze dit in de toekomst gaan veranderen en of ze nog een mooie tegenaanval op TAOW gaan plaatsen is afwachten. Qua ODS valt dit wel erg tegen of ze hebben het altijd zelf nodig gehad met hun front dan is het logisch. Ik wens ze succes nog deze wereld maar of ze nog hoger komen dan ze nu zitten betwijfel ik.
ODA: 31,3 mil
ODD: 58,33 mil
ODS: 7,13 mil
Dorpen: 229

23 – Acta est Fabula:

Hier kan ik veel over vertellen. Het hele oude team zijn kansloze spelers. In het begin heel stoer doen van kijk wij staan een en wij zijn zo goed maar bij de eerste beste serieuze poging op Acta was alles goed in de chat maar dag erna bleek iedereen de schoenen van Bas aangetrokken te hebben en hard weg gerend.
Dit account werd staande gehouden door veel vv van de hele stam. Hierin was Fristi a.k.a Frits van TDF veel mee bezig en daarvoor mijn respect. Enige wat ik tegen het oude team kan zeggen is kap met TW spelen voor altijd. Ik hoop niet snel meer met Chris en een Dennis in een stam te zitten want je hebt er weinig tot niks aan. Chris heeft nog zogenaamd een poging gewaagd om te verdedigen maar Dennis is gewoon kansloos gefaald.

Nu het nieuwe team Mark kwam erop en was aan het dweilen met de kraan open. Toch is het hem gelukt met enige vv hulp van de stam om het recht te trekken en er iets van te maken. Helaas is hij niet 24/7 online en heeft hij ook privé afspraken en dat kon je ook gelijk zien aan het account als hij er niet was. Dit is opgelost en er zit nu een mooi team op waar ik nog veel van verwacht. Qua scores tja als deffer zeker veel om de oren gehad maar als offer laatste paar dagen toch redelijk kunnen boosten op IAA na de stammassa dodge hij werkelijk niks en ook de vv spelers van HIHO niet.
ODA: 47,56 mil
ODD: 78,96 mil
ODS: 8,87 mil
Dorpen: 231



22 – Et Murus Magnificum

Hier ken ik de spelers alleen van de wereldchat en dan voornamelijk Wesley wat een malloot is dat in de goede zin van het woord.
Aan de scores te zien hebben ze niet veel qua off gedaan of zijn ze meer def dan off maar als ze dat zijn hebben ze def veelal thuis gelaten of zelf elke keer nodig gehad.
In het begin liep het stroef maar toen was er ook geen NAP met Fier en moest op beide fronten focus liggen.
1c spam zijn ze goed in en ik persoonlijk vind dat ook een sterk wapen in TW. Dit is echt een uitputtingsslag als je elke dag 1k incs krijgt met de vraag of er dit keer wel clears tussen zitten of het weer fakes zijn. Hier kan je zeker een account mee slopen. Ik ben er ook een voorstander van alleen niet om ze zelf te krijgen haha.
Ik denk als stam TAOW zo doorgaat ook MM hoger op de lijst komt te staan.
ODA: 16,76 mil
ODD: 34,16 mil
ODS: 7,17 mil
Dorpen: 278



21 – Sjaak trekhaak

Hier weet ik persoonlijk niks van dus ga ik puur op ligging en stats af.
Dit is een rimaccount wie compleet safe ligt (want 1,1 mil is echt niks) en nog veel kan edelen. Qua aanval heeft hij nog niks laten zien als je met 322 dorpen amper de 7 mil aantikt zit help je dus nauwelijks mee met de massa’s of je bent super defensief.
Als je dan super defensief bent vallen je ODS ook zwaar tegen of je stackt de verkeerde dorpen. In mijn ogen kan hier veel meer uitgehaald worden en had/kan hij die rim toch vrij makkelijk en snel op edelen zodat TAOW meer safe def kan creëren. Of al die spelers horen al bij TAOW. Zijn positie is terecht op de lijst want hij heeft nou eenmaal die dorpen maar ik vind het zeker geen top 25 materiaal.
ODA: 6,71 mil
ODD: 1,1 mil
ODS: 12,01 mil
Dorpen: 322

20 – Night Train

Hier ken ik alleen de stats en wat er in de wereldchat geroepen wordt.
Qua stats zou je zeggen dat ze in de top 10/5 staan maar ze staan atm. Op een schamele plek 20. Waarschijnlijk is het een team met 2 gezichten. Een is een sterke speler en de andere zijn de zwakkere spelers. Misschien hebben ze ook wel activiteitsproblemen en dat de betere speler er niet altijd is. Dan is het zwaar deffen check Acta voorheen. PP is er in ieder geval in overvloed. Qua stats zou ik ze dus hoger plaatsen dan 20.
ODA: 39,53 mil
ODD: 85,09 mil
ODS: 5,12 mil
Dorpen: 304



19 – No Ban No Glory

Dit is dus een boost account en is er ook nog eens voor gestraft. Ik hoop dat ze dit in de toekomst laten maar ja eens een boef altijd een boef. Dit is een safe account met minimaal front en hebben ook nog weinig laten zien.
Ze hebben een jump gemaakt naar Acta en AAO zijn kant en dat is gelijk al mis gegaan en hebben er dorpen door simpel aan te vallen verloren. Ik denk dat ze er puur gaan liggen om een defbunker te maken en evt. edels spammen maar heb er atm. Nog geen hoge pet van op. Ik geloof wel dat ze netjes hun def ter beschikking stellen voor de stam. Ze mogen nu dan laten zien wat ze kunnen aan beide fronten. Top 20 niet waardig alleen al door het verleden maar ik hoop dat ze me het tegendeel bewijzen. Stiekem ook niet aangezien ze nu ook met mij fronten. Succes verder op deze wereld.
ODA: 22,16 mil
ODD: 8,02 mil
ODS: 16,11 mil
Dorpen: 304



18 – Amen

Onze vriendelijke Niels. Hij is een emotie speler en zo reageert hij ook vaak in de chat. Hij heeft een mooi team samen. Jamie en Jorn zijn sterke spelers die niet vies zijn om vv te pakken als ze tijd hebben. Het is een klein account aan het front die verdedigend nog niks heeft laten zien maar ook nog niet nodig was. Ondanks het kleine account hebben ze toch veel ondersteuning aan de stam gegeven wat toch lovenswaardig is vind ik.
Nu de intern van iamnoob klaar is kunnen ze eindelijk ook aanvallend meer brengen want dat was tot voor kort nog matig. Ik zie ze ook zeker nog wel stijgen op de ranglijst. En Niels je hoofd koel houden he ;)
ODA: 15,1 mil
ODD: 9,02 mil
ODS: 12,67 mil
Dorpen: 314

17 – Fantazija

Dit is een erg sympatiek account. Ik ken Calvin nog van W66 en een vriendelijke gozer wie weet hoe die moet deffen. Offen gaat het minder af maar als ik Melvin moet geloven is dat op W71 toch anders. Remco is een toffe gozer waar je gezellig mee kan babbelen.
Nu het account. Toen TAOW en FIER nog geen NAP hadden waren we in oorlog met elkaar en voordat team Calvin erbij kwam had LEONE ze bij de hoorns maar helaas hebben ze er geen zak mee gedaan want ze hadden Fanta aardig kunnen raken. Dit is niet gebeurd en Remco kreeg er een aantal co spelers bij en het werd compleet omgedraaid. Sterk account en actief wat belangrijk is. Nu moeten ze nog echt op de proef gesteld worden maar of dat nog gaat gebeuren is de vraag. Plek 17? Ik zou ze dichter bij de top 10 zetten
ODA: 22,63 mil
ODD: 9,32 mil
ODS: 10,81 mil
Dorpen: 395

16 – TheTrainGoesChuChu

In het begin zaten er meer spelers op onder andere Inge en Jannes. Van Inge heb ik het spel geleerd en Jannes als leider meegemaakt op W66. Goede spelers waar ik graag mee samen speel.
Nu de spelers wie er nog op zitten Rick en Ruben. Top gozers wie veel kennis hebben en sterke TW spelers zijn.
Ruben kan je zeker een planning laten maken, soms iets te enthousiast soms voornamelijk maandje terug met fakes sturen ;).
Op verdedigend vlak nog niks hoeven te laten zien. Waarschijnlijk zit het hem in de naam en is iedereen bang want ook op W66 piste ze qua defwerk naast de pot.
Als er OS nodig is kan je ze altijd vragen en komen ze er weer mee. Sterke spelers wie in de top 10 horen
ODA: 22,41 mil
ODD: 4,97 mil
ODS: 12,28 mil
Dorpen: 370

15 – Firefox

Van begin af aan van deze wereld hebben wij een pact gesloten om samen de wereld te gaan winnen althans poging. Ze hebben veel ervaring in huis en zijn goed in de omgang. Stuk voor stuk zou ik met hun samen willen spelen. Heb wel eens een aanvaring gehad met Sammy maar nu ik hem en hij mij beter kent loopt het gesmeerd. Ik heb vernomen dat er nog een co bij komt die hiervoor er ook op zat. Daar kon ik het ook altijd goed mee vinden op zijn emotionele buien na. Qua deze wereld hebben ze nog geen zak laten zien qua off qua def en qua osser niet. Ze hebben nog nooit front gehad en de rim schoonvegen hebben ze hulp bij nodig gehad haha (love you). Qua ondersteuning geven pissen ze ook elke keer naast de pot en stacken de verkeerde dorpen. Ze hebben nu eindelijk front en ik verheug me om ze in actie te zin.
Qua staminzet een dikke pluim. Ze draaien als team het meeste vv (hebben ook het grootste team met 20 co’s) van iedereen en met verve waarvoor mijn dank. Ik zie ze absoluut de top 10 nog wel inkomen en heb medelijden met de tegenstander.
ODA: 16,16 mil
ODD: 2,2 mil
ODS: 8,58 mil
Dorpen: 382

14 – Mystery Men

Het te kloppen account, althans zo was het altijd.
Wat er gebeurd is weet ik niet maar ik vind ze atm wel beetje tegenvallen en dodgen kennen ze ook niet. Qua Aanvallende score zou je ze hoger verwachten en qua def score hebben ze ook al wat meegemaakt maar of ze grote indruk op me achter laten nee. Of ze nog hoger komen dan nu betwijfel ik.
ODA: 36,62 mil
ODD: 17,75 mil
ODS: 14,36 mil
Dorpen: 379

13 – Kyuka

Goed account met goede spelers. Melvin is een prima speler waar ik op W 66 heel veel moeite mee had maar nu het tegenovergestelde (waarschijnlijk ook omdat ik anders ben in dit spel). Heeft in het begin iets verkeerd aangepakt. Als ik geweten had dat Leone ja had gezegd tegen TAOW dan was ik ook gewoon naar TAOW gegaan want als je iets zegt moet je je er ook aan houden. Dus had het mij meteen gezegd dan waren wij TAOW geweest en FIER weggeveegd hahah. Dan heeft TAOW nog redelijk veel co spelers waarvan ik kenneth van Circus of insanity ken (als ik me niet vergis speelt ie op Kyuka) en Justin mijn oude co op W 66. Hebben genoeg nachters in huis en mensen met kennis van het spel. Qua stats draaien ze op alle gebieden goed mee. Deffen goed, aanvallen gaan goed en ondersteuning schuiven ze ook goed rond. Allround account die ik nog wel de top 10 zie binnenkomen.
ODA: 23,89 mil
ODD: 32,48 mil
ODS: 16,47 mil
Dorpen: 388

12 – Triballegende

In het begin had ik hier geen hoge pet van op maar volgens mij zijn er andere spelers bij gekomen. Een ervan begin ik nu een beetje te leren kennen en dat is Laurens. Ik snap niet wat mensen tegen hem hebben. Ja hij is salty op het forum ja hij is arrogant in zijn def skills maar hij maakt dat volgens mij ook netjes waar. Het is een vriendelijke persoon die ook tips en tricks aan je geeft dus in mijn ogen kan je zo een speler altijd in je team gebruiken die niet vies is van vv en een zeer sterke deffer is. Rest van het team ken ik niet maar met Laurens en een stam als TAOW erbij komt dit account nog wel ver en hebben buiten PVM een van de leukste fronten. Top 3 waardig
ODA: 23,54 mil
ODD: 32,48 mil
ODS: 16,47 mil
Dorpen: 411

11 – Il Leone Indomabile

Bas Tom en Rutger (pas sinds kort erbij gekomen) alle 3 toffe personen waar ik goed mee kan vinden (Rutger ken ik nog niet goed maar eerste indruk prima gast om erbij te hebben). Bas zou iedereen in de stam moeten hebben. Is fanatiek (in de chats) en dat brengt ook sfeer.
Dan het account en de acties. Zoals ik bij Kyuka als gezegd heb hebben ze het niet fair gespeeld met welk kamp ze gaan joinen. Ja mijn voorkeur ging naar Fier omdat ik toen MElvin van w66 kende en geen goede band mee had en met Chuchuu wel. Waarschijnlijk hebben ze dat meegenomen in de beslissing. Dan hun spel. In het begin erg sterk en fanatiek ook roven enz. waren ze sterk in. Tot de eerste incs kwamen en Anton alles alleen moest doen elke keer omdat Bas en Tom nergens te bekennen waren. Moet wel bij zeggen dat wat tom zegt ik kan respecteren en ikzelf ook meer zou moeten doen ipv. dit spel spelen. Daar was Anton helemaal klaar mee en is ermee gekapt van de ene op de andere dag en dat was de nekslag van Leone en de winst voor TAOW was geboren. De NAP heeft ze gered. Qau safe ligging moeten ze veel hoger staan dan dat ze nu doen. Week geleden stonden ze nog ver onder de 10 mil maar dat is verleden tijd en dit gaan ze de komende tijd goed maken. Zitten nu de rim schoon te vegen. Plek 11 is niet terecht en zouden verder bij plek 25 horen te staan. Qua personen kunnen ze wel in de top 10 staan maar daar win je de oorlog niet mee.
ODA: 18,16 mil
ODD: 36,29 mil
ODS: 16,46 mil
Dorpen: 432
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.380
10 – The Desert Fox

Het meest safe liggende account van Fier althans tot de NAP, want na de NAP is dat LEONE.
Hier speelt onze lieftalige fristi (Frits), Dorien en Maliek op. Qua stat ver onder de maat. Hebben nul tegenstand gehad en hebben nauwelijks de stam geost of het compleet verkeerd neergezet. Ook dit gaat nu veranderen omdat Fier alles nu redelijk tot goed op een rijtje hebben en de def nu op de juiste plekken neerzet.
Toen Acta een puinhoop was heeft Fristi veel vv gedraaid erop waarvan mijn grote respect omdat de meeste dit niet wouden of niet konden omdat ze zelf 1k incs per dag moesten opvangen (thnks QQEEZZ).
Nu is alles anders en hebben ze eindelijk front om lekker op te beuken samen met Ethereal kunnen ze brammie en King PVM het zwaar. Nu verdienen ze plek 10 niet maar in de toekomst gaan ze dit zeker waarmaken.
Maliek is overigens ook een prima persoon in de omgang en voor rede vatbaar (wat ook nodig is met Fristi)
ODA: 17,93 mil
ODD: 2,08 mil
ODS: 6,42 mil
Dorpen: 422

9 – Get High

Weet hier weinig van maar gebasseerd op de stats een sterk team. Aanvallend al veel gedaan. Ze helpen de stam goed aan de ODS te zien en deffen lukt volgens mij ook prima. Wie weet dat ik de spelers nog beter leer kennen maar voor nu staan ze volgens mij ook op de plek waar ze recht op hebben (misschien nog te laag).
ODA: 38,98 mil
ODD: 12,91 mil
ODS: 23,08 mil
Dorpen: 437

8 – Prone

Bjorn blaaskaak eerste klas die overloopt van arrogantie. Heeft geprofiteerd van de runners op Acta Dennis en Chris en alle andere 30 co’s die ze hadden. Heeft qua deffen al veel moeten doen alhoewel 400 clears op zo goed als Block ok krijgen makkelijk deffen is. Als ondersteuner nog maar bar weinig gedaan en zo kan je ook zien dat IAA gevallen is omdat Prone geen os naar hem toe gestuurd heeft wanneer hij het nodig heeft. Want stel je voor je moet eens vooredelen of recappen of snipen (Recappen kunnen ze trouwens 1 vs 1 erg goed op Prone). Ik heb het gevoel dat Bjorn het allemaal goed regelt maar dan voornamelijk voor hemzelf en niet voor andere account. In HIHO is er nog wel eens onenigheid door hem. Qua activiteit en stats hoort hij zeker in de top 15/10 thuis maar of hij het volhoudt gaan we zien. Hebben een mooi cluster en skills hebben ze ook wel.
ODA: 28,59 mil
ODD: 72,74 mil
ODS: 5,75 mil
Dorpen: 426

7 – IJustKnockedYou Out

Alle spelers ken ik niet maar gebasseerd op de stats staan ze verdiend in de top 7. Gaan een leuke strijd tegemoet met CHuchuu. Ik snap alleen de bash op stacks niet zo goed. Misschien geilen ze in HIHO op ODA maar zoals ik voorheen ook aangegeven heb niet effectief.
Carlo speelt hierop en qua persoon een prima gozer wie de leiding overgenomen heeft en in mijn ogen alles fair wilt spelen en het oudzeer probeert weg te halen. Hiervoor mijn respect want als het mijn stam was geweest zou ik eerder op delete gaan dan een bijna kansloze missie aan te gaan om HIHO weer in het goede daglicht te krijgen. Hiervoor mijn respect.
ODA: 42,13 mil
ODD: 40,36 mil
ODS: 6,16 mil
Dorpen: 475

6 – SafetheWhaleblablabla

Het intern account van Fier. Hebben nog niks laten zien. Qua def totaal niet uitgedaagd en qua osser ook gewoon te weinig gedaan. Dit kan met inzicht te maken hebben of laksigheid. De spelers erop zijn serieus vriendelijke gasten en kan je er goed bij hebben. Of ze de skills hebben moet nog bewezen worden. Nu Jack erop zit gaat er waarschijnlijk wel een ommezwaai komen en gaan de stats omhoog. Plek 6 voor nu is zeker niet terecht (in principe wel want internen is ook een kunst) maar dit gaan ze in de toekomst laten zien dat ze er wel horen te staan.
ODA: 21,13 mil
ODD: 2,83 mil
ODS: 4,75 mil
Dorpen: 491

5 – Cherno Alpha

Dit is een account met ook spelers erop waar iedereen mee in de stam wil zitten. Jelle alleen al om zijn stem en Alex om zijn inzet (Jelle zijn inzet ook). Ze hebben ook stille krachten op het account die hun werk goed doen.
Qua account zelf nog weinig hoeven doen. Veel intern en nog niet onder vuur gestaan. Denk dat de wereld het ook niet aan durft. Inzet van de spelers is serieus goed in de stam. Pakken veel vv zijn actief en voorheen heeft Alex ook prima aanvalsplanningen gemaakt waardoor IAA ook gesloopt is. Ze horen op dit moment niet in de top 10 maar zullen dit ongetwijfeld gaan bewijzen.
ODA: 30,41 mil
ODD: 1,46 mil
ODS: 13,62 mil
Dorpen: 504

4 – Against All Odds

Ik probeer toch objectief mijn eigen account hier neer te zetten.
Hebben toen we nog in oorlog waren met QQEEZZ een mooie tijd gehad. Helaas hebben wij een gap gehad en ook geen VV geregeld daarvoor daardoor heeft QQEEZZ ook mede door zijn mooie planning ons dorpen afhandig gemaakt. Dit was onze grootste fout op deze wereld waarvan ik weer wat geleerd heb. Helaas aantal co spelers gehad die gewoon uit het niks ermee stoppen zonder ook maar enig antwoord te geven (thnks Glenn) wat ik spijtig vind. Ik weet dat ik en Maikel niet de makkelijkste zijn en al helemaal niet voor een stam maar wij staan wel klaar voor de stam en bedoelen het goed. Nu ik leiding heb genomen (met paar andere) omdat wij een stam zijn die leidingen weg pesten en niemand het wou pakken leer ik weer veel bij wat ik mee kan nemen in de volgende werelden. Of wij deze plek verdienen weet ik niet. We hebben wel wat intern gehad maar dat is ook mede om een cluster te creëren. De strijd met QQEEZZ was mooi en helaas kwam er een NAP want ik had graag de aanval een keer terug willen gooien maar goed.
ODA: 28,73 mil
ODD: 24,45 mil
ODS: 24,85 mil
Dorpen: 536

3 – King of PVM

Rimaccount wat nog niks geen gevaar heeft gehad. Aan de stats te zien staan ze klaar voor de stam en zeker voor Prone als je ook al een noob rim speler toelaat in je cluster (dit hadden wij nooit geaccepteerd) en gevaar voor cf’s. Dit probleem hebben we intern netjes opgelost wat PVM een klein voordeel geeft in de toekomst wat hij ook kan gebruiken met zijn cluster.
De spelers op PVM zijn sympathiek en kan je goed mee praten. Denk dat iedere stam zo een speler graag erbij heeft. Nu mogen ze het gaan bewijzen of ze echt skills hebben. Gaat uitdagend worden. Deze plek hebben ze op dit moment absoluut nog niet verdiend maar ze staan er wel dus aan hun om het te bewijzen dat ze deze plek waardig zijn.
ODA: 31,99 mil
ODD: 3,19 mil
ODS: 30,66 mil
Dorpen: 518

2 – Da Vinci

Het te kloppen account van HIHO. Ik ken niet elke speler van het account maar Kevin is iemand waar je goed mee kan praten en zeker normen en waarde heeft. Iemand die het spel fair wilt spelen. Rene heeft leiding overgenomen en ook hij net als Carlo willen het roer omgooien daarvoor mijn credits. Persoonlijk heb ik er goede contacten mee nu we als leiding dingen bespreken waaronder IAA. Zijn denk ik ook de dragende spelers van het account en het lijkt me raadzaam om naar ze te luisteren als HIHO speler zijnde.
Plek 2 hebben ze denk ik wel verdiend alhoewel ik toch al heel wat dodge fouten gezien heb. Maargoed dodgefouten zijn prima want zolang er geen edels komen verlies je ook niks.
ODA: 36,9 mil
ODD: 16,41 mil
ODS: 13,11 mil
Dorpen: 528

1 – QQEEZZ

De nummer 1 boosters van deze wereld. Nee gekheid dit is een account met no lifers. Wat hun erin stoppen is insane en zou ooit wel met hun samen willen spelen. Ze farmen insane en slaan veel munten. Aanvallend een top account met serieus mooie aanvalsplannen. Of ze veel vv draaien is een vraagteken maar ze zetten zich buiten vv voor de stam in en zijn ook nog eens aangenaam om mee te praten. BB edelen in het begin is een meesterzet (persoonlijk vind ik het niks) wat ik zeker mee ga nemen op volgende werelden. Ook ga ik op zoek naar farmers want dat is ook heel belangrijk. Dit team verdiend buiten da Vinci zeker de eerste plek en hebben zich zeker opgeofferd voor de stam. Nu hebben ze weer front en ik verwacht nog veel van ze.
ODA: 38,8 mil
ODD: 19,37 mil
ODS: 26,19 mil
Dorpen: 561



Dan nu mijn Ranglijst althans top 10 want heb nu genoeg tijd er al ingestoken ;)

  • QQEEZZ
  • Da Vinci
  • Triballegende
  • TheTrainGoesChuChuu
  • Firefox
  • Kyuka
  • Get High
  • Cherno
  • IJkyo
  • Et Murus Magnificum
Toch wil ik ook nog IAA hier benoemen.
Die gast heeft alles solo gedaan en een eerste stammmassa zonder ondersteuning van HIHO moeten deffen.
Heeft weken Acta onder vuur genomen en is zeker een prima speler wie helaas weggespeeld is voor hem door te weinig co spelers en geen hulp van HIHO.



PS.

Dit is mijn mening en hoe ik het zie. Je mag er commentaar op hebben en er niet mee eens zijn maar kom dan ook met een lijst zodat we allemaal meer leesplezier hebben.

Wat een kut werk
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
290
10 – The Desert Fox

Het meest safe liggende account van Fier althans tot de NAP, want na de NAP is dat LEONE.
Hier speelt onze lieftalige fristi (Frits), Dorien en Maliek op. Qua stat ver onder de maat. Hebben nul tegenstand gehad en hebben nauwelijks de stam geost of het compleet verkeerd neergezet. Ook dit gaat nu veranderen omdat Fier alles nu redelijk tot goed op een rijtje hebben en de def nu op de juiste plekken neerzet.
Toen Acta een puinhoop was heeft Fristi veel vv gedraaid erop waarvan mijn grote respect omdat de meeste dit niet wouden of niet konden omdat ze zelf 1k incs per dag moesten opvangen (thnks QQEEZZ).
Nu is alles anders en hebben ze eindelijk front om lekker op te beuken samen met Ethereal kunnen ze brammie en King PVM het zwaar. Nu verdienen ze plek 10 niet maar in de toekomst gaan ze dit zeker waarmaken.
Maliek is overigens ook een prima persoon in de omgang en voor rede vatbaar (wat ook nodig is met Fristi)
ODA: 17,93 mil
ODD: 2,08 mil
ODS: 6,42 mil
Dorpen: 422

9 – Get High

Weet hier weinig van maar gebasseerd op de stats een sterk team. Aanvallend al veel gedaan. Ze helpen de stam goed aan de ODS te zien en deffen lukt volgens mij ook prima. Wie weet dat ik de spelers nog beter leer kennen maar voor nu staan ze volgens mij ook op de plek waar ze recht op hebben (misschien nog te laag).
ODA: 38,98 mil
ODD: 12,91 mil
ODS: 23,08 mil
Dorpen: 437

8 – Prone

Bjorn blaaskaak eerste klas die overloopt van arrogantie. Heeft geprofiteerd van de runners op Acta Dennis en Chris en alle andere 30 co’s die ze hadden. Heeft qua deffen al veel moeten doen alhoewel 400 clears op zo goed als Block ok krijgen makkelijk deffen is. Als ondersteuner nog maar bar weinig gedaan en zo kan je ook zien dat IAA gevallen is omdat Prone geen os naar hem toe gestuurd heeft wanneer hij het nodig heeft. Want stel je voor je moet eens vooredelen of recappen of snipen (Recappen kunnen ze trouwens 1 vs 1 erg goed op Prone). Ik heb het gevoel dat Bjorn het allemaal goed regelt maar dan voornamelijk voor hemzelf en niet voor andere account. In HIHO is er nog wel eens onenigheid door hem. Qua activiteit en stats hoort hij zeker in de top 15/10 thuis maar of hij het volhoudt gaan we zien. Hebben een mooi cluster en skills hebben ze ook wel.
ODA: 28,59 mil
ODD: 72,74 mil
ODS: 5,75 mil
Dorpen: 426

7 – IJustKnockedYou Out

Alle spelers ken ik niet maar gebasseerd op de stats staan ze verdiend in de top 7. Gaan een leuke strijd tegemoet met CHuchuu. Ik snap alleen de bash op stacks niet zo goed. Misschien geilen ze in HIHO op ODA maar zoals ik voorheen ook aangegeven heb niet effectief.
Carlo speelt hierop en qua persoon een prima gozer wie de leiding overgenomen heeft en in mijn ogen alles fair wilt spelen en het oudzeer probeert weg te halen. Hiervoor mijn respect want als het mijn stam was geweest zou ik eerder op delete gaan dan een bijna kansloze missie aan te gaan om HIHO weer in het goede daglicht te krijgen. Hiervoor mijn respect.
ODA: 42,13 mil
ODD: 40,36 mil
ODS: 6,16 mil
Dorpen: 475

6 – SafetheWhaleblablabla

Het intern account van Fier. Hebben nog niks laten zien. Qua def totaal niet uitgedaagd en qua osser ook gewoon te weinig gedaan. Dit kan met inzicht te maken hebben of laksigheid. De spelers erop zijn serieus vriendelijke gasten en kan je er goed bij hebben. Of ze de skills hebben moet nog bewezen worden. Nu Jack erop zit gaat er waarschijnlijk wel een ommezwaai komen en gaan de stats omhoog. Plek 6 voor nu is zeker niet terecht (in principe wel want internen is ook een kunst) maar dit gaan ze in de toekomst laten zien dat ze er wel horen te staan.
ODA: 21,13 mil
ODD: 2,83 mil
ODS: 4,75 mil
Dorpen: 491

5 – Cherno Alpha

Dit is een account met ook spelers erop waar iedereen mee in de stam wil zitten. Jelle alleen al om zijn stem en Alex om zijn inzet (Jelle zijn inzet ook). Ze hebben ook stille krachten op het account die hun werk goed doen.
Qua account zelf nog weinig hoeven doen. Veel intern en nog niet onder vuur gestaan. Denk dat de wereld het ook niet aan durft. Inzet van de spelers is serieus goed in de stam. Pakken veel vv zijn actief en voorheen heeft Alex ook prima aanvalsplanningen gemaakt waardoor IAA ook gesloopt is. Ze horen op dit moment niet in de top 10 maar zullen dit ongetwijfeld gaan bewijzen.
ODA: 30,41 mil
ODD: 1,46 mil
ODS: 13,62 mil
Dorpen: 504

4 – Against All Odds

Ik probeer toch objectief mijn eigen account hier neer te zetten.
Hebben toen we nog in oorlog waren met QQEEZZ een mooie tijd gehad. Helaas hebben wij een gap gehad en ook geen VV geregeld daarvoor daardoor heeft QQEEZZ ook mede door zijn mooie planning ons dorpen afhandig gemaakt. Dit was onze grootste fout op deze wereld waarvan ik weer wat geleerd heb. Helaas aantal co spelers gehad die gewoon uit het niks ermee stoppen zonder ook maar enig antwoord te geven (thnks Glenn) wat ik spijtig vind. Ik weet dat ik en Maikel niet de makkelijkste zijn en al helemaal niet voor een stam maar wij staan wel klaar voor de stam en bedoelen het goed. Nu ik leiding heb genomen (met paar andere) omdat wij een stam zijn die leidingen weg pesten en niemand het wou pakken leer ik weer veel bij wat ik mee kan nemen in de volgende werelden. Of wij deze plek verdienen weet ik niet. We hebben wel wat intern gehad maar dat is ook mede om een cluster te creëren. De strijd met QQEEZZ was mooi en helaas kwam er een NAP want ik had graag de aanval een keer terug willen gooien maar goed.
ODA: 28,73 mil
ODD: 24,45 mil
ODS: 24,85 mil
Dorpen: 536

3 – King of PVM

Rimaccount wat nog niks geen gevaar heeft gehad. Aan de stats te zien staan ze klaar voor de stam en zeker voor Prone als je ook al een noob rim speler toelaat in je cluster (dit hadden wij nooit geaccepteerd) en gevaar voor cf’s. Dit probleem hebben we intern netjes opgelost wat PVM een klein voordeel geeft in de toekomst wat hij ook kan gebruiken met zijn cluster.
De spelers op PVM zijn sympathiek en kan je goed mee praten. Denk dat iedere stam zo een speler graag erbij heeft. Nu mogen ze het gaan bewijzen of ze echt skills hebben. Gaat uitdagend worden. Deze plek hebben ze op dit moment absoluut nog niet verdiend maar ze staan er wel dus aan hun om het te bewijzen dat ze deze plek waardig zijn.
ODA: 31,99 mil
ODD: 3,19 mil
ODS: 30,66 mil
Dorpen: 518

2 – Da Vinci

Het te kloppen account van HIHO. Ik ken niet elke speler van het account maar Kevin is iemand waar je goed mee kan praten en zeker normen en waarde heeft. Iemand die het spel fair wilt spelen. Rene heeft leiding overgenomen en ook hij net als Carlo willen het roer omgooien daarvoor mijn credits. Persoonlijk heb ik er goede contacten mee nu we als leiding dingen bespreken waaronder IAA. Zijn denk ik ook de dragende spelers van het account en het lijkt me raadzaam om naar ze te luisteren als HIHO speler zijnde.
Plek 2 hebben ze denk ik wel verdiend alhoewel ik toch al heel wat dodge fouten gezien heb. Maargoed dodgefouten zijn prima want zolang er geen edels komen verlies je ook niks.
ODA: 36,9 mil
ODD: 16,41 mil
ODS: 13,11 mil
Dorpen: 528

1 – QQEEZZ

De nummer 1 boosters van deze wereld. Nee gekheid dit is een account met no lifers. Wat hun erin stoppen is insane en zou ooit wel met hun samen willen spelen. Ze farmen insane en slaan veel munten. Aanvallend een top account met serieus mooie aanvalsplannen. Of ze veel vv draaien is een vraagteken maar ze zetten zich buiten vv voor de stam in en zijn ook nog eens aangenaam om mee te praten. BB edelen in het begin is een meesterzet (persoonlijk vind ik het niks) wat ik zeker mee ga nemen op volgende werelden. Ook ga ik op zoek naar farmers want dat is ook heel belangrijk. Dit team verdiend buiten da Vinci zeker de eerste plek en hebben zich zeker opgeofferd voor de stam. Nu hebben ze weer front en ik verwacht nog veel van ze.
ODA: 38,8 mil
ODD: 19,37 mil
ODS: 26,19 mil
Dorpen: 561



Dan nu mijn Ranglijst althans top 10 want heb nu genoeg tijd er al ingestoken ;)

  • QQEEZZ
  • Da Vinci
  • Triballegende
  • TheTrainGoesChuChuu
  • Firefox
  • Kyuka
  • Get High
  • Cherno
  • IJkyo
  • Et Murus Magnificum
Toch wil ik ook nog IAA hier benoemen.
Die gast heeft alles solo gedaan en een eerste stammmassa zonder ondersteuning van HIHO moeten deffen.
Heeft weken Acta onder vuur genomen en is zeker een prima speler wie helaas weggespeeld is voor hem door te weinig co spelers en geen hulp van HIHO.



PS.

Dit is mijn mening en hoe ik het zie. Je mag er commentaar op hebben en er niet mee eens zijn maar kom dan ook met een lijst zodat we allemaal meer leesplezier hebben.

Wat een kut werk
Mooi lijstje wel veel fouten maar je kan natuurlijk niet alles weten over anderen he.
verder hebben wij vraag maar aan IAA wel altijd geholpen. Echter was er bij de laatste massa waar fier zoveel pakte geen activiteit op IAA waardoor we geen snipe of def aanvragen kregen. Dus konden wij ook niks.
vgm hebben we ook niet veel van de activiteit problemen op acta geprofiteerd als je naar de stats kijkt omdat er daar weinig aanvallen op zijn geweest. Vgm hebben we ook al veel gesniped/gerecaped en stond er lang niet alles block ok, en waren het iets meer als 400 clears.
Als jij iemand aan kan wijsen binnen hi ho die zegt dat ik niks voor hi ho doe en alles voor mezelf regel zou ik dit heel graag horen! Want zelfs als wij een massa kregen sturen wij onze def nog naar andere.

Mvg Bjorn.

ik probeer me voortaan netter op te stellen op af en wereld chat.
 
Reactiescore
1.380
Mooi lijstje wel veel fouten maar je kan natuurlijk niet alles weten over anderen he.
verder hebben wij vraag maar aan IAA wel altijd geholpen. Echter was er bij de laatste massa waar fier zoveel pakte geen activiteit op IAA waardoor we geen snipe of def aanvragen kregen. Dus konden wij ook niks.
vgm hebben we ook niet veel van de activiteit problemen op acta geprofiteerd als je naar de stats kijkt omdat er daar weinig aanvallen op zijn geweest. Vgm hebben we ook al veel gesniped/gerecaped en stond er lang niet alles block ok, en waren het iets meer als 400 clears.
Als jij iemand aan kan wijsen binnen hi ho die zegt dat ik niks voor hi ho doe en alles voor mezelf regel zou ik dit heel graag horen! Want zelfs als wij een massa kregen sturen wij onze def nog naar andere.

Mvg Bjorn.

ik probeer me voortaan netter op te stellen op af en wereld chat.
ik heb meer geschreven over jou. En veel was block ok en daarbij heb ik het over hoe jij jou account gevormd hebt bij acta dat is grotendeels voor mark gebeurd dus ja heb je geprofiteerd van afk spelers maar dat is toch prima hadden ze er maar moeten zijn. Daarbij ben je een prima speler die tot nu toe je werk goed doet zoals ik gezegd heb.
 
Reactiescore
1.075
Even over desert en save hun ods, dit komt grotendeels doordat ze frontdorpen stacken bij stammies en die nauwelijks gebashed worden. Tdf heeft sint al vaak genoeg met sneldef midden id nacht ter hulp geschoten voor ergens snel bij te stacken en whale had denk ik 40% van mijn front stacked staan @Kyuka
 

DeletedUser79704

Guest
fijn dat er dit soort lijstjes gemaakt worden! aan diegene die niet akkoord zijn maak zelf een lijstje en weerleg het daar, veel leuker lezen dan een discussie
 
Reactiescore
290
ik heb meer geschreven over jou. En veel was block ok en daarbij heb ik het over hoe jij jou account gevormd hebt bij acta dat is grotendeels voor mark gebeurd dus ja heb je geprofiteerd van afk spelers maar dat is toch prima hadden ze er maar moeten zijn. Daarbij ben je een prima speler die tot nu toe je werk goed doet zoals ik gezegd heb.
Dankjewel!
 
Reactiescore
5.600
Erg leuke lijstjes om te lezen, ik ga er denk ik ook een maken.
 
Reactiescore
68
Heel leuk om te lezen AAO en Melvin! Mocht ik echt niks te doen hebben maak ik er ook nog een :D
 
Reactiescore
5.600
Tom's top 25
-----------------------------------

Screen Shot 2020-05-01 at 10.05.25 PM.png

25. .Ethereal

Bespelers van dit account zijn Yorick, Patrick en Janos (die schijnbaar een crush heeft op die guy van transformers). Vooral Yorick and Patrick zijn het meest met de stam betrokken. Yorick ken ik als een spontane gozer, met een ontzettend lelijk AF profielplaatje. Verder moet ik zeggen dat het een leuke speler is om mee in de stam te spelen, spontaan, rechtvaardig en rustig. Patrick kende ik van naam van vroeger, een speler die de nodige skills bezit en inzicht toont. Dit account heeft in het begin zichzelf opgeofferd en de jump gemaakt naar zuid-oost acta om acta geen bizar groot front te geven, iets wat tot tot nu niet goed uitgepakt is. Sinds een aantal weken liggen zij op een degelijke plek en ze zijn ready to rumble, PVM be alert.


-----------------------------------
Screen Shot 2020-05-01 at 10.16.31 PM.png
24. The American Sniper
Wat hier precies is misgegaan weet ik niet, wellicht motivatie verlies door de NAP of tijdsproblemen. Ik had altijd een hoge pet op van dit account, de meeste heren kwamen altijd sympathiek over op het AF. Dat het goede spelers zijn lijkt me duidelijk en ook van mijn omgeving kreeg ik dit mee. Jammer dat de potentie er (even) niet in zit op deze wereld. Aapjeklapklap aka Luc (denk ik) lijkt me een goede gozer en aangevuld door Rick en Wesley, zou dit account genoeg kwaliteit bezitten. Misschien veranderd er nog iets in de toekomst, voor nu jammer dat het zo is gelopen. Ik had me verheugd op de clash Murus vs Tas. Zowel aanvallend als verdedigend hun mannetje gestaan op deze wereld en ik hoop dat dit nog voortduurt.


-----------------------------------

Screen Shot 2020-05-01 at 10.22.39 PM.png
23. Acta est Fabula.
Acta is een account waar al veel over geschreven is hier op het AF, de wereldchat en de Fierchat. Het was een probleem account dat zich typeerde door runners, motivatieverlies, inactiviteit en de naam: Acta est flopula. Totdat Mark kwam, Mark heeft een noemenswaardige impact gehad op het account. Hij heeft dit account praktisch solo weer terug op poten gezet oa. door hier veel tijd en moeite in te stoppen. Mark is een bekwame TW speler, die zich prima redt en ons als Fier de mogelijkheid geeft om niet meer naar het account om te hoeven kijken, ondanks alle druk van Hi ho. Mark, ik hoop dat je genoeg veren hebt gehad, maar goed werk. Verder qua ODA en ODD doet acta het gewoon zeer goed, mede dankzij de ligging natuurlijk. Een indrukwekkend front en interessante spelers en tegenspelers. Ik ben benieuwd hoe het account acta het gaat doen in de toekomst.


-----------------------------------
Screen Shot 2020-05-01 at 10.30.34 PM.png
22. et Murus Magnificum
Murus typeert zichzelf denk het meest door the Anger of Wesleeeeeeyyyyyy. Schijnbaar is Wesley een klein opgefokt mannetje, met een mond groter dan zijn ego. Echter heb ik hier nog niks van gemerkt en vind ik Wesley best logische dingen zeggen oa. in de wereldchat. De andere bespelers van dit acc ken ik niet zo goed, maar kwalitatief maakt het een goede indruk op mij en op basis van activiteit ook prima. Een groot front en verdedigend prima statistieken, ik ben benieuwd naar hoe het verloop van de wereld voor dit acc gaat zijn,


-----------------------------------
Screen Shot 2020-05-01 at 10.37.51 PM.png

21. Sjaak Trekhaak
Ik weet eigenlijk bizar weinig van Sjaak de trekker, alleen dat die bijna evengoed kan rimmen als Firefox.. Schijnbaar een fijne stamspeler die Laurens en Melvin deff geven als zij hierom vragen en je weet wat ze zeggen, een vriend van een vriend, is ook mijn vriend, ofzoiets. 12 mil ODS had denk ik hoger kunnen zijn, maar aangezien Laurens al voor stacks weent 20 linies achter zijn front, kijk ik hier niet van op. Grapje Lau. Ik ben benieuwd wat de toekomst is van Sjaak en hoe TAoW Sjaak meer of minder bij de wereld gaat laten betrekken.


-----------------------------------
Screen Shot 2020-05-01 at 10.44.17 PM.png

20. Night Train
Ik heb een niet zo'n geheime liefde voor dit account en enkele spelers hiervan, compleet onverklaarbaar. Matthi schijnt een prima speler te zijn die zich aanvallend en verdedigend kan redden. Laurence aka Charizardboy kan ik ook goed hebben en ondanks dat ik wellicht een van de enige ben, mag ik deze speler. Zijn TW kwaliteiten ken ik niet, maar erkent zelf niet de allerbeste te zijn, wat ook niet noodzakelijk is om alsnog een degelijke speler te zijn. Het account heeft flinke klappen gehad van TAoW en deze battle zal nog wel vaker voorkomen, al zie ik het met het huidig cluster somber in voor NT. Kost bakken met deff gok ik dit account en ondanks dat Hi ho een deff tekort heeft, staan dorpjes hier lekker 250k? stacked. Verder aanvallend prima werk geleverd voor zover ik weet en verdedigend ook niet slecht, op die ene faal na van -30 oid. Ik ben benieuwd of ze dit account nog recht kunnen trekken en hoe het verloop gaat zijn, ik hoop dat ze nog lang zullen spelen.


-----------------------------------
Screen Shot 2020-05-01 at 10.51.22 PM.png

19. Amen
De speler die zich de laatste maanden vooral het meest laat gelden op dit account is Niels. Ik kan ontzettend lachen met deze speler en ondanks dat hij soms nogal snel zijn (negatieve) mening deelt wanneer dit niet het juiste moment ervoor is, is het een bijzonder aardige en enthousiaste speler. Kwalitatief weet ik hem nog niet op waarde te schatten, maar ik ben ervan overtuigd dat het een zeer degelijke speler is die bereid is alles te geven wanneer hij kan. Carla vergezeld hem en is de stille vrouwelijke kracht. Jamie en Jorn zijn ook van de partij en dit maakt dit account zeer actief. Jamie neemt verantwoordelijkheid en ook Jorn heeft dit in het verleden veel gedaan. Kortom een actief team die zich nog moet bewijzen op deze wereld, maar fronten met Vinci haalt het beste in je naar boven.


-----------------------------------
Screen Shot 2020-05-01 at 10.57.31 PM.png

18. No Ban No Glory
Voorheen bekend als IceNoble en na de ban een geniale name change. Ik ken dit account persoonlijk niet echt, ik weet dat Jelle hier speelt en van horen zeggen een degelijke speler die goed kan timen en deffen, mits actief. Ondanks dat hij recht uit de hoek komt, kan ik meestal wel om hem lachen en lijkt het mij dus een prima speler qua karakter en kwaliteit. Ze hebben recentelijk een jump gemaakt om PVM wat te helpen, waarvan ik ook wel vermoed dat PVM deze hulp kan gebruiken. Prima ODS statistieken en de rest is vrij average. Ik ben benieuwd hoe dit account zich gaat ontwikkelen en of Jelle dit account kan onderscheiden.

-----------------------------------
Screen Shot 2020-05-01 at 11.03.10 PM.png

17. Fantazija
Ik ken het account persoonlijk niet zo goed. Ze hebben in het verleden wel goed gebeukt op Leone, maar voor de rest mede door de NAP vrij weinig kunnen laten zien. Hun statistieken zijn vrij average en over hun kwaliteit kan ik niet echt oordelen. Ik gok dat ze van toegevoegde waarde zullen zijn voor TAoW in de toekomst en ik hoop dat ze me gaan verassen. BTW, leuke quotes op het profiel.

-----------------------------------
Screen Shot 2020-05-01 at 11.07.02 PM.png
16. TheTrainGoesChuChuu
Ik ben denk ik nog nooit helemaal over het vertrek van Inge heen gekomen, een kwalitatief goede speelster die we in Fier hard konden en kunnen gebruiken. Gelukkig is het account alsnog in goede handen met oa. Rick en Ruben. Beide vind ik dit zeer leuke spelers om mee in de stam te zitten, leuke persoonlijkheden, goede inzet voor de stam en ook kwalitatief sterk. Ze hebben een prachtig cluster en een mooi stukje front die deze heren goed kunnen hendelen. Offensief en defensief nog niet getest op deze wereld, maar dat gaat in de toekomst van gebeuren. Ik kijk ernaar uit en denk dat dit account zeer zeker nog veel gaat laten zien deze wereld. Dan nog even een klein stukje over Jannes, Jannes heeft in zijn tijd in Fier veel voor de stam betekend op gebied van leiding geven, duidelijkheid verschaffen en VV's draaien. Een gemis dat hij weg is, maar in zijn aanwezigheid prima werk geleverd.

-----------------------------------
Lees het vervolg in de volgende post.
 
Reactiescore
5.600
Screen Shot 2020-05-01 at 11.13.12 PM.png
15. Firefox..
Firefox.. is een account dat een rim start kende en mede dankzij Sammy en zijn diplomatieke vaardigheden staat waar het staat. Sammy heeft mij naar 6 jaar terug gekregen en zo kwam ik ook oude stammaatjes weer tegen die op het acc speelde. Laat ik voorop stellen dat ondanks de tijd en moeite die er in het account zit, wij op deze wereld op ons eigen account nog niks hebben kunnen laten zien. Wij hopen hier verandering in te brengen in de nabije toekomst. Ik denk dat wij als bespelers ruim in de top 10 horen en niet mistaan in de top 5. Maar dat staan we niet en volgens vele zijn we overschat, maar time will tell.


-----------------------------------
Screen Shot 2020-05-02 at 12.54.03 AM.png

14. Kyuka
Ik heb Melvin deze wereld een beetje leren kennen en ik ben positief verrast door zijn kwaliteiten als leider en speler. Ik wil zoveel mogelijk oordelen over deze wereld, dus zijn voorgaande prestaties (die ik toch niet ken) neem ik niet mee. Hij heeft een ego, lichtelijk kleiner dan dat van Laurens, maar is wel minder arrogant. Leuke gozer in de omgang, niks mis mee ouwe reus. De andere bespelers ken ik niet per se, of alleen van naam. Positieve verhalen gaan hierover in de rondte en ik gok dat dit team deze wereld nog veel gaat brengen. Ik ben in ieder geval blij op dezelfde wereld te spelen als deze heren. ODA, ODD, ODS, allemaal dik in orde, ik kan vrij weinig negatiefs zeggen.


-----------------------------------
Screen Shot 2020-05-02 at 1.00.31 AM.png

13. Mystery Men
Ik kan eigenlijk niks zeggen over dit account. Ik ken de bespelers niet en vind ze ook bijzonder stil naar buitenaf. P&P is toch een belangrijk deel van het spel, zeker als leider, toch wagen zij zich hier niet aan. Ik ben benieuwd hoe ze het tegen ons aan gaan pakken en ik laat me verassen. Verder prima ODA en ODS statistieken.


-----------------------------------
Screen Shot 2020-05-02 at 1.04.18 AM.png

12. Triballégende
Tot voor kort een nieuw account voor mij, echter heb ik vroeger met een van de bespeler hiervan in de stam gezeten en bleek deze nog in contact te staan met mijn co. Toen kwamen 2 nieuwe schatten hierop spelen, wat ik heel erg leuk vind. Laurens is iemand waar je mee kan lachen en die het ook allemaal niet zo serieus neemt, flink elkaar te kakken zetten is iets wat kan, als je geen new-gen bent. Naja, heerlijke speler natuurlijk als ie blijft hangen, wat hij doet. Verder is er nog een goeie bij gekomen en samen met Jan en Lasse denk ik dat zij het nog ver gaan schoppen. Ondanks dat wij op die plek een zeer kleine buurman zijn momenteel hoop ik dat we nog wat moois gaan beleven met of tegen elkaar. Kwalitatief dus een van de betere accounts met een mooie ligging en nu met de NAP ook een te houden front met veel potentie. Statistieken zijn nog aan de average kant, maar dit zal nog wel veranderen.


-----------------------------------
Screen Shot 2020-05-02 at 1.11.37 AM.png
11. Il leone indomabile
Een account wat al vrij snel met ons account betrokken was en waar ook enkele bekende op spelen. Ze hadden een zeer lastig front en zoals verwacht na puik werk van TAoW en de blitse stappers van Bas en co ging het even mis. De NAP heeft ze gered, maar inmiddels doen ze goed werk voor de stam en rollen ze lekker door. Tom is een fijne kerel als hij er is, Bas is de mascotte, maar kan goed tegen een grapje. De andere 2 bespelers zijn een meer dan welkome aanvulling en mijn medespeler Sammy krijgt een beetje een harder plassert van Bjorn, maarja je moet wat tijdens corona tijden denken we dan maar. Leone zal zich nog wel gaan bewijzen hopelijk in de toekomst, maar het account is ontzettend belangrijk voor Fier. Jammer dat het mis ging net als bij Acta, maar toch staan ze er nog, alive and rimming.


-----------------------------------
Screen Shot 2020-05-02 at 1.17.23 AM.png

10. The Desert Fox
Een account beheert door Frits, Maliek en Dorine. Frits heeft in het verleden via oa VV meermaals bewezen dat hij belangrijk is voor de stam. OS geven is voor Frits normaliter geen probleem en heeft acta via vv en os sterk ondersteund. Maliek is communicatief iets vaardiger en toont zich bereid om de stam ten alle tijden te helpen. Dorine is de wat stille kracht, maar een top speelster en ik denk dat deze drie elkaar goed aanvoelen. Ik ben benieuwd hoe dit account zich gaat ontwikkelen de komende tijd en ondanks de misschien wat mindere statistieken zijn en gaan ze belangrijk zijn voor Fier.


-----------------------------------
Screen Shot 2020-05-02 at 1.24.27 AM.png

9. *Get High*
Om maar weer met de deur in huis te vallen, ik ken het account niet. Ik hoorde dat er kwalitatief goede spelers zijn overgeplaatst naar dit account, maar meer dan dat weet ik niet. De ODA en ODS zijn zeer steady en ondanks de beknelde ligging, hoop ik dat ze nog wat kunnen brengen voor deze wereld in de toekomst.


-----------------------------------
Screen Shot 2020-05-02 at 1.29.16 AM.png

8. Prone
Prone, tja, wat zeg je erover. Een leuk account met een mooi, maar lastig front. Gelukkig hebben ze deffslaaf PVM in de buurt en hebben ze genoeg PP. Nee zonder salt, ik ken vooral Bjorn van dit acc. Ondanks dat communiceren niet zijn sterkste kant is, doet hij toch wel zijn best om er wat van te maken. Ik kan Bjorn best waarderen en ik denk dat dit account vrij aardig staat. Ze zullen het lastig gaan krijgen in de toekomst lijkt me, maar ze kunnen nu al prima ODA en ODS overleggen. Ik kan de kwaliteit van het account niet of de potentie die zij hebben, ik ben benieuwd en hopelijk word ik verrast.


-----------------------------------
Screen Shot 2020-05-02 at 1.33.32 AM.png

7. I Just Knocked You Out.
Volgens mij een kwalitatief degelijk account met spelers die het spelletje goed kunnen relativeren, het lijkt mij een zeer fijne tegenstander, die vertrouwen hoog in het vaandel heeft staan. Enkele spelers ken ik via de wereldchat en een dolletje is hen niet vreemd, prima karakters en een prima account met een lastig, maar interessant front. Mooie ODA en ook ODD prima ondanks dat ze door Fier pas een enkele keer getest zijn. Ik hoor dat ze hier en daar wat laks zijn, maar ik denk dat ze er voor het grote werk er echt wel staan. Het gaat daar een leuke strijd worden tussen hun en oa Chu.


-----------------------------------
Screen Shot 2020-05-02 at 1.38.23 AM.png

6. SaveTheWhaleMarryAnObese

Dit account is sinds kort mijn buur en ik merk dat ze niet per se super hoog aangeschreven staan. Toch is onze communicatie sterk met whale en ben ik positief verrast door de bespelers. Momenteel met Jack erbij hebben ze iets meer karakter in huis gehaald die ook communicatief sterk is. Ze hebben een zeer makkelijke route gehad deze wereld en qua ligging en cluster een enorme potentie. Ze zullen nog getest moeten worden en ik ben benieuwd hoe ze uit deze test komen kwalitatief gezien. Qua karakters zijn het zeer fijne buren. De statistieken zijn door verschillende redenen vrij laag en de taak is aan hun om meer van zich te laten horen. We gaan zien wat de toekomst brengt voor Whale en hoe zij hieruit komen, hopelijk kunnen ze de tegenstanders het tegendeel bewijzen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
5.600
Screen Shot 2020-05-02 at 1.49.13 AM.png
5. Cherno Alpha
Een account dat zijn inbreng zeer zeker heeft in Fier, Jelle fleurt de stamchat graag op met leuke kiekjes en Monique is een lieve fijn oldgenner om het team goed aan te vullen. Alex heeft zich offensief bewezen voor de stam en al met al maakt dit Cherno een fijn account om mee samen te spelen. Ze hebben een goede ligging en recentelijk een jump gemaakt om hier en daar het oosten wat te doen beven. Activiteit een dikke prima en kwalitatief is het ook een zeer degelijk account. Ik ben benieuwd hoe het cluster oost gaat uitpakken voor ze. Prima ODA en ODS statistieken maar verdedigend nog niet echt op de proef gesteld, aan hen de taak hier klaar voor te zijn mocht het nodig zijn.


-----------------------------------
Screen Shot 2020-05-02 at 1.54.18 AM.png

4. Against All Odds
Onze geschiedenis met Against all odds gaat al vanaf het begin van de wereld. Martijn is een kerel vol met ambitie, enthousiasme, middelmatige communicatie, maar wel met het hart op de juiste plek, behalve voor Bjorn. Martijn doet ontzettend zijn best voor Fier en heeft ons als acc ook al heel erg veel geholpen. Martijn is een team player en samen met Maikel een prima team. De rest van de spelers wisselen zich vaak af, maar momenteel met Jeroen hebben ze ook een prima deffer in huis gehaald. Maikel kan je bestempelen als een lastigert met een flink ego, maar ondanks zijn fles azijn iedere ochtend heb ik een positieve indruk over hem. AAO is inmiddels al een poos acta aan het ondersteunen in het oosten en na een flinke jump pakt dit ook zeer goed uit. Kwalitatief een prima account en aan de inzet ligt het niet, ik denk ze veel potentie hebben deze wereld.

-----------------------------------
Screen Shot 2020-05-02 at 2.02.51 AM.png

3. .Da Vinci
Ze kunnen best wel zeiken en haten mijn stammie met een redelijke hoeveelheid, terecht misschien ook wel. Verder is het kwalitatief een van de betere accounts en mits actief dragen ze allemaal hun steentje bij. Rene bevalt mij goed en valt goed mee te communiceren. Mijn team heeft al enig kennis van het acc Da vinci, ik echter niet. Kevin is een echt goede gast waar ik regelmatig stuk om ga en ik hoop wederzijds. Leuk om met dit account te kunnen fronten en ik hoop dat we elkaar positief kunnen verrassen. Het account heeft zichzelf al meermaals bewezen en dat is terug te zien in hun statistieken. Ik begrijp dat ze niet vies zijn van deff leveren en VV draaien, dus zo'n acc wil je in je stam hebben. We gaan zien wat te toekomst brengt, wij onderschatten jullie niet en ik hoop andersom ook niet, of juist wel ;)

-----------------------------------
Screen Shot 2020-05-02 at 2.07.42 AM.png

2. King of PVM
Ik ken het account niet, maar volgens mij heeft het een flinke portie intern gehad. Ik moet eerlijk toegeven dat ik nog niet overtuigd ben van de kwaliteiten van dat account en ze zullen het ook nog vrij pittig krijgen. Tijd zal vertellen of ze mij positief gaan verassen of niet. Verder ODA en ODS dikke prima statistieken, maar dat krijg je als je rustig cleartjes en os kan droppen. Ik ben wel oprecht benieuwd naar ze, ik hoop dat ze mijn ongelijk bewijzen en dat ze een mooi gevecht met zich meebrengen tegen Fier.

-----------------------------------
Screen Shot 2020-05-02 at 2.13.49 AM.png

1. QQEEZZ
Ze staan al heel lang op nummer 1 en staan er nog steeds. Nico en Daan zijn prima buren en we zorgen goed voor elkaar onderling. Onze perspectieven en meningen liggen vrij op een lijn heb ik het idee. Nico is rete actief en plant ook nog eens mooi massa's. Ze zijn overal waar de stam ze nodig heeft en zijn samen een compleet team. Allebei leuke karakters en we kunnen goed door een deur, wel met 1,5 meter ertussen op een manier. Aanvallend en ondersteunend natuurlijk prima werk en roven ook nog dagelijks alsof t new-gens zijn. Aangenaam verrast door de personen achter dit account en ik heb veel zin in de toekomst met of tegen hun. Kwalitatief goed en rete actief, ik denk dat ik de schoenen van Bas ga lenen om een potje vaseline te halen.


Tom's ranking:
1. Triballégende
2. Kyuka
3. Da Vinci
4. Thetraingoeschuchuu
5. QQEEZZ
6. Murmus
7. Cherno
8. Against all odds
9. Amen
10. Acta
11. Night Train
12. .Ethereal
13. Leone
14. No ban no glory
15. Fantazija
16.IJKYO
17. Whale
18. TDF
19. Tas
20. Get high
21. Prone
22.MM
23. PVM
24. Sjaak trekhaak


De ranking is op de top 5 na grotendeels met de losse pols gemaakt, hecht er niet teveel waarde aan stammies en overige.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.363
Het hele oude team zijn kansloze spelers. In het begin heel stoer doen van kijk wij staan een en wij zijn zo goed maar bij de eerste beste serieuze poging op Acta was alles goed in de chat maar dag erna bleek iedereen de schoenen van Bas aangetrokken te hebben en hard weg gerend.
Dit account werd staande gehouden door veel vv van de hele stam. Hierin was Fristi a.k.a Frits van TDF veel mee bezig en daarvoor mijn respect. Enige wat ik tegen het oude team kan zeggen is kap met TW spelen voor altijd. En voor alle andere TW spelers neem Dennis en Chris nooit aan ze runnen allebij en Dennis is nog wel veel slimmer dan dat maargoed dit is verleden tijd.

Wtf loop jij nou weer dom te zwanzen over mij, dit is weer 0% waar.
 
Reactiescore
1.363
als dit niet waar is leg het dan eens uit want de hele stam ziet het toch anders.
Hele stam? Heb er iets van 4/5 privé gesproken, die het toch allemaal met mij eens waren. Ben gekapt, omdat mn hele inventaris verkloot was + de pp verkloot. Er werd niet naar mij geluisterd + plezier was weg. Daarnaast werd ik ook nog als strond behandeld. Als je nog meer wilt weten, skype jij me maar. Heb NACHTEN alles in mn uppie gedaan hoor kerel, weet jij donders goed. Ga niet runnen of wtf. Als ik er niet was in die tijd om alles voor te werken, had acta 0 dorpen gehad. Mensen janken tegenwoordig nachters echt te vaak af, maar owee als ze er zelf geen 1 hebben. Want er moest vv gedraaid worden, wat ik vaak genoeg oa met alle liefde voor jou heb gedaan midden in de nacht. Toon aub wat respect, thanks.
 
Bovenaan