Top & Flopspelers

Reactiescore
306
"lol hebt ge serieus een stam gemaakt om te internen en farm te boosten"
Stammen*
Wij waren al begonnen met Rep. te internen ma die mannen zijn zo noob da ze hun def altijd vergeten weg te sturen, vrij vervelend
 
Reactiescore
1.242
Iedereen wilt toch zo een stam, lekker internen en ze doen zelfs lekkere nachtblitzjes op dorpjes van je tegenstanders
 

Bijlagen

  • Screenshot_20191211_210512_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20191211_210512_com.android.chrome.jpg
    641,4 KB · Weergaven: 75
Reactiescore
25
Wil even aan alle jaloerse spelers melden dat de ”interns” erop zitten.
Alee normaal he.
Met moraal en vooral de 20:1 interns euh regel.
Kunnen we niets beloven.
Vind best onze OD wel goed voor interns.....

Gr Jens
 
Reactiescore
306
Ja maar niemand kan 24/7 troepen dumpen uit 23 dorpen...

edit: troepen
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser8279

Guest
Wil even aan alle jaloerse spelers melden dat de ”interns” erop zitten.
Alee normaal he.
Met moraal en vooral de 20:1 interns euh regel.
Kunnen we niets beloven.
Vind best onze OD wel goed voor interns.....

Gr Jens

bedankt voor je input
 
Reactiescore
306
Ik vind jullie OD best slecht voor interns. Er gaat behoorlijk veel mis als je bijna alleen maar internt en toch zo'n hoge OD hebt (er even van uitgaande dat je OD met echte aanvallen is behaald en niet met vage OD boost acties).
Dus als we interns pakken moeten al onze troepen thuis blijven staan hoewel we onze stam ermee kunnen helpen?

giphy.gif
 

DeletedUser74430

Guest
Dus als we interns pakken moeten al onze troepen thuis blijven staan hoewel we onze stam ermee kunnen helpen?

giphy.gif

Hahaha, die had ik al verwacht ja. Heeft natuurlijk niets te maken met de reactie van je co. Ik ontken niet dat je ze dan niet mag laten lopen, maar je OD heeft zo niets te maken met jullie overnames natuurlijk, wat je co wel insinueert. Blijkt ook wel uit het feit dat jullie ineens een dikke ODA stijging hebben, zonder dat er een dorp wordt overgenomen.
 

DeletedUser74430

Guest
Dus als we interns pakken moeten al onze troepen thuis blijven staan hoewel we onze stam ermee kunnen helpen?

giphy.gif

Toevoeging nog toen ik even ben gaan kijken naar die stats, jullie hebben een nieuw record gezet qua aanvaller van de dag op 9 december. Als ik de overnames van de complete stam erbij pak, zie ik nou niet direct heel veel overnames (lees: 2, van spelers kleiner dan 8.000p). Toch wel benieuwd wat al die clears voor de stam dan hebben gedaan, de stam lijken ze allerminst geholpen te hebben.

AF 2.png

AF 1.png
 
Reactiescore
207
Toevoeging nog toen ik even ben gaan kijken naar die stats, jullie hebben een nieuw record gezet qua aanvaller van de dag op 9 december. Als ik de overnames van de complete stam erbij pak, zie ik nou niet direct heel veel overnames (lees: 2, van spelers kleiner dan 8.000p). Toch wel benieuwd wat al die clears voor de stam dan hebben gedaan, de stam lijken ze allerminst geholpen te hebben.

Bekijk bijlage 16308

Bekijk bijlage 16307

The plot thickens....
 
Reactiescore
3.457
Ik geloof niet dat je moet gaan stoeven als je zoveel interns hebt dat je je zelf naar voren haalt aan de hand van je odds
Just saying
 
Reactiescore
306
Haha volgens mij kan jij beter niet meer reageren want je zet jezelf aardig voor lul
Ja ik probeer er ni mee te lachen ofzo, bloedserieus.

Ligt een beetje aan het vervolg zou ik zeggen, als er niet direct echt winst uit volgt, dan lijkt het me wel wat nutteloos ja.
Ja Rep. had gekke support gekregen van overal een beetje, beide kanten zijn er leger van geworden.

1576107169693.png

Gelukkig rebuilden nukes sneller dan def

En deze ochtend heeft pretje zichzelf ook maar is leeg gemaakt (dankzij een lekkere nachtblitz van Mas Doinkk.)

1576107375220.png
1576107395346.png

Toch al 1 dorp eruit gehaald (dus niet compleet flop?) :p
 
Reactiescore
1.365
Mensen kunnen tegenwoordig niks zelf meer, moeten altijd maar ''boosters'' hebben om in de ''top'' te komen... En o wee als ze dan gaan fronten, dan worden ze weggespeeld o_O , maar OD boosten, zodat de boosts wat minder opvallen, bitchplease :p.
 
Bovenaan